Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Earlier
  2. Neem contact op met consuwijzer. Kijk op www.consuwijzer.nl
  3. Je kunt de voicemail van Simyo niet handmatig instellen. Ik zie dat hij doorschakelt naar mijn eigen nummer, met nummer 0653 ervoor. De voicemail wordt al geactiveerd na 20 seconden. Simyo zegt dat dit niet anders ingesteld kan worden. Mijn oma kan zo snel de telefoon niet opnemen! Enige mogelijkheid is dat je elke keer als je mobiel aanzet de code 12339 moet bellen om de voicemail geheel uit te zetten. En 12331 om weer aan te zetten als je toestel uitzet. Erg omslachtig! Simyo zegt dat het niet anders kan maar bij andere providers kan dat wel de tijd wijzigen. Volgens mij kan dat ook bij KPN. Dat is nota bene het netwerk waar Simyo op zit! Naar mijn idee wil Simyo graag dat een gesprek zo snel mogelijk tot stand komt zodat het hun 💰 in het laatje brengt!
  4. Tele 2: mijn mobiel staat vermoedelijk op voorkeuze netwerk naar Tele 2. In sommige gebieden is het netwerk van T-Mobile veel sterker. Maar dan gaat hij alsnog naar Tele 2. Op sommige mobiele telefoons kun je de voorkeuze netwerk uitzetten. Kun je dit wijzigen? Ik heb de Nokia 1. Na update van Android zie ik dat alle netwerken van T-Mobile en Tele 2 onder één naam staan: Tele 2. Ook zie ik niet meer welke netwerken ik ontvang: 2G, 3G of 4G.
  5. Ik heb mijn Huawei P30 lite aan mijn dochter gegeven en ben overgestapt naar een Samung Galaxy A50. Heb voor de zekerheid een back-up gemaakt van de Huawei voordat de clone uitgevoerd was. Daarna de Huawei teruggezet naar fabrieksinstellingen, omdat dochter stond te wachten op de telefoon. Het back-up bestand is weggeschreven naar Back-ups in de cloud van Google. Tot mijn verbazing bleek de clone niet juist uitgevoerd te zijn, geen probleem dacht ik vanwege de back-up in Google Drive. Nu blijkt dat de Galaxy geen enkele mogelijk biedt de back-up over te zetten. Is er misschien iemand die een oplossing weet de back-up terug te zetten, in de back-up zeer belangrijke beveiligde informatie . Het zou me veel zoekwerk besparen. Groet, A. Schuurman
  6. Dit levert geen problemen op. Alleen bij data only tablets moet je een data only abonnement afnemen. Maar als het toestel regelmatig gebruikt wordt om mobiel mee te bellen dan wordt het door de providers als telefoon gezien.
  7. Een nieuwe tablet wil.ik kopen. Een Samsung Galaxy tab 5e. Hiermee wil ik mobiel gaan bellen, whatsappen en sms,en. Voordat ik de aankoop doe wil ik de mogelijkheden onderzoeken. Technische is het.mogelijk te gaan bellen. Ik vraag me af of het door de regels en voorwaarden van telecom providers toegestaan is? Heb jij hier een idee over?
  8. Vraag over het volgende, waar ik me heel erg over verbaas. Mijn S9 heeft dual sim. Sim 1 is prive nummer van T-mobile. Sim 2 is zakelijk nummer van Youfone. Nu heb ik al diverse keren gehad dat een klant mij belt op mijn prive nummer, als ik vraag hoe men aan dat nummer komt en men geeft de bron, dan staat daar gewoon mijn zakelijk nummer. Nu heeft iemand het mij ook laten zien in zijn historie op zijn telefoon. Hij belde mij om 11:57 zakelijk, en bij mijn historie kwam hij binnen 11:57 op prive. Er is geen doorschakeling actief en dit gebeurt maar soms. Nu is dus de vraag. Hoe kan dit? en hoe voorkom ik dit? Ik zie graag reacties want dit is zo raar en zeker ongewenst.
