Jump to content
g.blaak

prepaid van lebara (klachten )

Recommended Posts

ik heb pripaid van lebara

maar ik kon geen mms versturen
alles gedaan wat stond op www.lebara
handmatig insteling voor nokia 2760
maar niets !!!
steeds niet (kan ik niet versturen en ontvangen van foto)
gebeld naar klant serv. niet geholpen
kreeg ik sms van nummer 1300 ,dat moet ik naar toestelingenaanpassen op website
gedaan STEEDS NIETS !!!!!!!

ben ik boos

Guest H.O.F. Plein

Even de instellingen via SMS naar je toestel laten versturen via http://bc.prov.mbc-group.nl/
Na ontvangst van de instellingen via SMS deze opslaan in je toestel.
Dan je toestel gedurende 10 seconden uitzetten en daarna weer aan.

Stuur vervolgens een test MMSje sturen naar je eigen nummer.

Raadpleeg eventueel de handleiding van je toestel. Check eventueel http://www.nokia.nl/support/productsupport/nokia-2760/gebruikershandleidingen

Et voila

Guest carlos

hallo ik ben naar curacao daar voor heb ik 40 euro dus 20 kreeg 40
in totaal heb ik ongeveer 8 minuten gesproken en alles is op
dat kan never nooit mijn nummur is 06********
ik wacht op een antwoord
hoogachten carlos

Guest Ramdjanamsingh N

Ik heb gister op sloterijk centraal station 10 euro beltegoed gekocht. het was een actie want ik kreeg een sim die dan al 3 euro had. thuis aangekomen blijkt dat ik maar 3 euro had en de 10 euro is niet opgewaardeerd. Dit kan tocht niet?? ik ben benadeeld door die mensen. Ik werk hard voor mij geld en wil daarom die opwaardering van 10 euro alsnog ontvangen.

Graag actie op dit verzoek.

Guest melisa

Ik ben net terug van mijn vakantie en ik heb hier voor het geval 2x 10 euro opgewaardeerd en 2 dagen later 29/30 juni hebben ze zomaar 30 euro afgehaald terwijl ik NIET heb gebeld noch amper gesmst.

Ik wil per direct MIJN 30 euro TERUG. Dit is tog niet normaal, alsof alles zo goedkoop is, doen ze ook nog dit.!!!

Guest melisa

Ik wil mijn btg van 30euro op mijn 06 nummer en DRINGEND wil ik dat er een
oplossing komt.

Op deze makkelijke manier kan ik ook geld verdienen. !!!!!!

BEN ECHT BOOOSSSS en niet weinig ook

Guest Lautjee

Hallo,

Ik heb net btg gehaald, maar toen ik wilde opwaarderen bleek er storing te zijn :s..
Wanneer is die storing voorbij??

wand ik kan nu niet smsen of bellen.. Geplaatste Afbeelding

Joeee.

Guest lebara ...

Probeer al de hele dag op te waarderen!!! 1244 bestaat niet zegt ze en dan begint ze over de voicemail ... wtf. probeer op te waarderen!@!@ ... kan al de gehele dag niet bellen SCHANDE! dit had allang opgelost moeten zijn,.. als dit vandaag niet opgelost word is het einde LEBARA voor mij!

Guest henk

ik ook ben de hele dag bezig met dit shijt. kan niet eens klanten service bellen. lebara sux. niks houden ze ons up to date wat er aan de hand is en hoe lang het gaat duren.

Guest winnie

vreemd verhaal waarom maken ze het niet via de krant bekend er staat nergens wat over geschreven.
misschien zijn ze failliet en willen zo nog dat mensen tel.kaarten kopen

Guest sanjai

ik ook ben de hele dag bezig met dit shijt. kan niet eens klanten service bellen. lebara sux. niks houden ze ons up to date wat er aan de hand is en hoe lang het gaat duren.

klanten service 0900-4321321 en kan even duren wanneer misschien donderdag 20 okt 2011 of in de week 24-28 okt 2011 lebara is onderdeel van kpn en kpn
zitten de problemen

Guest Pooja

Lebara vindt het bijzonder spijtig dat u niet heeft kunnen opwaarderen via 1244. Dit was een probleem met het KPN/Telfort netwerk wat gevolgen had voor Lebara en KPN/Telfort klanten. Lebara heeft samen met de netwerkleverancier gewerkt aan een oplossing. U kunt 1244 nu weer gebruiken voor opwaarderen of activatie van uw sim-kaart. Pooja (Lebara Mobile)

