Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Earlier
  2. Ben al sinds 2016 bij youfone voor een simonly abb, ben toen overgestapt van telfort naar youfone puur omdat het goedkoper was en dezelfde KPN dekking heeft. Je hebt een handige youfone app waar je overzichtelijk alles kan inzien. Mijn voowaarde bij de keuze voor een goedkopere provider was oa de mogelijkheid om een data of bel plafond in te stellen. En dat kan gelukkig bij youfone heel makkelijk. Je kan zelfs een maximum aangeven tot welk bedrag je buiten de bundel max wil uitgeven. Geen wachtrij bij de klantenservice, je bent zo geholpen. Snelle afhandeling van bestelling, nummerbehoud regelen zij verder allemaal en jij hebt geen omkijken. Met de geweldige spaaractie kan je youcoins sparen, wat mij veel voordeel heeft opgeleverd bij het aankopen van extra mbs of min. Via de vriendendienst kan je 10 euro korting krijgen bij je bestelling waardoor je eigenlijk een deel van je aansluitkosten niet meer hoeft te gaan betalen. + snelle bestelling + kpn netwerk + data en bel plafond in te stellen + lekker goedkoop + spaardienst + flexibel in het kiezen van een maand, jaar of 2jarig contract
  3. Ben al sinds 2016 bij youfone voor een simonly abb, ben toen overgestapt van telfort naar youfone puur omdat het goedkoper was en dezelfde KPN dekking heeft. Je hebt een handige youfone app waar je overzichtelijk alles kan inzien. Mijn voowaarde bij de keuze voor een goedkopere provider was oa de mogelijkheid om een data of bel plafond in te stellen. En dat gelukkig bij youfone heel makkelijk. Je kan zelfs een maximum aangeven tot welk bedrag je buiten de bundel max wil uitgeven. Geen wachtrij bij de klantenservice, je bent zo geholpen. Snelle afhandeling van bestelling, nummerbehoud regelen zij verder allemaal en jij hebt geen omkijken. Met de geweldige spaaractie kan je youcoins sparen, wat mij veel voordeel heeft opgeleverd bij het aankopen van extra mbs of min. Via de vriendendienst kan je 10 euro korting krijgen bij je bestelling waardoor je eigenlijk een deel van je aansluitkosten niet meer hoeft te gaan betalen. + snelle bestelling + kpn netwerk + data en bel plafond in te stellen + lekker goedkoop + spaardienst + flexibel in het kiezen van een maand, jaar of 2jarig contract
  4. Hoe kan ik met Iphone X, Youfone het datagebruik op 0 houden. Ik bedoel echt 0. Datauitzetten, roaming uitzetten, verversen op de achtergrond uit, synchr. uit, autom updates uit en dan schijnen er toch data worden gebruikt. Ik heb weleens gehoord, dat dat inherent is aan de 4G techniek. Klopt dat? En zijn er nog meer tips om de data echt op 0 te houden?
  5. Beste JohnRambo, Zo'n kaart bestaat, dit heet een Duo Sim-kaart. Je kunt één kaart per keer gebruiken, maar je bent bereikbaar op hetzelfde nummer en gebruikt één bundel. Alleen KPN, Vodafone en T-Mobile verkopen dit (nog), niet bij alle abonnementen. Deze dienst komt uit de begintijd van de mobiele telefonie. Veel mensen hadden toen een ingebouwde carkit (waar de simkaart met moeite uitgehaald kon worden), een tweede sim voor in een los toestel was daarom extra handig. Misschien dat meer partijen dit weer gaan introduceren, we zien geen stappen in die richting. Wel worden er meer Dual Sim-telefoons te koop aangeboden in Nederland, dan kun je twee kaarten in één telefoon doen (zakelijk en privé gescheiden).
  6. Omdat ik meerdere toestellen heb (zoals veel mensen), ben ik op zoek naar een sim only abonnement met meerdere simkaarten, die samen gebruik maken van één bundel, in plaats van voor ieder toestel een abonnement af te sluiten (en de bundel niet op kunnen maken voor ieder abonnement). Technisch is dit heel makkelijk. En je hebt steeds meer toestellen die een simkaart nodig hebben. Sommige providers hebben al abonnementen die data met elkaar delen. Ik ben nu bij Tele2, en heb hun dit gevraagd, maar helaas...
