Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Earlier
  2. Grappig, ik heb dit ook sinds ik bij tele2 zit en ze zeggen meteen dat het aan een andere provider ligt! Nooit dit probleem gehad bij zowel vodafone en t-mobile. Ik heb inmiddels opgezegd want ze helpen hun klanten blijkbaar niet. Echt heel slecht dit.
  3. Ik heb een lebara nummer die ik voor jet laatst in November 2018 een gesprek mee heb gevoerd. Nu ik het weer wil gaan gebruiken staat er als ik wil bellen; niet aangemeld bij het netwerk. Graag zou ik dat deze weer actief word gezet. ik heb deze nummer al een paar jaar en zou het erg vinden als ik het kwijt raak.
  4. Ben al sinds 2016 bij youfone voor een simonly abb, ben toen overgestapt van telfort naar youfone puur omdat het goedkoper was en dezelfde KPN dekking heeft. Je hebt een handige youfone app waar je overzichtelijk alles kan inzien. Mijn voowaarde bij de keuze voor een goedkopere provider was oa de mogelijkheid om een data of bel plafond in te stellen. En dat kan gelukkig bij youfone heel makkelijk. Je kan zelfs een maximum aangeven tot welk bedrag je buiten de bundel max wil uitgeven. Geen wachtrij bij de klantenservice, je bent zo geholpen. Snelle afhandeling van bestelling, nummerbehoud regelen zij verder allemaal en jij hebt geen omkijken. Met de geweldige spaaractie kan je youcoins sparen, wat mij veel voordeel heeft opgeleverd bij het aankopen van extra mbs of min. Via de vriendendienst kan je 10 euro korting krijgen bij je bestelling waardoor je eigenlijk een deel van je aansluitkosten niet meer hoeft te gaan betalen. + snelle bestelling + kpn netwerk + data en bel plafond in te stellen + lekker goedkoop + spaardienst + flexibel in het kiezen van een maand, jaar of 2jarig contract
  5. Ben al sinds 2016 bij youfone voor een simonly abb, ben toen overgestapt van telfort naar youfone puur omdat het goedkoper was en dezelfde KPN dekking heeft. Je hebt een handige youfone app waar je overzichtelijk alles kan inzien. Mijn voowaarde bij de keuze voor een goedkopere provider was oa de mogelijkheid om een data of bel plafond in te stellen. En dat gelukkig bij youfone heel makkelijk. Je kan zelfs een maximum aangeven tot welk bedrag je buiten de bundel max wil uitgeven. Geen wachtrij bij de klantenservice, je bent zo geholpen. Snelle afhandeling van bestelling, nummerbehoud regelen zij verder allemaal en jij hebt geen omkijken. Met de geweldige spaaractie kan je youcoins sparen, wat mij veel voordeel heeft opgeleverd bij het aankopen van extra mbs of min. Via de vriendendienst kan je 10 euro korting krijgen bij je bestelling waardoor je eigenlijk een deel van je aansluitkosten niet meer hoeft te gaan betalen. + snelle bestelling + kpn netwerk + data en bel plafond in te stellen + lekker goedkoop + spaardienst + flexibel in het kiezen van een maand, jaar of 2jarig contract
  6. Hoe kan ik met Iphone X, Youfone het datagebruik op 0 houden. Ik bedoel echt 0. Datauitzetten, roaming uitzetten, verversen op de achtergrond uit, synchr. uit, autom updates uit en dan schijnen er toch data worden gebruikt. Ik heb weleens gehoord, dat dat inherent is aan de 4G techniek. Klopt dat? En zijn er nog meer tips om de data echt op 0 te houden?
  7. Beste JohnRambo, Zo'n kaart bestaat, dit heet een Duo Sim-kaart. Je kunt één kaart per keer gebruiken, maar je bent bereikbaar op hetzelfde nummer en gebruikt één bundel. Alleen KPN, Vodafone en T-Mobile verkopen dit (nog), niet bij alle abonnementen. Deze dienst komt uit de begintijd van de mobiele telefonie. Veel mensen hadden toen een ingebouwde carkit (waar de simkaart met moeite uitgehaald kon worden), een tweede sim voor in een los toestel was daarom extra handig. Misschien dat meer partijen dit weer gaan introduceren, we zien geen stappen in die richting. Wel worden er meer Dual Sim-telefoons te koop aangeboden in Nederland, dan kun je twee kaarten in één telefoon doen (zakelijk en privé gescheiden).
  8. Omdat ik meerdere toestellen heb (zoals veel mensen), ben ik op zoek naar een sim only abonnement met meerdere simkaarten, die samen gebruik maken van één bundel, in plaats van voor ieder toestel een abonnement af te sluiten (en de bundel niet op kunnen maken voor ieder abonnement). Technisch is dit heel makkelijk. En je hebt steeds meer toestellen die een simkaart nodig hebben. Sommige providers hebben al abonnementen die data met elkaar delen. Ik ben nu bij Tele2, en heb hun dit gevraagd, maar helaas...
