Jump to content
Guest Frans Stoop

Bij Voordeelregeling.nl geen voicemail meer

Recommended Posts

Guest Frans Stoop

Enkele weken geleden mijn MKB bedrijfje aangemeld bij Voordeelregeling.nl.

Sinds vandaag is het actief. Toen ik terugkwam van bezoek aan klanten en de voicemail wilde afluisteren kreeg ik te horen:

"Welkom bij KPN voicemail. Het inspreken en uitluisteren van voicemail is niet meer mogelijk voor deze aansluiting."

Pesterijtje van KPN?

Of een manco in de aangekondigde gevolgen ("Er verandert verder niets...") door Voordeelregeling.nl?

Guest Janneke Broekman

Hallo Frans,

Ik heb precies hetzelfde probleem sinds vorige week. Is het bij jou inmiddels opgelost en zo ja hoe?

Guest Tony

Ook ik ben afgesloten van de KPN voicemail en heb nog oplossing voor dit probleem. Wie heeft een suggestie?

Guest Gast

Als je de betreffende partij om hulp vraagt  bij het activeren van de voicemail. Dan krijg je de instructies toegestuurd om dit weer te her activeren. Het kan zijn dat de vorige partij de voicemail heeft afgesloten of iets dergelijks. Maar hier zijn instructies voor. 

De code voor de meestgekozen voicemail is:

*61* 1655 0842333#

Dit is toevallig ook te vinden op internet.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

Guest Bob

Ik wiil van de vordeelregeling af.De tel.nr op de rekening werkt niet,ik kan ook geen alg.voorwaarden vinden.Wat nu?

Guest Hans

Ik ga een rechtszaak aanspannen tegen Voordeelregeling.nl. Mijn rechtsbijstandsverzekering ondersteunt mij hierbij.

De redenen: 1) ik heb geen bevestiging gekregen voor het aangesmeerde product. 2) er is niet verteld dat er een verandering van provider (KPN) plaatsvindt, 3) het geleverde product deugt niet, ook ik ondervind schade door het ongevraagd opheffen van de voice mail. 4) ze overtreden de wet, Sinds het laatste telefoongesprek heb ik geen bevestiging gekregen, .Ik heb zelfs al die tijd gedacht dat het Pretium was, achteraf is dat dus niet zo.

Ik moest wachten tot de eerste nota om te weten dat ik te maken heb  met Voordeelregeling.nl

Mijn eis: alles herstellen naar de oude toestand: KPN abonnement met voicemail.

Laten we allen onze krachten bundelen tegen deze smerige oplichters!

Niet via dit forum maar opeen andere wijze.

Hans

Guest stevens

KPN zegt helemaal niets met deze partij te maken te hebben. Dus wees gewaarschuwd mensen, want ze doen voor vanaf het 1e moment alsof ze van KPN zijn. Als je doorvraagt, zeggen ze dat ze het in opdracht van KPN doen. Hier is dus niets van waar! KPN zegt veel klachten hierover binnen te krijgen. Dit zijn gewoon oplichters!! Ze reageren vervolgens nergens meer op en sturen jou een rekening. Prima, laat maar gewoon liggen. Betaal niks! Wees niet bang voor deurwaarders, want ze houden zich aantoonbaar niet aan de wet en weten dat heel goed. Ze manipuleren zelfs het telefoongesprek wat ze ongevraagd opnemen en als je dan vraagt waarvoor je getekend heb dan verwijzen ze hier naar. Prima, maar ze snappen niet dat ze dit aan iemand vragen die niet tekeningsbevoegd is. Dus als het tot een rechtszaak moet komen zullen ze altijd door de mand vallen. 

Guest hallo

Als je je aansluit bij voordeelregeling veranderd er technische gezien niks met de lijnen, dus dan moet u bij u huidige provider zijn. niet bij voordeelregeling.

Guest Henk

Beste mensen,

Voordeelregeling is een collectief wat inhoudt dat ze grootschalig belminuten in kopen bij u huidige provider. Dit vermelden zij dan ook netjes aan het begin van het gesprek. Na de bevestiging krijgt u ook netjes een mail binnen 2 dagen waarbij je dan ook alles zwart op wit hebt. Ook zijn telecom bedrijven juridisch verplicht om het telefoongesprek op te nemen waarbij u een akkoord geeft op een korting of dergelijke. Wettelijk gezien doen zij dan ook niks fout. Ik geniet nu al 3 maanden van de korting en heb verder nergens last van. Op de website is er ook netjes een telefoon nummer vermeld waarbij je klachten etc. kunt vermelden. En mensen nog 1 ding ga niet hier zeuren omdat je akkoord bent gegaan op een korting?? Ik snap het echt niet.. je kunt zelf nog de facturen naast elkaar houden en werkelijk zien dat je 15% goedkoper uit bent!