  7. Beste Ivo, Simpel heeft die mogelijkheid niet, en voor zover bij ons bekend is er ook geen nummer dat te blokkeren is. Telecompartijen zijn verplicht u op de hoogte te brengen van de tarieven in het buitenland. Het was tot 17 juni 2017 bij de meeste partijen mogelijk dit uit te (laten) zetten, maar daar is een aantal van teruggekomen. Vooral omdat niet alle Europese landen lid zijn van de EU en daardoor vervelende situaties kunnen ontstaan (onverwachte kosten in Zwitserland bijvoorbeeld).
  8. Hoi allemaal, Ik ben sinds enige tijd klant bij Simpel. Dat bevalt prima alleen die welkomst smsjes die je krijgt als je de grens over gaat daar krijg ik wel een beetje genoeg van. Het is natuurlijk een gratis smsje maar compleet nutteloos sinds 17 juni j.l. Is er een manier om deze uit te laten schakelen. ? Of weet iemand van welk nummer deze berichtjes worden verstuurd ? Ik hoor graag van jullie. Groet Ivo
  9. Voor alle slachtoffers van de mailing van december 2010 van zakelijketelefonie.nl die van het contract af willen, hierbij een voorbeeldbrief. Verstuur de brief aangetekend naar het postadres. Onderwerp Datum Vernietiging overeenkomst wegens dwaling Geachte heer/mevrouw, ###INLEIDING### De reclame-uiting van 14 december 2010 van ZakelijkeTelefonie.nl is door de Reclame Code Commissie in haar uitspraak van 12 oktober 2012 dossiernummer 2012/0345G beoordeeld als in strijd met de Nederlandse Reclame Code. De onrechtmatigheid van de handelswijze van ZakelijkeTelefonie.nl in deze periode volgt uit diverse gerechtelijke uitspraken, in vergelijkbare situaties als tussen ZakelijkeTelefonie.nl en …......, o.a. de uitspraak van de rechtbank Amsterdam van 8 mei 2013 zaaknummer 1393184 HA EXPL 12-1495 en de rechtbank 's-Hertogenbosch van 15 november 2012 zaaknummer 822320. In navolging van voornoemde uitspraken beroep ik dan ook op dwaling, vernietig de gesloten overeenkomst en verzoek de facturen …....... geheel te crediteren. Met vriendelijke groet, …......... #####HANDTEKENING####
  10. Beste SteefH, Wat je moet gaan betalen hangt af van de aanbieder waarmee jouw baas een contract heeft. Verbruik buiten de EU wordt per MB afgerekend, gemiddeld kost een MB in de VS zo'n vier euro. Ik hoop dat je inmiddels wel alle mobiele data uitgezet hebt en data roaming ook? Anders kunnen er nog meer MB's bijkomen.
  11. Beste forumleden, kunnen jullie mij helpen? Ik ben op vakantie in de USA en zie tot mijn schrik dat ik de afgelopen 6 dagen 151gb mobiele data heb verbruikt. Ik gebruik een telefoon van de zaak en moet het verbruik boven de 4 gb zelf betalen. Heb ik nu een probleem? Dus een torenhoge rekening? Ik heb een beetje buikpijn....