Guest Michael
Geplaatste AfbeeldingIk denk lekker effe opwaaderen via de pc lekker makkelijk8)
Fijn U heeft betaald ,Geplaatste Afbeelding
Mooi U krijgt een email is naar u verzondenGeplaatste Afbeelding
Dus we zijn 14 uur verder en niks daar:O
Gelukkig heb ik het niet zo nodig:?
Dus wil je ook opwaaderen dat kan voortaan ook via mij,
Krijg je altijd 400% extra beltegoedGeplaatste Afbeelding
ooitB)

Guest Henk
Heb een prepaid toestel en kan wel naar marokko bellen, maar niet smsen. Weet iemand hoe dat mogelijk is? Ik had hetzelfde probleem met de lyca sim kaart.

Guest shareen

Haloo jullie zegt dat als je van lebara naar lebara belleen is het eerste 30 minutten gratis ja maar wel29 cent vooor het gesprek. Ik had gisteren 1.40 euro en ik had 3 minuten gesproken en is mijn beltegoed op. Vaandag had ik alweer 10 euro opgeladen en minder daN 10 MINUTEN ben ik bijna 3.00 euro kwijk HOE KAN DAT ALS DE TARIEF IK VERANDERT LAAT ONS WETEN ANDERS GA IK OVERSTAPPEN HOORRRRRRRRRRRRRR

Guest sasaa

Ik heb net een blackberry simkaart van lebara gehaald, ben zwaar opgelicht.
ik krijg sms met daarin blackberry bundel geactiveerd, maar zie niets terug:?.
En we zijn al 7uurtjes verder.
Dus de blackberry bundel van lebara zou ik niemand willen aanraden.Geplaatste Afbeelding

Guest bekir

Blackberry simkaart en dan de eerste 3 maanden gratisIk denk dat je na die 3 maanden van geluk mag sprekenAls je eens 2 dagen zorgenloos gebruik kan makenVan de blackberry diensten echt zeer irritant als je danIn een ping gesprek zit en dat dan ineens het blackberry netwerkHet niet meer doet ZEER IRRITANT dan kun je 1000x jeTelefoon opnieuw aan en uit zetten maar het is in een woordWaardeloos. Bij vodafone betaal je dan wel mischien 20euro Voor je beltegoed op te waarderen maar dan heb je ook wat Een blackberry netwerk verbinding die niet om de 5 minutenWeg springt en een half uur duurt tot je eindelijk weer kan pingenDus lebara thx voor de stress en elende voor jullie nieuwe serviceZou wel eens willen weten of je van lebara een nieuwe blackberryKrijgt als je door al die elende je telefoon tegen de muur aan smijt

Guest costa Rodriques

Hallo ik heb een beltegoed via online gekocht. heb opgewaardeerd . het werkt niet. ik wil graag mijn beltegoed. Dit is de opwaardeernummer die niet doet.
ik wil centraal belen maar daar heb ik geen nummer van. wilt aub zo veel mogelijk mij te woord staan. ik moet bellen.
vriendelijke groet,
Costa Rodriques

Guest Callisto

Ze hebben nu bij lebara hetzelfde probleem als vorig jaar.Beltegoed gekocht (online) en na het intoetsen van de voucher code krijg je te horen: Deze service is helaas niet beschikbaar...Helaas voor lebara inderdaad. Als ik dat beltegoed later nog op kan waarderen (Dit is minimaal sinds gistermorgen 9 uur) gebruik ik het en dan stap ik over naar een andere pre-paid provider.

Guest Callisto

Costa:Het nummer van de klantenservice is gratis: 1200Alleen zijn ze sinds gisterochtend 10 uur niet meer bereikbaar...Ik werd teruggebeld met de mededeling dat het weer zou werken, niet dus. En daarna kreeg ik ze ook niet meer te pakken. Het nummer gaat niet eens over...

Guest emine

ik ga op what sapp en heb een lebara sim! en dan kan ik gratis what sappen denk je dan maar het is gewoon met geldd :o

Guest Lebara

Hoiii, wie zou/kan mij willen helpen, ik heb namelijk gister beltegoed gehaald van lebara om weer gebruik te kunnen maken van Internet en ping maar ik weet niet hoe ik dat kan activeren.. Dus iemand die hier verstand van heeft zou je me willen helpen.

xx

Guest lebara

De aller groootste oplichterss zijn Lebara en hun blakberry actie`s