Spring naar inhoud

Foto

wachtwoord vergeten samsung star

163 reacties op dit onderwerp

#141 soesi

soesi
  • Gastgebruiker

Geplaatst 2 april 2013 - 19:35

geachte ik heb een samsung--model sgh-j7001 nu is de telfoon op slot ik kan niks mee doen hoe moet ik doen ?

#142 anouk

anouk
  • Gastgebruiker

Geplaatst 19 april 2013 - 04:40

ik ben mijn sim-wachtwoord kwijt wat moet ik doen als ik mijn sim-kaart in andere gsm steek moet ik sim-wachtwoord invoeren maar weet dat wachtwoord niet meer kan iemand mij helpen laat iets weten op deze website alvast bedankt

als je 3keer het foutieve wachtwoord ingeeft dan moet je je puccode ingeven daarna zou ik contact opnemen met je provider

#143 kyra

kyra
  • Gastgebruiker

Geplaatst 20 mei 2013 - 20:31

heey, ik ben mijn wachtwoord vergeten van mijn oude samsung diva, 4t/m8 cijferige code, als iemand tips heeft, graagg!!!Geplaatste Afbeelding

#144 dominique

dominique
  • Gastgebruiker

Geplaatst 20 mei 2013 - 22:07

ik weet mijn wachtwoord niet van de samsung gelsy s2 ontgrendelen wachtwoord weet ik niet meer en ik kom ook niet meer in mijn meneu

#145 Bart

Bart
  • Gastgebruiker

Geplaatst 29 mei 2013 - 19:50

We zijn het wachtwoord kwijt van de samsung galaxsy III.
Met gmail account:

Bewerkt door / opmerking van Redactie, --.
Geen persoonlijke gegevens a.u.b.

#146 anoniem

anoniem
  • Gastgebruiker

Geplaatst 5 juni 2013 - 02:01

ik heb een ipod maar ben mijn vergrendelwachtwoord vergeten alleen ik weet niet hoe je je ipod moet resetten. kan iemand mij aub helpen please alvast bedankt

#147 LILA

LILA
  • Gastgebruiker

Geplaatst 9 juni 2013 - 17:44

ik ben mijn telefoonwachtwoord vergeten! het is een samsung chat GT-S3570 weet iemand wat ik moet doen? ik kan hem ook niet meer opzetten want dan vraagt hij dat...

#148 mohamed

mohamed
  • Gastgebruiker

Geplaatst 15 juni 2013 - 23:02

ik heb een samsung 360 en ik heb mijn wactwoord en ik wil een nieuw wactwoord kunt u mij helpen alstublieft

#149 esmee

esmee
  • Gastgebruiker

Geplaatst 6 augustus 2013 - 15:52

ik ben mijn wachtwoord van mijn samsung galaxy Gio vergeten en ik kan het patroon ook niet meer doen en ik dan vraagt die naar mijn google acount maar die heb ik nieGeplaatste Afbeelding:?Geplaatste Afbeelding

#150 emily

emily
  • Gastgebruiker

Geplaatst 11 augustus 2013 - 16:14

ik ben mijn telefoonwachtwoord vergeten! het is een samsung chat GT-S3570 weet iemand wat ik moet doen? ik kan hem ook niet meer opzetten want dan vraagt hij dat...

#151 louise

louise
  • Gastgebruiker

Geplaatst 11 oktober 2013 - 21:02

ik ben mijn wachtwoord van mijn samsung GT S6500T vergeten Wat moet ik doen

#152 Anouk

Anouk
  • Gastgebruiker

Geplaatst 16 oktober 2013 - 23:03

Hoi iedereen,Ik heb een Samsung Galaxy Y s3560 ofzoiets.Ik heb een wachtwoord om in mijn mobiel te komen, maar ik ben hem vergeten! Iemand tips wat je moet doen??

#153 kimberly

kimberly
  • Gastgebruiker

Geplaatst 21 oktober 2013 - 01:21

ik ben mijn wachtwoort van samsung wave 525 vergeten nu kan ik geen piveblokereing instellen help !!!!

#154 tijl

tijl
  • Geregistreerde gebruiker
  • 1 berichten

Geplaatst 25 oktober 2013 - 00:25

ik ben wachtwoord vergeten en ik kan niet meer SMS,berichten bekijken,bellen,.................................................

#155 hassan

hassan
  • Gastgebruiker

Geplaatst 8 november 2013 - 04:49

ik ben mijn telefoonblokkering code vergeten nu kan ik mijn telefoon niet opstarten wat moet ik doen ik heb een samsung star GT-s5230

#156 Christy

Christy
  • Gastgebruiker

Geplaatst 18 december 2013 - 15:00

Ik ben mijn wachtwoord van mijn Sony Xperia E vergeten, en kom nu mijn telefoon niet meer in...? heeft iemand tips, of weet iemand hoe je dit moet oplossen?met vriendelijke groet,Christy van der Leeden

#157 Elsbeth

Elsbeth
  • Gastgebruiker

Geplaatst 7 januari 2014 - 21:46

Tom schreef op 1 januari 2013:een oplossing is, zoals hier al reeds vermeld:- start uw telefoon op ZONDER simkaart- in het start menu typ je hetvolgende: *2767*3855# ( na het typen van *2767* verschenen er alleen maar min tekens bij ingeven van de rest MAAR DAAR MOET JE NIET NAAR KIJKEN, gewoon het hele boeltje ingeven!) en daarna wordt je gsm gewoon volledig gereset met de telefoonblokkering uit.alvast succes! Bedankt Tom,dat werkte ook op de Samsung GT-E1150i van mijn dochter.

#158 Anne

Anne
  • Gastgebruiker

Geplaatst 25 januari 2014 - 19:00

Ik weet me wachtwoord niet meer op me mobiel ( samsung galaxy pocket) en weet iemand hoe je je mobiel een harde reset kan geven? want ik heb alles al geprobeert

#159 Liselot

Liselot
  • Gastgebruiker

Geplaatst 25 januari 2014 - 20:24

Ik ben ook mijn wacht woord vergeten en precies de zelfde telefoon als Anne maar ik ben ook mijn gmail vergeten. Weet iemand hoe ik die kan kraken of als het echt moet me mobiel ( samsung galaxy pocket) te resetten?

#160 joos

joos
  • Gastgebruiker

Geplaatst 10 februari 2014 - 07:48

mensen ik heb een samsung galaxy s advance en ben me wachtwooord vergeten en mn gmail ook, weet iemand hoe ik dit op kan lossen zonder mijn telefoon te resetten

Reageer op dit onderwerp

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Bencom is in geen geval verantwoordelijk voor de inhoud van de forumberichten en kan evenmin aansprakelijkheid aanvaarden voor (im)materiele schade die eruit voort zou kunnen vloeien.