Jump to content
g.blaak

prepaid van lebara (klachten )

Recommended Posts

Guest Jan

Oplichters. voor een gesprek van 40 seconden 1.78 van mijn beltegoed af. 

Guest Opgelicht door lebara

We zitten nu in 2016 ! en nog steeds is lebara aan het klooien . Dat hier nog geen onderzoek naar is geweest , dit is duidelijk een louche bedrijf !

Ik heb een pre-paid pakketje gekocht voor mijn zoon met een beltegoed van 15,- euro . Waarbij je ook nog eens 5 euro erbij krijgt als je registreert.

En deze opgewaardeerd met 2X10 euro wat volgens hen dan het dubbele wordt !! ( 10=20 en 20=40 enz...)

Zo gedaan en wil dit nummer aanmelden op de lebara site . Tot mijn verbazing kon dat niet omdat deze al bekend was !!!! , Dit is toch niet normaal .

Waarschijnlijk doen ze dit met heel veel nieuwe aanmeldingen .

Bovendien was het pas opgewaardeerde beltegoed binnen 24 uur verdwenen !!! Dus weg geld , kan alleen nog met wifi bellen !!!!!

Ik wil iedereen waarschuwen om geen lebara kaart te kopen want je wordt opgelicht .

aub Geef dit door voor anderen , lebara zijn oplichters .

Guest stefano

al een jaar gebruik ik lebera ik kon altijd worden gebeld en zelf belde ik via whatsupp 

Nu kan ik ineens niet meer worden gebeld en is me telefoon dus niet bereikbaar meer 

Stel oplichters zijn het bah 

Lebara [verwijderd] go away 

Guest Asya

Net opgewaardeerd kreeg geen code en geld wel dr af van me bankrekening is niet normaal 

Guest Korte geldigheid beltegoed

Hoe is het mogelijk om vandaag op te waarderen om. Vervolgens te horen dat mijn nieuwe tegoed maar 7 dagen geldig is. En tegoed raakt echt snel op voor paar minuten gesprek.

Heb ze nooit vertrouwd masr dacht probeer t een keer voor noodtelefoon.

OPLICHTERRRRRRSSSS !  

Geldtrekkerij!

Guest tsag
Op 14-10-2014 at 07:50 zei Gast Syl:

Gratis bellen is een farce!

Na het opwaarderen van mijn nieuwe Labara kaart heb ik maar 1 WEEK de tijd om gratis te bellen van Labara naar Labara.

Daarna wordt gewoon je beltegoed gebruikt! Dat wordt nèrgens vermeld in de reclames die ze maken. Ik heb dus voor niks een Labara aangekocht,want dit zou betekenen dat ik 10 euro per week moet opwaarderen om "gratis" te kunnen bellen. Dit komt neer op 40 á 50 euro per maand!!! Ik ga de misleidende reclame melden bij de consumenten bond.ik wil mijn 20 euro terug!

http://www.lebara.nl/prepaid/rates

die stomme kleine lettertjes weer, maar het is dus wel aangegeven...

btw:  ikzelf heb ook zojuist 10 euro tegoed verloren aan precies niets, ik kocht het en 3 uur later zei ie dat het op was, ik had geen internet aan staan, wat kan ik nu het beste doen? Kan ik op de een of andere manier mijn geld terugkrijgen?

Guest Boze klant

Stelletje oplichters bij Lebara. Prepaidkaartje voor mijn dochter gekregen van vriendin, beltegoed erop gezet van €5,00 ktreeg 5 euro gratis. Ja die heb je wel nodig gratis 5 euro, want ook al staat het mobiel internet uit Lebara schrijft zo meer dan € 5,00 af in de tussentijd dat ik mijn dochter van school haal en pauze ging houden bij mijn ouders, daarna mog even een boodschapje doen, gelukkig stond auto in parkeergarage en de gsm lag daar ook in, dus even geen bereik. Thuisgekomen krijg ik ineens een sms van Lebara uw toestel gebruikt data! Knap hij staat uit? Ga ik bellen met Lebara wat overigens dus ook niet gratis is blijkt achteraf, zeggen deze ja dan staat uw toestel niet uit voor mobiele data. Ja die staat uit dat doe ik namelijk altijd ook bij mijn eigen toestel. Normaal gesproken moet je je toestel instellen om gebruik te kunnen maken van internet via een provider, dus kun je geen verbinding maken en bij Lebara krijg je zelfs verbinding als je toestel uitstaat. Nu in een paar uur tijd € 10,00 aan beltegoed foetsie! Voor mij geen Lebara meer! Ronduit belachelijk!

Guest Gast Esref

Mijn tegoed van Lebara was 25 euro. Omdat ik niet genoeg heb gebeld was de telefoon geblokkeerd. Op 20 maart 2017 heb ik 10 euro opgewaardeerd. Mijn beltegoed is nu 35 euro. Ik krijg wel bericht van de saldoinformatie dat het tegoed geldig is tot 19 april 2017. Puur oplichterij.

Guest Wordt ook Boos

Potverdrie, heb ik met 10 euro opgewaardeerd de prepaid telefoon van mn zoon heb alle mogelijke dataverbruik uitgeschakeld op de mobiel en toch neemt het saldo elke dag af.... raar raar hoe kan dit!?!?!

Guest 46  euro lichter

ook ik waardeer tijdig op na een melding met 46 Euro beltegoed; 5=10 genomen dus zou dat 56 Euro btg zijn.

1 week later SMS u hebt nog 2 euro btw. Ik heb een uitdraai gemaakt van de nummers en duur in de tussenlggende periode.

10:33 minuten: voor 56 E; dat is duurder dan internetten via een satelietverbinding :-(

Nergens een klacht in te dienen of een restitutie te krijgen. Tijd voor RADARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Guest Gfg
Op 22-7-2013 at 01:01 zei Gast Sahinci:

Ik heb gratis sim gekregen van lebara mobiel ,ben vervolgens gaan activeren.En ik heb een bel tegoed van 10 euro opgezet .Wat krijg ik te hoorden ,dat mijn beltegoed voor lebara one ,maar 8 dagen geldig is .Die 10 euro is na 8 dagen weg word er gezecht???Nou die tien euro interesseerde mij niet ,ik vind dit niet kunnen .ik bel,ze nemen niet op.Ik maak het tegoed op er vervolgens gaat de lebara kaart in de afval bak,lekker slim van jullie deze kaart was voor mijn zoon ,dus niet.Dus mensen als lebara mobiel gratis kaart aanbied niet aannemen ze zijn oplichters .LEBARA BEDANKT VOOR NIETS.

Waarschijnlijk was dat een actie, dus je koopt 5 euro beltegoed en je krijgt 10 dus die 5 euro is een half jaar lang geldig terwijl die andere 5 10 dagen geldig is.