Jump to content

Pretium Webcare

Geregistreerde gebruiker
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

  1. Pretium Webcare

    Pretium

    Beste Nick, Wij betreuren het dat u deze ervaring hebt met onze klantenservice. Dit is absoluut niet onze gangbare werkwijze. Naar aanleiding van uw klacht zouden wij graag uitzoeken wat hier precies is gebeurd. Als u uw gegevens per e-mail naar ons zou kunnen sturen (pretium.webcare@pretium.nl) dan kunnen wij een oplossing zoeken voor de kwestie met de brieven waar u over schrijft. Ook kunnen we dan e.e.a. verbeteren om dit in de toekomst te voorkomen. Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Marjolijn - Webcare team Pretium
  2. Pretium Webcare

    Pretium

    Beste Peneloopee, Wat vervelend dat er problemen zijn ontstaan bij uw vader. Wij kunnen u verzekeren dat wij niet zomaar geld afschrijven van zijn rekening. Wij raden u aan de klantenservice van Privilege te benaderen, via telefoonnummer 0900 - 1122336. Zij kunnen u verder helpen. Met vriendelijke groet, Caroline - Webcare team Pretium
  3. Pretium Webcare

    Pretium

    Beste heer Schoonheim, Wij hebben uw melding tevens via Facebook ontvangen. Daarbij hebben wij u gevraagd om een privébericht met daarin de gegevens van uw vader. U kunt dit ook sturen naar pretium.webcare@pretium.nl. Zodra wij uw bericht hebben ontvangen, helpen wij u graag verder. Met vriendelijke groet, Caroline - Webcare team Pretium
  4. Pretium Webcare

    Pretium

    Beste Debby, Wat vervelend om te lezen dat er verwarring is ontstaan bij uw oudtante en dat tot deze situatie heeft geleid! Dat is absoluut niet onze intentie. We willen mensen alleen helpen besparen op hun belkosten en niet dat mensen tegen hun wil overstappen. Wij zouden u graag helpen dit op te lossen. Zou u ons de gegevens van uw oudtante kunnen sturen via pretium.webcare@pretium.nl? Dan kijken we graag wat we voor haar kunnen doen. Met vriendelijke groet, Marjolijn - Webcare team Pretium
  5. Pretium Webcare

    Pretium

    Beste Diane, Wij hebben uw melding ook via e-mail ontvangen en deze is reeds in behandeling genomen en opgelost. De exacte oplossing hebben wij per e-mail naar u gecommuniceerd. We zijn blij dat we u van dienst konden zijn. Met vriendelijke groet, Webcare team Pretium
  6. Pretium Webcare

    Pretium

    Beste Kasia, Volgens onze gegevens hebt u tevens een e-mail gestuurd met dit verzoek, klopt dit? Zo ja, dan zullen we uw verzoek zo snel mogelijk afhandelen per e-mail, ook gezien dit gaat om persoonsgegevens. Met vriendelijke groet, Marjolijn - Webcare team Pretium
  7. Pretium Webcare

    Pretium

    Beste Gerard, Vervelend om te lezen dat er verwarring is ontstaan en dat u dit gevoel heeft. Wij doen ons in onze gesprekken namelijk niet voor als KPN. We vergelijken onze tarieven met die van hen en maken gebruik van de infrastructuur van KPN. Dit om aan te geven dat u bij Pretium met dezelfde kwaliteit als KPN belt alleen dan goedkoper. Maar het is uiteraard niet onze intentie dat mensen tegen hun wil abonnee van Pretium zijn. Als u uw gegevens stuurt naar pretium.webcare@pretium.nl dan helpen we u graag verder. Met vriendelijke groet, Marjolijn - Webcare team Pretium
  8. Pretium Webcare

    Pretium

    Beste Leon, Zeer vervelend om te lezen dat u dit beeld heeft van Pretium. De beweringen in uw bericht zijn echter onjuist. Om te beginnen zijn onze abonnementskosten wel degelijk lager dan die van KPN, dus men is sowieso goedkoper uit bij Pretium. Verder doen wij ons niet voor als KPN, maar leggen wij slechts uit dat wij gebruik maken van het telefoonnetwerk van KPN en vergelijken wij onze tarieven dus met die van hen. Daarnaast kan men voicelogs van afgesloten contracten gerust terugluisteren op verzoek. Tenslotte zijn specificaties beschikbaar voor eenieder die deze wil inzien, zowel op papier (op aanvraag) als online (door eenvoudig in te loggen op www.pretium.nl). Van het leed dat u noemt zouden wij zeer graag een concreet voorbeeld willen indien u dat heeft, omdat dat absoluut tegen de wens van Pretium ingaat. In het geval van concrete problemen of klachten zullen wij altijd meewerken aan een oplossing. Met vriendelijke groet, Marjolijn - Webcare team Pretium
  9. Pretium Webcare