Fijne avond!

Guest Frank V

telefoongesprek wat ze ongevraagd opnemen en als je dan vraagt waarvoor je getekend heb dan verwijzen ze hier naar. Prima, maar ze snappen niet dat ze dit aan iemand vragen die niet tekeningsbevoegd is. Dus als het tot een rechtszaak moet komen zullen ze altijd door de mand vallen.

Ik hoop voor je dat je geen jurist bent. Een overeenkomst komt tot stand door aanbod en aanvaarding. Voordeelregeling biedt een korting aan en de andere partij kan hier telefonisch mee akkoord gaan. Dan is er sprake van een wilsverklaring en komt er een overeenkomst tot stand. Dit kan ook mondeling gebeuren

art. 3:37 BW lid 3:

1. Tenzij anders is bepaald, kunnen verklaringen, met inbegrip van mededelingen, in iedere vorm geschieden, en kunnen zij in een of meer gedragingen besloten liggen.

Wat betreft de tekenbevoegdheid. Dat maakt in dergelijke zaak ook niet uit. Bij verkoop wordt altijd gevraagd of de gene verantwoordelijk is voor het geen wat wordt verkocht of dat deze hiervoor gemachtigd is. Als dit wordt aangegeven, kan de verkoper er niet anders vanuit gaan dat deze bevoegd is tot het sluiten van de overeenkomst. Als achteraf blijkt dat deze binnen de organisatie zelf niet tekenbevoegd is, dan is de natuurlijke persoon die telefonisch akkoord heeft gegeven verantwoordelijk.

Maar als ik op de website kijk gaat het slechts om een korting binnen het lopende contract, waar geen abonnement of contract aan vast zit. Dus ik zie het probleem niet zo..

Guest Peter

Geachte heer,mevrouw.

Aan het begin van het gesprek word gevraagd naar de verandwoordelijke.

Er word aangegeven dat u spreekt met voordeelregeling en dat voordeelregeling geen onderdeel is van KNP of een andere provider.

Ook word er aangegeven dat u niet overstapt maar dat de gesprekskosten voortaan gefactureerd worden door voordeelregeling.

U ontvangt hierdoor een korting niks meer niks minder. Ik heb nu al maanden lang plezier van deze korting dus ik snap totaal niet waar deze ophef vandaan komt.

Mvg. Peter

Guest Jacques

Beste mensen,

Ook wij hebben slechte ervaring met voordeelregeling.nl. De baliemedewerkster is gebeld, heeft geluisterd en de verkoper afgewimpeld. Dacht zij. Een maand later kregen we een factuur. Op schriftelijke verzoeken van ons om een contract te overleggen werd niet gereageerd. Nog eens gebeld; er werd een bandje afgespeeld dat overduidelijk in elkaar geknutseld was. Want er klonk een mannenstem terwijl de baliemedewerkster met een vrouw gesproken had! Een duidelijk geval van oplichting. Wij hebben aangifte gedaan bij de politie. Wordt juridisch vervolgd. 

Guest Sylvia de Bruijn

Ga NOOIT in zee met voordeelregeling!

Nadat ik ze diverse keren heb weten te weerhouden ben ik toch voor de bijl gegaan omdat er gezegd werd dat er niks zou veranderen. Er kwam alleen een factuur met de belkosten bij! nou niet dus!

ik ben nu geen klant meer bij KPN terwijl ik uitdrukkelijk had gezegd dat ik NIKS wilde veranderen.

Zou niet gebeuren werd me gezegd.

Nu storing op de lijn. KPN gebeld, nee sorry u bent geen klant. Moet voordeelregeling bellen.

Gedaan.......6 minuten in de wacht......beltruus aan de lijn,.........nee, vervelend, zal ff kijken of u betalingsachterstand hebt???!?!?..............nee ook niet, ja.ja......ik verbind u door met de technische dienst. 18 minuten gewacht! O, ja ik kijk het ff na,.......4 minuten wachten,.... ja hier niks te zien.

Inmiddels kook ik van woede. Na 23 minuten heb ik de verbinding verbroken. Heb ik mezelf mee want ik ben nu nog niet bereikbaar.

Blijkt dat voordeelregeling de klacht neer moet leggen bij KPN en die gaat er verder mee!

Hoe omslachtig!

Ben nu al 3 dagen niet bereikbaar op de vaste telefoon terwijl we een bedrijf hebben!

