Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Earlier
  3. Als u in Nederland gebeld wordt dan kost dit u niets, de beller betaalt. In de EU geldt dit ook, of mag het maximaal een cent per minuut kosten. Buiten Europa is dit anders. Dan betaalt u voor het gebeld worden, dit komt voort uit het feit dat diegene die u belt niet hoeft te weten waar u bent. En uw Nederlandse aanbieder moet de buitenlandse aanbieder betalen voor het gastgebruik van het netwerk. Daarom betaalt u vanaf de grens. Als u niet (vaak) buiten de EU reist hoeft u hier dus geen rekening mee te houden. In onze Buitenland vergelijker kunt u zien wat het kost.
  4. Hallo, Ik overweeg een nieuw (sim only-)abonnement te nemen bij een nieuwe provider. Bij het kiezen van een aantal belminuten (i.v.m. overschrijden daarvan), vraag ik me af; Bij welke providers worden mij ook kosten / belminuten in rekening gebracht? Immers; 'Gratis' bestaat niet. Overigens bel / sms ik heel beperkt. Thans staan bij in de belangstelling de providers Tele2 en Hollandsnieuwe. Maar dat ook veranderen. Alvast bedankt voor de antwoorden. 😉
  5. Community

    Simkaart advies nodig

    Voor zover wij weten kunt u elke simkaart gebruiken. Uitzondering is Tele2, daar kunt u alleen klant worden als u over een 4G telefoon beschikt omdat deze provider een andere techniek gebruikt om de gesprekken af te handelen. U krijgt, als u een nieuwe aansluiting aanvraagt, een simkaart in 3 maten zodat het kaartje in elk toestel past. HEMA verkoopt alleen prepaid, het tegoed en het nummer zijn onbeperkt houdbaar als er in ieder geval elke 12 maanden opgewaardeerd wordt. Dat kan al met € 5. Een minuut bellen kost € 0,12. Simpel levert abonnementen, het abonnement voor € 2,50 per maand is inclusief 100 minuten, maar ook met 250 MB. Die MB's hoeven niet gebruikt te worden.
  6. Mr.WJCA

    Simkaart advies nodig

    Hoi, Me vrouw heeft een Klein telefoontje namelijk de Alcatel one Touch D1016, nu wil ze graag een simkaart er in zodat ze kan gebeld worden, en heel misschien een telefoontje plegen. maar welke simkaart is dan handig, kosten moeten lekker laag zijn, maar kun je zomaar elke kaart er in duwen, want de telefoon is zover ik begrijp echt puur alleen bellen en dan zelfs nog 2g geloof ik (3g en 4 g kan die dus niet) kan bijvoorbeeld de simkaart van Simpel er in (2,50 per maand) of de 1 euro van de Hema? gaat dat werken? Alvast bedankt.
  7. Begin maart 2018 ontving ik een mail van Belcentrale dat mijn ISDN2 lijn op 8 mei 2018 gedigitaliseerd gaat worden. Nou is ISDN al digitaal maar voor de leken achter de telefoon bij Belcentrale is dat waarschijnlijk abracadabra... Vervolgens heb ik Belcentrale gebeld en gevraagd wat er mogelijk is om die omzetting te voorkomen want zakelijk gezien heb ik ISDN nog nodig om voor een collega bedrijf in te bellen op ISDN centrales van hun klanten. Het bleek niet mogelijk om de ISDN lijn als dusdanig te behouden want "we moeten rekening houden met de omzetting van 10.000-en klanten voor 1 september 2019" Dus zat er niet anders op de terug te gaan naar KPN omdat zij de dienst nog blijven bieden, uiteraard tot 1 september 2019. Ik heb de portering laten inzetten, daarbij wetende dat de partij die de portering verzorgt, dit meldt bij de huidige provider, dus Belcentrale. Dat heeft ongetwijfeld plaatsgevonden binnen twee weken na mijn aanvraag dus Belcentrale was op de hoogte. De portering heeft inmiddels plaatsgevonden op 11 april, ik heb KPN hierover gebeld en het bevestigd gekregen. Vandaag, 24 april, krijg ik toch weer dezelfde mail over die digitalisering. Weer gebeld en na lang wachten mijn verhaal kunnen doen. Vervolgens kreeg ik netjes bevestigd dat ze kunnen zien dat de omzetting op 11 april heeft plaatsgevonden. Vervolgens krijg ik een mail met een een factuur met een afkoopsom van 906,20 euro. Witheet heb ik Belcentrale weer gebeld, en weer na lange wachten iemand aan de lijn die zich verschuilt achter de "regels" van Belcentrale. Omdat KPN de omzetting niet een maand nadat ik had gebeld had verzorgd word ik nu gehouden aan een afkoopsom. Helaas zit ik niet achter de knoppen bij KPN maar weet dat processen daar ook tijd in beslag nemen. Er was ook geen mogelijk om te komen tot een compromis. In de ontvangsttekst van Belcentrale wordt gemeld dat het gesprek kan worden opgenomen voor verbetering van de dienstverlening.... - zorg dat er sneller opgenomen wordt - train je medewerkers over de techniek achter telefonie - wees bereid om tot een voor alle partijen prettige oplossing te komen Maar als deze partij al jaren bezig is, met al die verschillende namen die ik in die jaren voorbij heb zien komen, zal er weinig verbetering mogelijk zijn... Jammer voor Belcentrale heb ik bij diverse klanten vaker dat halsstarrige gedrag, het verstoppen achter "regels" en gebrek aan kennis meegemaakt. Als ik daarnaast de verschillende fora lees hebben vele anderen ook dit soort ervaringen.
  8. Community

