Jump to content

Martin Cleaver

Geregistreerde gebruiker
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

  1. Alsof je Hongarije bel uit Nederland. Als je een Europa bundel daar gebruik (bv 2 euro per dag bij de Youfone) dan valt dat volgens mij wel onder die bundel.
  2. Maar alleen de kosten van naar Nederland bellen vanuit bv Duitsland. Niet binnen Duitsland bellen. Dit gaat tot verwarring leiden (blijkbaar).
  3. Maar hij zal ook meer moeten betalen omdat hij (voor zijn doen) naar een buitenlandse nummer belt. Dat is mijn punt, Graag een overzicht van alle aspecten van de veranderingen en wat je eraan kan doen. Waarschijnlijk helpt een EU bundel in zijn geval.
  4. Dat klinkt dubbelzinnig. Volgens mij moet ik de volle mep betalen als ik in Duitsland met een NL mobiel naar een Duitse nummer bel. Veel mensen zullen hiermee de mist in gaan. Elke provider heeft een andere pakket om dit op te vangen. EU bundel, buitenland bundel enzo. 2 euro per dag, 2 euro per maand enzovoort. Het moet mogelijk zijn om het op een rij te zetten? Dus kosten NL=>NL, EU=>NL, NL=>EU? Daar is Bellen.com ook voor, lijkt me.
  5. Waar vind ik een uitgebreid uitleg over wat precies roaming nu inhoud? Welke gesprekken vallen onder mijn roaming en welke niet? Wat is het verschil tussen roaming en EU bundel en buitenland bundel? (Ik heb Youfone, maar elke provider is anders?)
  6. Youfone telt teveel minuten/MBs

    Met drie nummers (ik plus familie) heb ik twee jaar bij Telfort gezeten en heb nooit meer dan 150 min/sms en 500 MB gebruikt per abbo. Nu bij Youfone met 250min/sms en 500MB. Al in de eerste maand zijn alle drie nummers over de bundel heengegaan! Ik heb wel mijn call log vergeleken met MyYoufone en zie soms 2 x teveel minuten/gesprekken geteld. Youfone zegt data af te ronden op 100 Mb, maar wat dat inhoud weet ik niet. Ik weet alleen dat Youfone veel duurder wordt dan Telfort op deze manier. Het zou goed zijn als Bellen.com ook de verschillende manieren van tellen kan inventariseren. Waarom kan men niet van een KPN dochter ocerstappen naar een andere en denken dat minuten en MB's hetzelfde zijn?
  7. Voice- naar email

    Ik ben net aan het overstappen van een trage Telfort naar een snelle UPC abonnement. Maar ik mis een paar essentieel features. Ik heb jaren (bij Telfort en XOIP) mijn voicemail gewoon naar email sturen. Dat werkt onmiddelijk (push) en overal in de wereld. Maar bij UPC kan dat niet?Dus dan maar Xoip weer gebruiken? Maar je kan niet "vertraagd doorschakelen" zoals bij KPN. Dus naar mijn Xoip nummer na 5 keer overgaan ofzo.Verder wil ik mijn UPC nummer in mijn SIemens C475IP willen invoeren als SIP, maar dat blijkt niet mogelijk. Ik kan dus niet mijn KPN nummer en mijn UPC nummer in een huiscentrale gebruiken. Waarom heeft UPC zulke standaard features niet? Dit is zo vorige eeuw!
  8. Per seconde en meeneem minuten

    Een paar jaar terug was bellen.com een handige hulpje bij ket kiezen van een mobiele abonnement. Maar je kan niet aangeven of je tarieven met minuut of per seconde wil en of minuten meegenomen kunnen worden naar de volgende maand of drie of niet. Het is dus nu bijna onmogelijk om te zien wat echt goedkoper is. De providers zijn steeds geheidde met tarieven, maar bellen.com blijkft bij het oude. Wat nu??
×