Jump to content
g.blaak

prepaid van lebara (klachten )

Recommended Posts

Guest van der zwan

Ik heb een lebara prepaid met nog een tegoed van 52€ maar krijg toch elke keer de melding dat ik moet opwaarderen dat vind ik vreemd je word gedwongen omje tegoed binnen 3 maanden op te maken anders vervalt hetdus als je niet veel belt heb je niks aan een zogenaamd goedkoop prepaid abonnement dus voor mij geen lebara meer

Heb sinds paar maanden een lebara prepaid kaartje in me Galaxy S3. Heb laatst (22 November) 20 euro op gewaardeerd en het tegoed is maar geldig tot 7 December.. Als we de geldigheids duur zwaar moeten inleveren voor mobiel internet kunnen ze voor mij part dat "Gratis" mobiel internet er better uit gooien. Dit is gewoon simpel weg belachelijk. Ik heb pas 22 December weer geld om op-te-waarderen en vanaf 7 December tot 22 December zit ik nu dus zonder beltegoed.. Ik geef eigenlijk nieks om mobiel internet. Dit is belachelijk!

Lekker is dat. Goed geregeld door Lebara.

Dus mijn 20 euro beltegoed is maar 15 dagen geldig! WAAR SLAAT DIT TOCH OP? Ken iemand mij dit vertellen. Is dit omdat het Mobiel internet gratis is geworden. En is deze geldigheids duur voor het beltegoed altijd zo kort of word het in de toekomst weer langer geldig als je overnieuw opwaardeerd. Ik hoop van wel heb namelijk helemaal geen zin om van nummer te veranderen en was best wel tevreden met Lebara.. Heel erg jammer allemaal dit.... Hoop voor wat nuttige informatie voor de toekomst. Want als de geldigheid van beltegoed echt maar iedere keer 15 dagen zou zijn dan moet ik toch echt overstappen naar een andere provider!! Heel erg triest allemaal.. Alvast bedankt voor nuttige informatie..!

Guest Froukje

Ik heb een Noodtelefoontje prepaid Lebara dat ik alleen in nood gebruik. Dat is niet zo vaak dus vervelend dat ik steeds moet oPwaarderen. Mijn beltegoed loopt onnodig hoog op, maar goed daar heb ik me bij neergelegd en in mijn agenda staat precies voor wanneer ik moet ,opwaarderen. Dat is altijd ruim voor het tegoed op is. Ondertussen stond er al ruim 50 euro op. Dit keer moest ik voor 24 december. Ik ging dat vandaag op 14 dec doen. Nu krijg ik de melding dat er geen beletegoed meer op staat! Bellen naar Lebara kost 80 cent per minuut, dus bellen met deze klacht kost je ook nog eens handen vol geld. Ik eis mijn beltegoed terug!

Guest Lebara ziek

IEDERE KEER WEER VAN 20 EURO NAAR 0 BINNEN DRIE DAGEN. lebara zijn dieven beltegoed raakt gewoon binnen drie dagen op zonder te bellen keer op keer weer..

Guest Nora

Il heb mijn nummer overgezet van vectone naar lebara omdat vectone netwerk traag is enzo maaar bij vectone zijn er wel belbundel maar bij lebara niet en er stind dat als ik mijn nummer overzet krijg ik 1gb gratis maar het is volgens mij niet waar mijn h/3G van lebara gaat steeds aan en uit pff maar ik wil zien hoeveel mb ik heb maar daar staat geen nummer bij bij vectone wat het data smsen naar 123 maar bij lebara niet

Guest Hans klijnman

Ik heb een Lebara Prepaid data kaartje gekocht voor 10 euro is onbeperkt 30 dagen geldig. Was de eerste keer slechts 10 dagen gebruikt en op. Dan maar weer opwaarderen, ik denk zal wel een foutje gemaakt hebben, wederom exact het zelfde gedaan voor 30 dagen onbeperkt en na 10 dagen al weer op. Dit voelt niet goed zou graag een reactie van Lebara hebben met een uitleg hoe dat kan.

Guest Anita

Mijn vriend heeft ook Lebara.... goedkoop joh Aniet zei hij tegen me 10 euro opwaarderen 20 euro beltegoed, als hij mij belt en ik ben niet in de gelegenheid om op te nemen 1 euro weg!!! bovenstaande reacties op Lebara zijn verre van positief dus...GEEN LEBARA prepaid! het zijn oplichters!!

Guest jessica

nou eigenlijk nooit klachten gehad.. Alleen dat ik beltegoed vd weeek heb opgewaardeerd met 10 euro = 20euro.. Ik wil net gaan bellen en ineens is mijn beltegoed op?? Dit vindt ik echt een vreemd verhaal omdat ik bijna niet gebeld heb.. IS internet soms ook berekend?? Wat een ellende zeg:?Geplaatste Afbeelding

Guest Trudy

Gisteren mijn kaart opgewaardeerd,hebben ze dus al van mijn rekening gehaald,Heb al zeker 10x geprobeerd mijn opwaardeercode in te voeren,maar krijg steeds bericht dat ik mijn code in moet voeren, weg geld, zijn het inderdaad oplichters geworden?Vroegen nooit geen problemen met hun gehad

Guest Sam

Ik ben in december overgestapt van KPN naar Lebara. De kosten waren om van te gieren vergeleken bij KPN. Tot nu toe nog helemaal geen problemen gehad. Het vage was wel dat nadat ik mijn nummer over had gezet een melding kreeg dat ik 1gb data had. Dit klopte niet.... ik had 5gb. Nu hopen dat dat niet op mij verhaald wordt.... verder prima profider

Guest .....