  12. Ook ik ben helaas een heuse ervarinsdeskundige Tip 1: ga überhaupt niet met ze in zee. Is dit onverhoopt reeds of voorheen toch gebeurt en u wilt er vanaf? Tip 2: opzeggen niet alleen per mail, telefoon, en per aangetekende brief maar heel belangrijk ook per FAX daar zijn ze gek op namelijk. Heeft u geen fax? Kijk of je bij de plaatselijke boekhandel kan faxen voor €1. Heeft deze ook geen fax meer? Ga alle cafetaria's / snackbars af die hebben vaak nog een fax voor de inkoop bestellingen door te geven. Lukt het opzeggen nog niet en / of u krijgt zelfs nog geld van ze? Onbetaalde credit nota's? Tip 3 oftewel de über-tip: Maak per bank 1 eurocent naar hun rekeningnummer over met als omschrijving zo duidelijk en bijna asociaal mogelijk wat u wilt zoals opzegging of uitbetaling(en)! De boekhouder moet die 1 cent toch ergens op de jaarbalans inboeken. De financiële afdeling ziet toch dat er iets niet klopt. De baas zelf word over de bijschrijving(en) ingelicht! Dan staat die toch maar mooi voor schut binnen de hele "organisatie". Heb daar enkele jaren meerdere 0900 nummers gehad mijn grootste fout ooit. Op bepaalde momenten tot wel €7.000 creditnota's openstaan! Facturen wat niet kloppen! Contractsduur wat wettelijk helemaal niet mag! En dan nota bene zelf wel alles vooraf per kwartaal laten factureren en incasseren per incasso! Ik heb er maar 1 naam voor: de heuse tele-maffia! Heeft me bijna mijn bedrijf de kop gekost! Nooit meer! Nadat ik bovenstaande had toegepast heb ik nog nooit zo snel mijn geld gekregen en contract kunnen ontbinden. Zonder advocaat rechtsbijstand of dergelijke. Contract is inmiddels ruim 2 jaar opgezegd en bevestigd en gelukkig nooit meer wat gehoord! Gebeurt dat alsnog? Kom maar op ik lust ze rauw! Als je enigste gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker
  13. Als u in Nederland gebeld wordt dan kost dit u niets, de beller betaalt. In de EU geldt dit ook, of mag het maximaal een cent per minuut kosten. Buiten Europa is dit anders. Dan betaalt u voor het gebeld worden, dit komt voort uit het feit dat diegene die u belt niet hoeft te weten waar u bent. En uw Nederlandse aanbieder moet de buitenlandse aanbieder betalen voor het gastgebruik van het netwerk. Daarom betaalt u vanaf de grens. Als u niet (vaak) buiten de EU reist hoeft u hier dus geen rekening mee te houden. In onze Buitenland vergelijker kunt u zien wat het kost.
  14. Hallo, Ik overweeg een nieuw (sim only-)abonnement te nemen bij een nieuwe provider. Bij het kiezen van een aantal belminuten (i.v.m. overschrijden daarvan), vraag ik me af; Bij welke providers worden mij ook kosten / belminuten in rekening gebracht? Immers; 'Gratis' bestaat niet. Overigens bel / sms ik heel beperkt. Thans staan bij in de belangstelling de providers Tele2 en Hollandsnieuwe. Maar dat ook veranderen. Alvast bedankt voor de antwoorden. ?
  15. Voor zover wij weten kunt u elke simkaart gebruiken. Uitzondering is Tele2, daar kunt u alleen klant worden als u over een 4G telefoon beschikt omdat deze provider een andere techniek gebruikt om de gesprekken af te handelen. U krijgt, als u een nieuwe aansluiting aanvraagt, een simkaart in 3 maten zodat het kaartje in elk toestel past. HEMA verkoopt alleen prepaid, het tegoed en het nummer zijn onbeperkt houdbaar als er in ieder geval elke 12 maanden opgewaardeerd wordt. Dat kan al met € 5. Een minuut bellen kost € 0,12. Simpel levert abonnementen, het abonnement voor € 2,50 per maand is inclusief 100 minuten, maar ook met 250 MB. Die MB's hoeven niet gebruikt te worden.
  16. Hoi, Me vrouw heeft een Klein telefoontje namelijk de Alcatel one Touch D1016, nu wil ze graag een simkaart er in zodat ze kan gebeld worden, en heel misschien een telefoontje plegen. maar welke simkaart is dan handig, kosten moeten lekker laag zijn, maar kun je zomaar elke kaart er in duwen, want de telefoon is zover ik begrijp echt puur alleen bellen en dan zelfs nog 2g geloof ik (3g en 4 g kan die dus niet) kan bijvoorbeeld de simkaart van Simpel er in (2,50 per maand) of de 1 euro van de Hema? gaat dat werken? Alvast bedankt.
