harm54

wachtwoord vergeten samsung star

175 posts in this topic

Hoi iedereen,Ik heb een Samsung Galaxy Y s3560 ofzoiets.Ik heb een wachtwoord om in mijn mobiel te komen, maar ik ben hem vergeten! Iemand tips wat je moet doen??

ik ben mijn wachtwoort van samsung wave 525 vergeten nu kan ik geen piveblokereing instellen help !!!!

ik ben mijn telefoonblokkering code vergeten nu kan ik mijn telefoon niet opstarten wat moet ik doen ik heb een samsung star GT-s5230

Ik ben mijn wachtwoord van mijn Sony Xperia E vergeten, en kom nu mijn telefoon niet meer in...? heeft iemand tips, of weet iemand hoe je dit moet oplossen?met vriendelijke groet,Christy van der Leeden

Tom schreef op 1 januari 2013:een oplossing is, zoals hier al reeds vermeld:- start uw telefoon op ZONDER simkaart- in het start menu typ je hetvolgende: *2767*3855# ( na het typen van *2767* verschenen er alleen maar min tekens bij ingeven van de rest MAAR DAAR MOET JE NIET NAAR KIJKEN, gewoon het hele boeltje ingeven!) en daarna wordt je gsm gewoon volledig gereset met de telefoonblokkering uit.alvast succes! Bedankt Tom,dat werkte ook op de Samsung GT-E1150i van mijn dochter.

Ik weet me wachtwoord niet meer op me mobiel ( samsung galaxy pocket) en weet iemand hoe je je mobiel een harde reset kan geven? want ik heb alles al geprobeert

Ik ben ook mijn wacht woord vergeten en precies de zelfde telefoon als Anne maar ik ben ook mijn gmail vergeten. Weet iemand hoe ik die kan kraken of als het echt moet me mobiel ( samsung galaxy pocket) te resetten?

mensen ik heb een samsung galaxy s advance en ben me wachtwooord vergeten en mn gmail ook, weet iemand hoe ik dit op kan lossen zonder mijn telefoon te resetten

heey, ik ben mijn wachtwoord vergeten van mijn oude samsung diva, 4t/m8 cijferige code, als iemand tips heeft, graagg!!!wink.gif

Ik heb een samsung galaxy s4. Het wachtwoord waarmee je je telefoon ontgrendeld ben ik vergeten. Wat is de oplossing hiervoor zonder dat mijn foto's weggaan? 

heey, ik ben mijn wachtwoord vergeten van mijn oude samsung diva, 4t/m8 cijferige code, als iemand tips heeft, graagg!!!wink.gif

geachte ik heb een samsung--model sgh-j7001 nu is de telfoon op slot ik kan niks mee doen hoe moet ik doen ?

Ik heb een samsung s2 plus. Ik ben men pincode vergeten[er zit geen sim in) nu heb ik al veel codes geprobeert maar ik kom er niet achter hoe kan ik mijn mobiel recetten. Zodat ik de standaart pincode kan invullen (0000)

Ik heb een samsung s2 plus. Ik ben men pincode vergeten[er zit geen sim in) nu heb ik al veel codes geprobeert maar ik kom er niet achter hoe kan ik mijn mobiel recetten. Zodat ik de standaart pincode kan invullen (0000)

in dit geval is het alleen mogelijk om de telefoon een fabrieksreset te geven, dit is mogelijk door in recovery-modus op te starten.

Schakel de telefoon helemaal uit.

druk de volume omlaag toets in en hou deze vast.

terwijl de volumetoets ingedrukt is zet u het toestel aan.

hier krijgt u een optie om het toestel te resetten. "wipe data/factory reset"

u kunt in het scherm dat u krijgt navigeren met de volumetoetsen en selecteren met de home-toets

Ik heb nog een ouden telefoon Samsung gt-c3300k doet nog allen wachtwoord kwijt hoe kan ik dit op lossen gr jeannette

ik heb een samsung galaxy s2 en een vriend van me heeft 20x expres het verkeerde ontgrendelingsteken ingevoerd nou zegt hij dat ik moet inloggen op mn g mail account om toegang te krijgen, maar hij herkent het wachtwoord niet, op de pc wel, ik snap het nie, wie kan me helpen ?? ik wil mn telefoon weer gebruiken!!

via internet je ww veranderen dan moet hij het doen

Ik heb een Samsung ch@t 335, er staat een telefoonblokkering op.

Het is een lange tijd geleden sinds ik hem gebruikt heb, en ik kan hem maar niet ontgrendelen.

Help!!!!

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Loading...