Gister het abonnement opgezegd. Kreeg "omdat er zoveel problemen waren "een maand opzegtermijn " i.p.v. 3 maanden. Ben nu over 4 wk weer klant bij KPN. Dan maar iets meer betalen maar service gaat voor alles.

Guest Vincent

Ik ben zelf ook al 2 maanden klant bij voordeelregeling met mijn bedrijf. De telefoniste die ik in eerste instantie aan de lijn heb gekregen, heeft mij duidelijk uitgelegd dat ik kon profiteren van een collectiviteitskorting.

De facturatie is op een slordigheidje foutloos overgenomen en nu krijg ik maandelijks korting op mijn gesprekskosten.

Ik denk dat bellen met hun veel verwarring en problemen kan oplossen.

Guest Anoniem

Ook wij hebben als bedrijf problemen ondervonden met het overstappen naar voordeelregeling.nl.

In 1e instantie verliep alles voorspoedig met het verkrijgen van de korting voor het bellen via de vaste telefoonlijn. Herhaaldelijk werden wij geinformeerd dat wij ook volledig konden overstappen (incl abonnementskosten) waarbij alles hetzelfde zou blijven. Na een paar weken ontvingen wij een afkoop van Telfort Zakelijk van ongeveer 3500 euro, aangezien wij een lopend contract hebben die niet zomaar opgezegd kan worden.. Ik probeeer nu alles terug te draaien via ons contactpersoon van MKB office zodat we weer klant kunnen worden van Telfort zakelijk..

Guest Sjors

Beste Mensen,

Bedankt voor de info. Ik ben 2 dagen geleden met deze partij in zee gegaan, maar heb het nu direct weer geannuleerd. Ik ben benieuwd naar de reactie hierop en hoop dat het zonder problemen gaat verlopen.

Als ik de verhalen lees is het een bedrijf dat op een bepaalde manier zaken doet die ik niet vertrouw en waarvan ik vind dat je ze niet op die manier doet. Kortom: een bedrijf waar ik niets mee te maken wil hebben.

Korting klinkt leuk, maar is de problemen die worden geschetst niet waard!

Ik hoop dat er zo min mogelijk mensen de dupe worden van deze louche praktijken.

Gr Sjors

Guest Hans

Hier Hans weer:

Voordat ik een rechtszaak zou gaan aanspannen heeft mijn rechtsbijstandsverzekering geadviseerd om eerst een aangetekende brief te sturen  naar voordeelregeling.nl (V) met al mijn eisen en argumenten, omdat ze aantoonbaar de wet hebben overtreden.

Behalve de brief heb ik ook een kopie hiervan via de mail naar V gestuurd om eventuele smoesjes van een gesloten deur te voorkomen.

Mijn dreigement met een rechtszaak was voldoende om V tot andere gedachten te brengen.

Binnen de door mij gestelde termijn van 15 dagen heeft V het zogenaamde contract beëindigd.

Daarna heb ik KPN bericht dat V de boosdoener was en gevraagd wat ik moest doen om de oude situatie te herstellen.

Van KPN kreeg ik een speciaal telefoonnummer dat ik via de vaste lijn moest bellen.Daarna volgde een keuzemenu met de "code" van V. Alles kon eenvoudig worden gewist en omgezet naar de code van KPN. 

Binnen 24 uur was alles als vanouds en kon de voicenail worden geactiveerd.

Ik ben zo wijs om nooit meer gebruik te maken van telefonische aanbiedingen.

Jullie weten nu hoe je snel van V afkomt, met dank aan KPN. 

Succes met de strijd tegen V

Groetjes van Hans

Guest Vera

Heb gisteren een aangetekende brief gestuurd en Voordeelregeling gesommeerd onmiddellijk de voicemail te herstellen en gedreigd met juridische stappen. Voordeelregeling is niet bereikbaar. Het telefoonnummer werkt niet, na 10' 40 sec. wachten met een muziekje en mannenstem gaat de beltoon over en wordt vervolgens de verbinding verbroken. Tot drie keer toe exact hetzelfde. Op emails wordt niet gereageerd. Mij was ook beloofd dat er niets zou veranderen. Nu blijkt dat ik bij mijn oude provider uit het systeem ben wegens afmelding! Zij wisten niet door wie ik was afgemeld. Zal maandag aangifte doen als ik geen reactie heb gekregen.

Groet,

Vera 

Guest Hans

Beste Vera,

Voordeelregeling.nl is nu jouw provider. Ze maken slechts gebruik van de lijn van KPN.

De voicemail is een dienst van KPN en die werk niet meer sinds je bij V zit.

Ik raad je aan de klantenservice van KPN te bellen en hen vraagt naar de procedure om KPN weer als provider in te stellen.