    onbeperkt bellen zonder data

    Telfort heeft een abonnement met alleen bellen (en sms'en), daarbij zijn 150 minuten inbegrepen. Dit is zonder internet (dat kan alleen in combinatie met internetbundel). Dit abonnement kan aangevuld worden met de bundel Onbeperkt Bellen en er is een keuzeoptie voor het per maand opzeggen. Dit kost samen € 11 per maand (eenmalige kosten € 20 en inclusief kortingen). Meer informatie vindt u op de website van Telfort: klik hier.
  9. Ik wil voor mijn moeder die sinds kort na overlijden van me vader een mobiel abonnement afsluiten zonder internet data en dat ze onbeperkt kan bellen Zelf heb T-Mobile maar zij bieden alleen abonnementen met internet, me oude provider Vodafone het zelfde liedje.Ook bij KPN kan niets vinden zonder data. Liefst zou voor me moeder een abonnement afsluiten met maandelijks opzegbaar. Zijn er nou echt geen betrouwbare providers die iets hebben zonder internet waar me moeder totaal niks aan heeft omdat ze een ouderen mobiel krijgt van me extra grote knoppen zonder poespas.
  10. Juridisch medewerker

    voordeelregeling.nl

    Beste forumbezoeker, Voor een lopende rechtszaak kom ik graag in contact met personen die kunnen verklaren over hoe To The Max Callcenter BV en Ultra Nice BV te werk gaan. Deze callcenterbedrijven werken onder meer voor Voordeelregeling.nl (Belgarant). Mocht je hier meer over weten dan verzoek ik je contact op te nemen via een PM of het onderstaande e-mailadres. Alle informatie is welkom en het opnemen van contact is vrijblijvend, Hartelijke groeten, Juridisch medewerker advocatuur (onderzoekcallcentra@gmail.com)
  11. Beste forumbezoeker, Voor een lopende rechtszaak kom ik graag in contact met personen die kunnen verklaren over hoe To The Max Callcenter BV en Ultra Nice BV te werk gaan. Deze callcenterbedrijven werken onder meer voor Voordeelregeling.nl. Mocht je hier meer over weten dan verzoek ik je contact op te nemen via een PM of het onderstaande e-mailadres. Alle informatie is welkom en het opnemen van contact is vrijblijvend, Hartelijke groeten, Juridisch medewerker advocatuur (onderzoekcallcentra@gmail.com)
  12. Of dat mogelijk is hangt af van de Tsjaadse provider. Wat het kost is ook afhankelijk van die partij. Diegene die gebeld wordt krijgt het nummer uit Tsjaad te zien.
  13. Ik zou graag weten of het mogelijk is om vanuit Nederland naar Nederland te bellen met bijvoorbeeld een abonnement wat afgesloten is met een provider in Tsjaad. En wat daar de voordelen en nadelen van zijn. Komt het landennummer van Tsjaad dan bij gebelde op de telefoon te staan?
  14. hansh62

    lebara sim kaart doet niet

    ik heb een gratis lebara kaart , maar zowel buitenshuis en op mijn werk heb ik geen bereik en kan dan niet bellen als mede sms& en ook niet whatsappen , ik heb dan ook helemaal geen bereik , op het werk hebben we eigen wifi code , maar dan nog heb ik geen bereik , terwijl mijn collega,s wel allemaal bereik hebben en hun telefoon kunnen gebruiken , ze hebben dan wel geen lebara , maar andere pre paid providers , wat ik van mensen in mijn omgeving hoor die ook lebara pre paid hebben , is dat ook zij geen bereik hebben met gratis lebara simkaart , wat ik wel van sommige hoor dat ze dan hun mobiele internet op hun mobiel inschakelen , maar dan zijn ze heel gauw door hun beltegoed heen , hoe kan het dat ik met lebara dan geen bereik heb buitenshuis en dus geen bereik heb , ben hier naar een telefoonwinkel geweest met mijn toestel en daar kreeg ik te horen dat het niet aan mijn telefoon ligt , maar aan lebara , ik heb een simlockvrije huawei Y5 2 toestel , en als een collega van mij zijn simkaart (van een ander provider) in mijn toestel plaatst , dan kan hij gewoon internetten op mijn toestel zonder mobiel internet op mijn toestel in te schakelen , dus is lebara dus echt slecht met bereik zo ja , dan neem ik een ander simkaart van een ander provider , weet alleen niet welke provider de goedkoopste is , Vodafone is de duurste heb ik me laten vertellen , zijn er nog meer mensen met hetzelfde probleem qua bereik buitenshuis met gratis lebara simkaart
  15. ANWB-rijopleiding