  9. Ja dat kan! Het is alleen vrij prijzig, je betaalt € 2,55 per minuut. Gebeld worden is niet veel goedkoper, € 2,04 per minuut. Wij geven vaak het advies een sms'je te sturen, vanuit Gambia betaal je daar echter € 0,77 voor, per stuk (ontvangen is gratis). In onze buitenland informatie kun je dit terugvinden: https://www.bellen.com/bellen-buitenland/vanuit-tarieven/gambia/kpn-prepaid-buiten-eu Als je van plan bent veel te gaan bellen, dan kun je beter ter plekke een simkaart kopen of via wifi bellen. Doe je dit niet, zorg er dan voor dat je voldoende beltegoed hebt.
  10. Kan ik mobiel bellen met mijn KPN-mobiel vanuit Gambia naar Nederland?
  11. Grappig, ik heb dit ook sinds ik bij tele2 zit en ze zeggen meteen dat het aan een andere provider ligt! Nooit dit probleem gehad bij zowel vodafone en t-mobile. Ik heb inmiddels opgezegd want ze helpen hun klanten blijkbaar niet. Echt heel slecht dit.
  12. Ik heb een lebara nummer die ik voor jet laatst in November 2018 een gesprek mee heb gevoerd. Nu ik het weer wil gaan gebruiken staat er als ik wil bellen; niet aangemeld bij het netwerk. Graag zou ik dat deze weer actief word gezet. ik heb deze nummer al een paar jaar en zou het erg vinden als ik het kwijt raak.
  13. Ben al sinds 2016 bij youfone voor een simonly abb, ben toen overgestapt van telfort naar youfone puur omdat het goedkoper was en dezelfde KPN dekking heeft. Je hebt een handige youfone app waar je overzichtelijk alles kan inzien. Mijn voowaarde bij de keuze voor een goedkopere provider was oa de mogelijkheid om een data of bel plafond in te stellen. En dat kan gelukkig bij youfone heel makkelijk. Je kan zelfs een maximum aangeven tot welk bedrag je buiten de bundel max wil uitgeven. Geen wachtrij bij de klantenservice, je bent zo geholpen. Snelle afhandeling van bestelling, nummerbehoud regelen zij verder allemaal en jij hebt geen omkijken. Met de geweldige spaaractie kan je youcoins sparen, wat mij veel voordeel heeft opgeleverd bij het aankopen van extra mbs of min. Via de vriendendienst kan je 10 euro korting krijgen bij je bestelling waardoor je eigenlijk een deel van je aansluitkosten niet meer hoeft te gaan betalen. + snelle bestelling + kpn netwerk + data en bel plafond in te stellen + lekker goedkoop + spaardienst + flexibel in het kiezen van een maand, jaar of 2jarig contract
  14. Ben al sinds 2016 bij youfone voor een simonly abb, ben toen overgestapt van telfort naar youfone puur omdat het goedkoper was en dezelfde KPN dekking heeft. Je hebt een handige youfone app waar je overzichtelijk alles kan inzien. Mijn voowaarde bij de keuze voor een goedkopere provider was oa de mogelijkheid om een data of bel plafond in te stellen. En dat gelukkig bij youfone heel makkelijk. Je kan zelfs een maximum aangeven tot welk bedrag je buiten de bundel max wil uitgeven. Geen wachtrij bij de klantenservice, je bent zo geholpen. Snelle afhandeling van bestelling, nummerbehoud regelen zij verder allemaal en jij hebt geen omkijken. Met de geweldige spaaractie kan je youcoins sparen, wat mij veel voordeel heeft opgeleverd bij het aankopen van extra mbs of min. Via de vriendendienst kan je 10 euro korting krijgen bij je bestelling waardoor je eigenlijk een deel van je aansluitkosten niet meer hoeft te gaan betalen. + snelle bestelling + kpn netwerk + data en bel plafond in te stellen + lekker goedkoop + spaardienst + flexibel in het kiezen van een maand, jaar of 2jarig contract
  15. Hoe kan ik met Iphone X, Youfone het datagebruik op 0 houden. Ik bedoel echt 0. Datauitzetten, roaming uitzetten, verversen op de achtergrond uit, synchr. uit, autom updates uit en dan schijnen er toch data worden gebruikt. Ik heb weleens gehoord, dat dat inherent is aan de 4G techniek. Klopt dat? En zijn er nog meer tips om de data echt op 0 te houden?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...