Ik heb een Noodtelefoontje prepaid Lebara dat ik alleen in nood gebruik. Dat is niet zo vaak dus vervelend dat ik steeds moet oPwaarderen. Mijn beltegoed loopt onnodig hoog op, maar goed daar heb ik me bij neergelegd en in mijn agenda staat precies voor wanneer ik moet ,opwaarderen. Dat is altijd ruim voor het tegoed op is. Ondertussen stond er al ruim 50 euro op. Dit keer moest ik voor 24 december. Ik ging dat vandaag op 14 dec doen. Nu krijg ik de melding dat er geen beletegoed meer op staat! Bellen naar Lebara kost 80 cent per minuut, dus bellen met deze klacht kost je ook nog eens handen vol geld. Ik eis mijn beltegoed terug!

Hier hetzelfde verhaal, het beltegoed blijft schijnbaar maar 9 maanden houdbaar daarna ben je het kwijt, ik zou een andere noodtelefoon nemen. Dit staat overigens in de voorwaarden. Ik vind het ook erg vervelend dat ik steeds moet opwaarderen en stap dus maar weer over naar een andere provider.

Guest Serkan

jullie zijn gewoon dom.. als jullie bltg opwaarderen en vervolgens ermee gaan internetten ben je het zo kwijt je moet bltg opwaarderen + data opwaarderen dan gebeurt er niks met je bltg met vriendelijke groet Serkan

Guest Boos op lebara

Wat een rotmedewerking van lebara.Beltegoed gekocht online, probeerde optewaarderen maar kreeg steeds melding dat code al gebruikt was. Na meerdere keren proberen toch maar lebara gebeld. Zegt klopt je hebt de code in de ochtend al gebruikt. Nee mvr heb in de namiddag tegoed gekocht. Geeft ze top reactie door te zeggen mischien had je wel je beltegoedbon op tafel en heeft iemand stiekem snel je code gebruikt. Hoe slim zijn ze daar??Ze bleef volhouden dat ik met een ander nummer had opgewaardeerd dan waarmee ik bel. Na een langdurig gesprek afgesproken dat ik ze bewijs van betaling moest sturen.Heb betaal bevestiging van lebara gestuurd en hun mail. Weer krijg ik reactie nee is niet goed want kan ook zijn dat je in de ochtend gekocht hebt en pas in de avond onze mail. Slimmerik hoe konik dan in de ochtend de code gebruikt hebben zoals jullie beweren.Daarna afgesproken om sreenshot te sturen van betaling bank. Krijg ik daarna te horen screenshot is niet goed zichtbaar.Na dagen nog steeds niet mijn tegoed. Ik bel ze zo weer opGeplaatste Afbeelding

Guest wiaam

Mijn internet doet uet niet terwijl.ik op.28 februari heb opgewaardeert, zijn er meer met dat probleem?

Guest Levie

Ik heb maar 7 dagen om mijn beltegoed. Op temaaken heb 20 euro

Guest Jajoh

Heb opgewaardeerd, internet geactiveerd maar doet het niet... Wat moet ik doen

Guest Yvon

Beltegoed voor mijn dochter, online opgewaardeerd en met ideal betaald. Bedrag werd nooit bijgeschreven. Gisteren gebeld over deze klacht 8 min in de wacht a 0.80 min en later nog 5 min op een ander klantenservice. van Lebara voor 0,35/min eurocent gebeld. Beide keren niemand aan de lijn gekregen. Nu al mijn niet ontvangen beltegoed, nogmaals kwijt aan klantenservice. Schandalig.

Van de dochtermaatschappij van de KPN had ik meer service verwacht.

KASSA inschakelen gaat hopelijk helpen....

Guest josef

4 dagen geleden had ik 10€lebara beltegoed gekocht om te kunnen bellen als het nodig is.

Ik heb op die dag ongeveer 2 minuten mee gebeld.

Vandaag wilde ik een belangrijk telefoontje plegen? Toen hoorde ik dat mijn lebara beltegoed op is/was.

Dit kan nooit wan ik deed er zin in mee en ik heb slechts die 2 minuten gebeld, meer niet.

Dit is een indirecte wijze om mensen/klanten op te lichten (oplichters).

Ik eis nu mijn beltegoed terug want dit kan echt niet.

Ik hoor graag van u.

Guest hilda010@live  ,nl

ik  heb  net  op  gewaardeerd  nu  al op  na  3  telefoontjes  plegen

Guest Syl

Gratis bellen is een farce!

Na het opwaarderen van mijn nieuwe Labara kaart heb ik maar 1 WEEK de tijd om gratis te bellen van Labara naar Labara.

Daarna wordt gewoon je beltegoed gebruikt! Dat wordt nèrgens vermeld in de reclames die ze maken. Ik heb dus voor niks een Labara aangekocht,want dit zou betekenen dat ik 10 euro per week moet opwaarderen om "gratis" te kunnen bellen. Dit komt neer op 40 á 50 euro per maand!!! Ik ga de misleidende reclame melden bij de consumenten bond.ik wil mijn 20 euro terug!

Guest klerk

het zijn oplichters steeds bel geld inpikken geld blijft geld bij jullie pikken € weg met jullie streken

Guest klerk

boeven zijn het witteborden zeker met hun streken hoe kan ik mensen op lichten