Zie mijn reactie van 3 februari.

Je mag verwijzen naar mijn ervaringen, ik verwacht dat KPN meewerkt.

Pas als KPN weer jouw provider is, kan de voicemailfunctie worden hersteld

Ik wens je veel succes,

Hans

Guest BlauwBloed

Het zijn wel degelijk oplichters, wij hebben een ALL IN abonnement bij KPN (dus inclusief belminuten!) ons is op een druk moment voordeelregeling.nl korting "verkocht"....we kregen nu ineens een factuur voor de belminuten...die dus voorheen inclusief waren!?

Men doet of men een korting krijgt op het oude abonnement, echter je wordt naar een ander abonnement overgeschreven, het leuke is dat men alle gesprekken opneemt..zonder de melding dat men dat doet op te nemen!!

En er wordt geen bevestiging van de telefonische verkoop gestuurd, alle kenmerken van oplichters praktijken!

Na contact met de helpdesk, werd wel alles teruggedraaid!! dat ging ineens heel snel op het moment dat ik meldde dat wij in het bel-me-niet-register staan...en ze ons dus niet eens hadden MOGEN bellen! 

Guest Mike

Ik zie enorm veel klachten zonder dat men ook contact opneemt met hen.

Mijn kortingsactievatie liep ook niet vlekkeloos, maar na sturen van mijn facturen kreeg ik de beloofde korting.

Kortom, neem de korting niet of neem contact op in plaats van het klagen hier.

Beste mensen,

Voordeelregeling is er nooit op uit om de voicemail van de klant te laten verwijderen. Het kan zo zijn dat de voicemail niet wordt meegenomen vanaf uw vorige provider. Wij vinden het natuurlijk ook vervelend als iets niet werkt bij de klant, want van ontevreden klanten wordt geen enkel bedrijf blij van. Met een instructie is de voicemail zo weer aan te zetten. Neemt u hiervoor contact op met de support.

Wij bieden de MKB's de mogelijkheid te besparen op de gesprekskosten in hun huidige contract. Dit is de CPS (Carrier Pre Select) regeling.

Daarnaast is het ook mogelijk om te besparen op de abonnementskosten. De lijnen zijn nog altijd van KPN, dus wij opereren op het netwerk van KPN. Wij zijn een wholesalepartner van KPN, zoals vele andere partijen dat ook zijn:

http://www.kpnwholesale.nl/nl/over-kpn-wholesale/partners.aspx

Graag kom ik in gesprek met bedrijven die klachten of vragen hebben. Hiervoor kunnen jullie altijd een mail sturen naar reactie@voordeelregeling.nl.

Ik hoop dat we collectief kunnen besparen op de telefonie. Dat is waar Voordeelregeling voor staat.

Team Voordeelregeling

Guest Leen

Ik ga een rechtszaak aanspannen tegen Voordeelregeling.nl. Mijn rechtsbijstandsverzekering ondersteunt mij hierbij.

De redenen: 1) ik heb geen bevestiging gekregen voor het aangesmeerde product. 2) er is niet verteld dat er een verandering van provider (KPN) plaatsvindt, 3) het geleverde product deugt niet, ook ik ondervind schade door het ongevraagd opheffen van de voice mail. 4) ze overtreden de wet, Sinds het laatste telefoongesprek heb ik geen bevestiging gekregen, .Ik heb zelfs al die tijd gedacht dat het Pretium was, achteraf is dat dus niet zo.

Ik moest wachten tot de eerste nota om te weten dat ik te maken heb  met Voordeelregeling.nl

Mijn eis: alles herstellen naar de oude toestand: KPN abonnement met voicemail.

Laten we allen onze krachten bundelen tegen deze smerige oplichters!

Niet via dit forum maar opeen andere wijze.

Hans

Beste Hans,

Ook wij hebben helaas problemen met voordeelregeling.nl , graag zouden wij in contact met u komen om onze slechte ervaringen te delen. Ons bedrijf heeft schade opgelopen, wij gaan daarom een juridische procedure starten.

Graag horen wij van u,

Guest mandy

Ook ik heb een voordeel regeling en ik ben er heel blij mee.

Ik krijg netjes een aparte nota met alle gebelde nummers. 

al 4 maanden maak ik hier gebruik van zonder probleem .

Guest Hendrik van Laarhoven

Ik ben sinds 2 maanden klant van voordeelregeling en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. De gesprekskosten zijn inderdaad lager dan bij KPN. Moet eerlijk zeggen dat ik al deze negatieve reacties niet goed snap. Maar bij iedereen kan het natuurlijk anders uitpakken.

groetjes