    ZakelijkeTelefonie.nl

    Wat een grote oplichterspartij is Zakelijke Telefonie!! Trap er AUB niet in mensen, wij zijn al 5 jaar bezig om van het abonnement af te komen. 5 jaar geleden hebben ze ons gebeld als dachten wij KPN om ons abonnement te verlengen met korting ( onze provider toendertijd ). Een medewerker van ons heeft toen een aantal vragen met ja beantwoord aan de telefoon en toen begon de ellende en zaten we vast aan zakelijke telefonie. De rekeningen liepen maar op en de kosten die Zakelijke Telefonie berekend werden steeds hoger. Tot op de dag van vandaag krijgen we aanmalingen / dreigementen van dagvaardingen etc. We hebben zoals aangegeven meerdere malen opgezegd, via brieven, mails, telefoon enz maar komen niet van deze oplichterspartij af. Inmiddels ligt de gehele zaak bij onze rechtsbijstandverzekering welke de zaak af gaat handelen.
  16. Mike van de Beek

    Geannuleerd

    Geannuleerd
  17. zou u mij een mai willen sturen u kunt mij heel hard helpen. Ik ben ook gedupeerd r.ito@Live.nl
  18. ZOu u mij een PM kunnen sturen ik heb dezelfde problemen, hoe meer mensen hoe beter en krachtiger.
  19. Guest

    prepaid van lebara (klachten )

    Waarschijnlijk was dat een actie, dus je koopt 5 euro beltegoed en je krijgt 10 dus die 5 euro is een half jaar lang geldig terwijl die andere 5 10 dagen geldig is.
  20. Het toestel moet de Amerikaanse netwerken aankunnen, alle Quadband toestellen zijn hier geschikt voor. De Alcatel 10.16 is ook geschikt voor de 1900 frequentie en kan dus in de VS gebruikt worden.
  21. Mijn dochter is voor langere tijd naar Engeland. Heeft een Tele2 abonnement. Ik wil dit graag omzetten naar een Engels abonnement met behoud van haar Nederlandse nummer. Is dit mogelijk? Hoe kan ik dit het beste doen?
  22. Guest

    prepaid van lebara (klachten )

    ook ik waardeer tijdig op na een melding met 46 Euro beltegoed; 5=10 genomen dus zou dat 56 Euro btg zijn. 1 week later SMS u hebt nog 2 euro btw. Ik heb een uitdraai gemaakt van de nummers en duur in de tussenlggende periode. 10:33 minuten: voor 56 E; dat is duurder dan internetten via een satelietverbinding :-( Nergens een klacht in te dienen of een restitutie te krijgen. Tijd voor RADARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
  23. Helaas moesten wij vanwege autopech vanuit Belgie met de Audi hulplijn bellen. Op de Audisite staat: Ook in het buitenland kunt u het gratis nummer bellen, u hoeft alleen een '0' toe te voegen: 00800-2834 4857. Bij thuiskomst bleek dat Tele2 25 cent per minuut heeft gerekend hiervoor ,waardoor ik een rekening heb van 150 euro. We zijn op geen enkele wijze gewaarschuwd hiervoor. Heb thuis de Tele2 klantenservice gebeld en werd daar 25 minuten aan de lijn gehouden, waarna de mevrouw zei me niet te kunnen helpen. Ze snapte het ook niet. Schandalig, maar moet ik dit accepteren?
  24. Community

    Mevr

    Dat zou geen enkel probleem moeten zijn.
  25. Guest

    Mevr

    Ik wil weten of ik op vakantie in italie gewoon kan bellen en sms-en? Ik heb een galaxy en vodafoonprovider.hartengroet gonny
  26. Guest

    beltegoed op

    lebara is nu met oplichting bezig ,2 dagen geleden nog 15,45 euro beltegoed vandaag geen beltegoed ik heb alleen naar lebara gebeld dit is gewoon oplichting diefstal meer kan ik hier niet over zeggen . ga gelijk naar andere provider en ben meer dan 10 jaar klant bij lebera dieven zijn het
  27. Het principe is dat je dezelfde tarieven betaalt als in Nederland. Roam Like At Home. Voorbeeld: Valt in Nederland bellen naar Duitsland buiten je bundel, dan valt het in Duitsland bellen naar Duitsland ook buiten je bundel. Dit is mij in ieder geval door de Vodafone klantenservice zo bevestig. Maar ik zie het vaak anders in de publicaties. Zo van even het hotelletje in de buurt bellen gaat uit je NL bundel. Erg verwarrend.
  1. Load more activity
×