Jump to content
Guest Frans Stoop

Bij Voordeelregeling.nl geen voicemail meer

Recommended Posts

Guest Financial

Hallo allemaal,

Ik ben een tijdje geleden in de klauwen van Voordeelregeling.nl gelopen, nooit betaald, alle stappen die zij wilde nemen voor zijn (kost helaas veel te veel tijd). Voordeelregeling lijkt qua naam verdwenen, maar heeft nogal wat aliassen gekregen:

Belgarant, Belgarant,nl, belcentrale, belcentrale.nl, Novocall. En ze zijn weer bezig! Tip: als deze bedrijven bellen vragen ze altijd of ik de verantwoordelijke ben. Ik zeg dan altijd dat dit afhangt waar men dit voor wil weten. Als ze dan niets uitleggen, maar doordrammen dat zij de juiste willen hebben.... ophangen!!!!

Groetjes en succes,

Financial... (ja dames en heren van Voordeelregeling... Daar ben ik weer :-)) 

Guest Richard de Vries

Spijtig dat dit soort zaken nog steeds plaatsvinden. Ik dacht dat het een propere dienst was die werd aangeboden dus van geen kwaad bewust. Het eerste wat mij opviel was dat [NAAM MEDWERKER] zich [NAAM MEDWERKER] noemt en [NAAM MEDWERKER] noemt zich [NAAM MEDWERKER]. Namen van medewerkers plaatsen is dus zinloos want die krijgt u aan de telefoon niet. Het tweede was dat er bewust uitspraken worden gedaan die de klant overstag doen gaan, maar niet op waarheid berusten.

Heb er een korte week gewerkt. Ieder zijn geloof, liegen maakt geen deel uit van de mijne.

Edited by Bencom
Namen medewerkers afgeschermd

Guest Flint

Overgehaald met een genoemd voordeel van 15% ben ik overgestapt naar voordeelregeling. Later bleken de voorwaarden anders dan bij mijn vorige provider en was ik beslist duurder uit. Omdat ik een mail, waar in stond dat hun leveringsvoorwaarden aangepast waren niet goed uitgeplozen had, zat ik ineens vast aan een twee jarig contract, dat ik nooit gezien laat staan ondertekend had. Na drie maanden mailen kon ik eindelijk overstappen naar een andere provider.

Daarom mijn advies: Doe geen zaken met voordeelregeling

Guest DoodziekvanVoordeelregelin

Doodziek word ik van die club, bij mij is het nu zover dat ik ze mij dagen voor het gerecht.

Weet iemand een goede advocaat die bekend is hiermee?

Guest Bas Veenstra

Zelf heb ik 2 dagen gewerkt en ben er daarna gelijk mee gekapt. Het betreft zeer slinkse en misleidende verkoop. Het script is zo in elkaar geknutseld dat het net geen liegen is. Ze vermelden dat ze kpn whole sale partner zijn en dat mkb ers een collectieve korting kunnen krijgen voor komend jaar. Vervolgens wordt er gevraagd de gegevens door te nemen. Dan zeggen ze om de korting te activeren moeten we even uw gegevens doornemen luistert u even mee?

Op dat moment start men heel onopvalled de bandopname. Dan komt er een zinnetje dat gaat als volgt: u stemt ermee in dat garantiebellen kpn whole sale partner de telefonie overneemt voor een jaar en dat u een kortingstarief van 15 % krijgt op basis van kpn belbasis zakelijk. 

Vaak mompelem ze vaag of verdoezelen ze dat het om een overstap gaat. Wanneer mensen het door hebben en duidelijk word dat ze zich niets laten aansmeren gaan verkopers onbeschoft doen of zelf schelden. Zeer asociaal zooitje mensen wat dat werkt.

Guest Bas veenstra

Daarnaast adverteren ze ook met een uurloon incl vakantiegeld en vakantiedagen(7,3%) 

Heel merkwaardig 

Op 16-6-2017 at 17:27 zei Gast Bas veenstra:

Daarnaast adverteren ze ook met een uurloon incl vakantiegeld en vakantiedagen(7,3%) 

Heel merkwaardig 

zou u mij een mai willen sturen u kunt mij heel hard helpen.

Ik ben ook gedupeerd

r.ito@Live.nl