    Pretium

    Beste Leon, Pretium biedt vaste telefonie aan via het netwerk van KPN, maar tegen lagere kosten. Zo helpen we mensen met een los abonnement op vaste telefonie (dus zonder televisie/internet-pakket) besparen op hun maandelijkse lasten. Daarbij worden zeker geen mensen 'opgelicht'. Pretium stelt overigens zwart op wit dat mensen goedkoper uit zijn met de Pretium Garantie Bellen. Mocht iemand niet goedkoper uit zijn dan krijgt hij/zij dubbel het verschil terug. Voor meer informatie verwijs ik u graag naar http://bit.ly/1bxds3K. Met vriendelijke groet, Caroline - Pretium webcare team
  10. Pretium Webcare

    Pretium

    Beste Ted, Zou u de gegevens van uw ouders en die van uzelf naar ons (pretium.webcare@pretium.nl) willen toesturen? Dan kunnen wij het één en ander voor u uitzoeken. Met vriendelijke groet, Caroline - Webcare team Pretium
  11. Pretium Webcare

    Pretium

    Beste nipa, Spijtig te lezen dat u een vervelende ervaring met Pretium heeft gehad. Het is niet onze intentie mensen tegen hun zin naar Pretium te laten overstappen en ook vinden we het niet prettig als mensen weggaan met een naar gevoel. Graag lossen we dit dan ook een bevredigende manier met u op. Daarvoor kunt u ons inderdaad bellen of u kunt uw telefoonnummer naar ons sturen via pretium.webcare@pretium.nl. Met vriendelijke groet, Caroline - Webcare team Pretium
  12. Pretium Webcare

    Pretium

    Beste Conny,Zoals ook via de e-mail gecommuniceerd is bevestigen wij dat de gegevens van uw ouders in ons uitsluitsysteem zijn opgenomen. Zij zullen dus niet meer telefonisch door ons benaderd worden. Wij verwachten u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Caroline - Pretium webcare team
  13. Pretium Webcare

    Pretium

    Beste Conny, Inmiddels hebben wij ook uw e-mail ontvangen. Wij zullen dit dan ook verder per e-mail met u afhandelen. Met vriendelijke groet, Marjolijn - Webcare team Pretium
  14. Pretium Webcare

    Pretium

    Beste Jo, Wat vervelend dat hier verwarring is ontstaan! Dit kan echter gewoon nog geannuleerd worden. Als u ons een mailtje stuurt met gegevens van uw moeder, kunnen wij dit voor u in orde maken. Mail naar pretium.webcare@pretium.nl. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Marjolijn - Webcare team Pretium
  15. Pretium Webcare

    Pretium

    Beste NiPa, wij hebben er begrip voor dat dit een vervelende situatie is voor u en uw schoonmoeder. Het is echter zeker niet onze intentie om mensen tegen hun wil over te laten stappen naar Pretium. We willen mensen alleen helpen besparen op hun kosten voor vaste telefonie. De naam KPN wordt daarbij slechts genoemd omdat we gebruik maken van de vaste lijn van KPN en onze tarieven vergelijken met die van hen. Overigens benaderen wij hiervoor mensen met een abonnement voor alleen vaste telefonie, wat inderdaad vaak oudere mensen zijn. Wij bieden onze diensten aan zonder aanzien des persoons. Het kan dan ook gebeuren dat wij - zonder dat te weten - een overeenkomst afsluiten met iemand die niet bij machte is om de gevolgen van zijn of haar keuze te overzien. Hiervoor geldt de coulanceregeling, Uw e-mail is in goede orde ontvangen en we zullen de oplossing per e-mail met u verder communiceren. We hopen op uw begrip en een vlotte afhandeling. Met vriendelijke groet, Marjolijn - Webcare team Pretium
×