Jump to content
Michael

lebara sim kaart doet niet

Recommended Posts

heb een simkaart van LEBARA die al 5 jaar oud is. het tel. nummer is heel belangrijk voor me. Puk code en sim nummer heb ik wel. de vraag is waar kan ik een kopie of een nieuwe sim kaart aanvragen met het zelfde nummer.

Guest Lebara

Beste Michael,Je kunt een nieuwe GRATIS SIM-kaart aanvragen op de website van Lebara. Zodra je deze hebt ontvangen kun je via http://www.lebara.nl/aanvraagnummerbehoud een aanvraag doen voor nummerbehoud. Als dat niet lukt omdat je het benodigde wachtwoord per SMS niet kunt ontvangen, neem dan contact op met de Lebara klantenservice via nummer 0900 4321 321 zij zullen je daarna verder helpen om je oude nummer over te zetten naar je nieuwe SIM-kaartVriendelijke groeten,Lebara Mobile

Guest Robert

Als je binnen die 5 jaar de kaart maar wel minimaal 1 keer in de 6 maanden hebt gebruikt voor een gesprek of SMS kun je dat nummer nog over laten op een andere provider via `nummerbehoud`. Zo niet, dan helaas is je nummer vervallen. De wet schrijft voor dat je een mobiel telefoonnummer niet kan claimen als je niet gebruik maakt van de dienst zoals in de algemene voorwaarden van de provider staat beschreven. 8)

Guest Sahin

Ik heb al een jaar of twee een lebara kaartje en ineens doet hij het niet sinds gisteren ik heb gewoon geen bereik geen internet niks gewoon en ik had er 2gb internet op ik wil het niet kwiijt

Guest Robinson

heb een simkaart van LEBARA die al 5 jaar oud is. het tel. nummer is heel belangrijk voor me. Puk code en sim nummer heb ik wel. de vraag is waar kan ik een kopie of een nieuwe sim kaart aanvragen met het zelfde nummer.

Guest Thaeku

Hallo,

Mij sim kaart weigerd als ik beld dan staat er op ...niet aan gemeld bij de netwerk

Wat moet ik doen??

Guest Matthias

Mijn lebara simkaart doet het al dagen niet ik heb toen andere simkaart geplaats maar toch kan ik mijn eigen nummer niet zien? Er staat " niet aangemeld bij netwerk " wat bedoelen ze daarmee?ik heb op internet gekeken ens maar het werkt toch niet !!

ik heb een gratis lebara kaart , maar zowel buitenshuis en op mijn werk heb ik geen bereik en kan dan niet bellen als mede  sms& en ook niet whatsappen , ik heb dan ook helemaal geen bereik , op het werk hebben we eigen wifi code , maar dan nog heb ik geen bereik , terwijl mijn collega,s wel allemaal bereik hebben en hun telefoon kunnen gebruiken , ze hebben dan wel geen lebara , maar andere pre paid providers , wat ik van mensen in mijn omgeving hoor die ook lebara pre paid hebben , is dat ook zij geen bereik hebben met gratis lebara simkaart ,  wat ik wel van sommige hoor dat ze dan hun mobiele internet op hun mobiel inschakelen , maar dan zijn ze heel gauw door hun beltegoed heen  , hoe kan het dat ik met lebara dan geen bereik heb buitenshuis en dus geen bereik heb , ben hier naar een telefoonwinkel geweest met mijn toestel en daar kreeg ik te horen dat het niet aan mijn telefoon ligt , maar aan lebara , ik heb een simlockvrije huawei Y5 2 toestel ,  en als een collega van mij zijn simkaart (van een ander provider) in mijn toestel plaatst , dan kan hij gewoon internetten op mijn toestel zonder mobiel internet op mijn toestel in te schakelen  , dus is lebara dus echt slecht met bereik zo ja , dan neem ik een ander simkaart van een ander provider , weet alleen niet welke provider de goedkoopste is ,  Vodafone is de duurste heb ik me laten vertellen , zijn er nog meer mensen met hetzelfde probleem qua bereik buitenshuis met gratis lebara simkaart