  17. Begin maart 2018 ontving ik een mail van Belcentrale dat mijn ISDN2 lijn op 8 mei 2018 gedigitaliseerd gaat worden. Nou is ISDN al digitaal maar voor de leken achter de telefoon bij Belcentrale is dat waarschijnlijk abracadabra... Vervolgens heb ik Belcentrale gebeld en gevraagd wat er mogelijk is om die omzetting te voorkomen want zakelijk gezien heb ik ISDN nog nodig om voor een collega bedrijf in te bellen op ISDN centrales van hun klanten. Het bleek niet mogelijk om de ISDN lijn als dusdanig te behouden want "we moeten rekening houden met de omzetting van 10.000-en klanten voor 1 september 2019" Dus zat er niet anders op de terug te gaan naar KPN omdat zij de dienst nog blijven bieden, uiteraard tot 1 september 2019. Ik heb de portering laten inzetten, daarbij wetende dat de partij die de portering verzorgt, dit meldt bij de huidige provider, dus Belcentrale. Dat heeft ongetwijfeld plaatsgevonden binnen twee weken na mijn aanvraag dus Belcentrale was op de hoogte. De portering heeft inmiddels plaatsgevonden op 11 april, ik heb KPN hierover gebeld en het bevestigd gekregen. Vandaag, 24 april, krijg ik toch weer dezelfde mail over die digitalisering. Weer gebeld en na lang wachten mijn verhaal kunnen doen. Vervolgens kreeg ik netjes bevestigd dat ze kunnen zien dat de omzetting op 11 april heeft plaatsgevonden. Vervolgens krijg ik een mail met een een factuur met een afkoopsom van 906,20 euro. Witheet heb ik Belcentrale weer gebeld, en weer na lange wachten iemand aan de lijn die zich verschuilt achter de "regels" van Belcentrale. Omdat KPN de omzetting niet een maand nadat ik had gebeld had verzorgd word ik nu gehouden aan een afkoopsom. Helaas zit ik niet achter de knoppen bij KPN maar weet dat processen daar ook tijd in beslag nemen. Er was ook geen mogelijk om te komen tot een compromis. In de ontvangsttekst van Belcentrale wordt gemeld dat het gesprek kan worden opgenomen voor verbetering van de dienstverlening.... - zorg dat er sneller opgenomen wordt - train je medewerkers over de techniek achter telefonie - wees bereid om tot een voor alle partijen prettige oplossing te komen Maar als deze partij al jaren bezig is, met al die verschillende namen die ik in die jaren voorbij heb zien komen, zal er weinig verbetering mogelijk zijn... Jammer voor Belcentrale heb ik bij diverse klanten vaker dat halsstarrige gedrag, het verstoppen achter "regels" en gebrek aan kennis meegemaakt. Als ik daarnaast de verschillende fora lees hebben vele anderen ook dit soort ervaringen.
  18. Telfort heeft een abonnement met alleen bellen (en sms'en), daarbij zijn 150 minuten inbegrepen. Dit is zonder internet (dat kan alleen in combinatie met internetbundel). Dit abonnement kan aangevuld worden met de bundel Onbeperkt Bellen en er is een keuzeoptie voor het per maand opzeggen. Dit kost samen € 11 per maand (eenmalige kosten € 20 en inclusief kortingen). Meer informatie vindt u op de website van Telfort: klik hier.
  19. Ik wil voor mijn moeder die sinds kort na overlijden van me vader een mobiel abonnement afsluiten zonder internet data en dat ze onbeperkt kan bellen Zelf heb T-Mobile maar zij bieden alleen abonnementen met internet, me oude provider Vodafone het zelfde liedje.Ook bij KPN kan niets vinden zonder data. Liefst zou voor me moeder een abonnement afsluiten met maandelijks opzegbaar. Zijn er nou echt geen betrouwbare providers die iets hebben zonder internet waar me moeder totaal niks aan heeft omdat ze een ouderen mobiel krijgt van me extra grote knoppen zonder poespas.
  20. Beste forumbezoeker, Voor een lopende rechtszaak kom ik graag in contact met personen die kunnen verklaren over hoe To The Max Callcenter BV en Ultra Nice BV te werk gaan. Deze callcenterbedrijven werken onder meer voor Voordeelregeling.nl (Belgarant). Mocht je hier meer over weten dan verzoek ik je contact op te nemen via een PM of het onderstaande e-mailadres. Alle informatie is welkom en het opnemen van contact is vrijblijvend, Hartelijke groeten, Juridisch medewerker advocatuur (onderzoekcallcentra@gmail.com)
  21. Beste forumbezoeker, Voor een lopende rechtszaak kom ik graag in contact met personen die kunnen verklaren over hoe To The Max Callcenter BV en Ultra Nice BV te werk gaan. Deze callcenterbedrijven werken onder meer voor Voordeelregeling.nl. Mocht je hier meer over weten dan verzoek ik je contact op te nemen via een PM of het onderstaande e-mailadres. Alle informatie is welkom en het opnemen van contact is vrijblijvend, Hartelijke groeten, Juridisch medewerker advocatuur (onderzoekcallcentra@gmail.com)
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...