Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Michael

eigen nummer opvragen?

Recommended Posts

Guest Paul

Zijn mensen nu werkelijk zo dom? Als je je eigen nummer wilt weten, waarom bel je dan niet met jouw eigen telefoon naar een ander telefoonnummer en vraag ze welk nummer ze zien.

Guest Azzman

Ze hebben het eindelijk op de website gezet. Doe het volgende:*149# Ik ben een verlosser, ik weet t! :P

Guest Mo

Zijn mensen nu werkelijk zo dom? Als je je eigen nummer wilt weten, waarom bel je dan niet met jouw eigen telefoon naar een ander telefoonnummer en vraag ze welk nummer ze zien.

En als je geen beltegoed heb eh zemmer!

Guest mocro

wie weet hoe je bij vodavone eigen nummer kan zien of horen ?

Guest salma

*149# dan krijg je je tel van lebarahttp://www.bellen.com/images/smiley_8.gif

Guest Lucien

een mogelijkheid is kijken op de website van je aanbieder. Soms helpt bellen met de klantenservice, soms staat er een nummer in het geheugen van je simkaart.Iets wat ook helpt is een ander nederlands nummer van een bekende of jezelf in een sms, bericht sturen naar 8008. Werkt volgens mij ook bij (bijna?) geen beltegoed meer.

Guest Achie

Waar kan je nummer zien kheb al *149# is er nog een manier?

Guest zememr

En als je geen beltegoed heb eh zemmer!

Dan koop je beltegoed zemmer

Guest ron

mijn zoon is zijn Registratie kaart met telefoon nummer van ah kwijt hoe kan hij nu dit nummer op vragen dmv *# toetsen

Guest Youandi

Voor iedereen: BEL DE KLANTENSERVICE!!! Zij kunnen voor je kijken welk nummer het is, en klantenservice nummers zijn meestal gratis. Graag gedaan.

Guest serieus

Voor iedereen: BEL DE KLANTENSERVICE!!! Zij kunnen voor je kijken welk nummer het is, en klantenservice nummers zijn meestal gratis. Graag gedaan.

dankewel daar zou ik nooit mee opkomen, echt waar

Guest anonymouse

hoe bij aldi talk, nokia(oud model, weet niet welke

Probeer eens: *#61# te 'bellen'. Dan krijg je een scherm op je telefoon te zien met daarin allemaal getallen, de laatste tien zijn jouw telefoonnummer. Je moet hiervoor de voicemailfunctie wel hebben geactiveerd (maar dat is vaak wel zo).

Guest pinas jordan

Hoe moet ik mijn nummer op vragen bij lebara??

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this