Jump to content

Benben

Geregistreerde gebruiker
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

  1. Neem contact op met consuwijzer. Kijk op www.consuwijzer.nl
  2. Je kunt de voicemail van Simyo niet handmatig instellen. Ik zie dat hij doorschakelt naar mijn eigen nummer, met nummer 0653 ervoor. De voicemail wordt al geactiveerd na 20 seconden. Simyo zegt dat dit niet anders ingesteld kan worden. Mijn oma kan zo snel de telefoon niet opnemen! Enige mogelijkheid is dat je elke keer als je mobiel aanzet de code 12339 moet bellen om de voicemail geheel uit te zetten. En 12331 om weer aan te zetten als je toestel uitzet. Erg omslachtig! Simyo zegt dat het niet anders kan maar bij andere providers kan dat wel de tijd wijzigen. Volgens mij kan dat ook bij KPN. Dat is nota bene het netwerk waar Simyo op zit! Naar mijn idee wil Simyo graag dat een gesprek zo snel mogelijk tot stand komt zodat het hun 💰 in het laatje brengt!
  3. Tele 2: mijn mobiel staat vermoedelijk op voorkeuze netwerk naar Tele 2. In sommige gebieden is het netwerk van T-Mobile veel sterker. Maar dan gaat hij alsnog naar Tele 2. Op sommige mobiele telefoons kun je de voorkeuze netwerk uitzetten. Kun je dit wijzigen? Ik heb de Nokia 1. Na update van Android zie ik dat alle netwerken van T-Mobile en Tele 2 onder één naam staan: Tele 2. Ook zie ik niet meer welke netwerken ik ontvang: 2G, 3G of 4G.
×
×
  • Create New...