  9. Beste Ivo, Simpel heeft die mogelijkheid niet, en voor zover bij ons bekend is er ook geen nummer dat te blokkeren is. Telecompartijen zijn verplicht u op de hoogte te brengen van de tarieven in het buitenland. Het was tot 17 juni 2017 bij de meeste partijen mogelijk dit uit te (laten) zetten, maar daar is een aantal van teruggekomen. Vooral omdat niet alle Europese landen lid zijn van de EU en daardoor vervelende situaties kunnen ontstaan (onverwachte kosten in Zwitserland bijvoorbeeld).
  10. Hoi allemaal, Ik ben sinds enige tijd klant bij Simpel. Dat bevalt prima alleen die welkomst smsjes die je krijgt als je de grens over gaat daar krijg ik wel een beetje genoeg van. Het is natuurlijk een gratis smsje maar compleet nutteloos sinds 17 juni j.l. Is er een manier om deze uit te laten schakelen. ? Of weet iemand van welk nummer deze berichtjes worden verstuurd ? Ik hoor graag van jullie. Groet Ivo
  11. Voor alle slachtoffers van de mailing van december 2010 van zakelijketelefonie.nl die van het contract af willen, hierbij een voorbeeldbrief. Verstuur de brief aangetekend naar het postadres. Onderwerp Datum Vernietiging overeenkomst wegens dwaling Geachte heer/mevrouw, ###INLEIDING### De reclame-uiting van 14 december 2010 van ZakelijkeTelefonie.nl is door de Reclame Code Commissie in haar uitspraak van 12 oktober 2012 dossiernummer 2012/0345G beoordeeld als in strijd met de Nederlandse Reclame Code. De onrechtmatigheid van de handelswijze van ZakelijkeTelefonie.nl in deze periode volgt uit diverse gerechtelijke uitspraken, in vergelijkbare situaties als tussen ZakelijkeTelefonie.nl en …......, o.a. de uitspraak van de rechtbank Amsterdam van 8 mei 2013 zaaknummer 1393184 HA EXPL 12-1495 en de rechtbank 's-Hertogenbosch van 15 november 2012 zaaknummer 822320. In navolging van voornoemde uitspraken beroep ik dan ook op dwaling, vernietig de gesloten overeenkomst en verzoek de facturen …....... geheel te crediteren. Met vriendelijke groet, …......... #####HANDTEKENING####
  12. Beste SteefH, Wat je moet gaan betalen hangt af van de aanbieder waarmee jouw baas een contract heeft. Verbruik buiten de EU wordt per MB afgerekend, gemiddeld kost een MB in de VS zo'n vier euro. Ik hoop dat je inmiddels wel alle mobiele data uitgezet hebt en data roaming ook? Anders kunnen er nog meer MB's bijkomen.
  13. Beste forumleden, kunnen jullie mij helpen? Ik ben op vakantie in de USA en zie tot mijn schrik dat ik de afgelopen 6 dagen 151gb mobiele data heb verbruikt. Ik gebruik een telefoon van de zaak en moet het verbruik boven de 4 gb zelf betalen. Heb ik nu een probleem? Dus een torenhoge rekening? Ik heb een beetje buikpijn....
  14. Ook ik ben helaas een heuse ervarinsdeskundige Tip 1: ga überhaupt niet met ze in zee. Is dit onverhoopt reeds of voorheen toch gebeurt en u wilt er vanaf? Tip 2: opzeggen niet alleen per mail, telefoon, en per aangetekende brief maar heel belangrijk ook per FAX daar zijn ze gek op namelijk. Heeft u geen fax? Kijk of je bij de plaatselijke boekhandel kan faxen voor €1. Heeft deze ook geen fax meer? Ga alle cafetaria's / snackbars af die hebben vaak nog een fax voor de inkoop bestellingen door te geven. Lukt het opzeggen nog niet en / of u krijgt zelfs nog geld van ze? Onbetaalde credit nota's? Tip 3 oftewel de über-tip: Maak per bank 1 eurocent naar hun rekeningnummer over met als omschrijving zo duidelijk en bijna asociaal mogelijk wat u wilt zoals opzegging of uitbetaling(en)! De boekhouder moet die 1 cent toch ergens op de jaarbalans inboeken. De financiële afdeling ziet toch dat er iets niet klopt. De baas zelf word over de bijschrijving(en) ingelicht! Dan staat die toch maar mooi voor schut binnen de hele "organisatie". Heb daar enkele jaren meerdere 0900 nummers gehad mijn grootste fout ooit. Op bepaalde momenten tot wel €7.000 creditnota's openstaan! Facturen wat niet kloppen! Contractsduur wat wettelijk helemaal niet mag! En dan nota bene zelf wel alles vooraf per kwartaal laten factureren en incasseren per incasso! Ik heb er maar 1 naam voor: de heuse tele-maffia! Heeft me bijna mijn bedrijf de kop gekost! Nooit meer! Nadat ik bovenstaande had toegepast heb ik nog nooit zo snel mijn geld gekregen en contract kunnen ontbinden. Zonder advocaat rechtsbijstand of dergelijke. Contract is inmiddels ruim 2 jaar opgezegd en bevestigd en gelukkig nooit meer wat gehoord! Gebeurt dat alsnog? Kom maar op ik lust ze rauw! Als je enigste gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...