Jump to content

marcelg

Geregistreerde gebruiker
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

  1. Goedendag, Een klant van ons die we middels geporteerd hebben naar een ander platform is/was klant bij Zakelijke Telefonie. Na contact te hebben gehad met de "helpdesk" hebben zij mij verzocht een opzeggings brief te versturen en een porterings aanvraag in te dienen waar wij aan hebben voldaan. Nu 4 maanden later schijnt het zo te zijn dat Zakelijke Telefonie deze brief niet heeft ontvangen maar sturen ze wel credit facturen en pest/spook facturen met teksten zoals geen opzegging bekend, kosten € 750,00. Kan dit zomaar hier in Nederland? Zijn er mensen die ervaring hebben met de onderstaande genoemde of herkennen mensen zich in het onderstaande. vier en een halve maand laten berichten/facturen van Zakelijke Telefonie op zich wachten. Medewerkers van Zakelijke Telefonie zijn niet vakbekwaam en zijn niet bereid zaken uit te zoeken of er later op terug komen, gewoon roepen dat de klant fout zit is het motto van Zakelijke Telefonie, dan zit je altijd goed. Pest / spookfacturen sturen om de klant bang te maken/dwingen. Medewerkers van Zakelijk Telefonie zijn niet correct en brutaal aan de telefoon, als een medewerkers vast loopt in het gesprek en er vervolgens niet uitkomt zetten ze het gesprek door naar een volgende collega welke het verhaal vanaf het begin op nieuw wil starten. Het lijkt wel een ****** daar met een slechte administratie. Getrainde medewerkers van Zakelijke Telefonie proberen woorden in je mond te leggen die niet correct zijn of proberen expres af te dwalen in het gesprek. Terwijl Zakelijke Telefonie geen opzegging heeft ontvangen sturen ze toch een credit voor abonnementskosten wat er op duid dat Zakelijke Telefonie onze brief daadwerkelijk heeft gehad, anders stuur je geen credit, maar om dan ook nog een factuur te sturen met tekst geen opzegging bekend met een bedrag van € 750,00 spant bij mij de kroon, dit is exclusief btw natuurlijk. Herkend u zich hierin? Nog één aangetekende brief gaan we er aan spenderen met o.a. de gestuurde opzeggingsbrief en ontvangen pest facturen etc. daarna geef ik het maar uit handen. Jullie horen van me. Met vriendelijke groet,
×
×
  • Create New...