Jump to content

Nummerbehoud na prepaid niet altijd mogelijk?

Guest Emile

Recommended Posts

Op bellen.com lees ik op de nummer behoud info pagina dat van prepaid nummerbehoud altijd mogelijk is. Bij verder nalezen en zoeken op de paginaas van dezelfde site krijg ik tegenstrijdige informatie.Bij de Kruidvat prepaid info is te lezen: eerst na 12 maanden nummerbehoud mogelijk! En bij anderen blijft het soms onduidelijk of je het nummer mee kunt nemen of niet. Bij Tele2 prepaid staat zelfs nummerbehoud niet mogelijk!Ik zou graag korte tijd, na een aflopend abonnement, een tijdelijk prepaid sim only afsluiten, met nummerbehoud, om daarna een abonnement met toestel elders weer af te sluiten wederom met nummerbehoud.Mijn vraag is dus: Kan ik gedurende korte tijd van mijn aflopende abonnement naar een prepaid sim only om daarna weer een abo met toestel af te sluiten met voortdurend behoud van mijn huidige nummer?Wie weet dit? Vast bedankt

• 11 months later...
Guest Niké Spits

Nummerbehoud is nog steeds niet mogelijk bij Tele2 prepaid en dat is voor mij de reden om niet over te stappen. Neem maar een abonnement is hun advies, maar ik wil geen abonnement, ik wil prepaid.

• 4 weeks later...

Helaas voldoet Tele2 op het punt van nummerbehoud nog steeds niet aan de Telecommunicatie wet. Hoewel aan de redactie van dit forum kennelijk was toegezegd dat bij Tele2 nummerbehoud van prepaid naar prepaid wel mogelijk is, geeft de website van Tele2 bij het registreren aan de nieuwe klant nog steeds niet de mogelijkheid om nummerbehoud aan te vragen. Ook de virtuele assistent van de klantenservice meldt nog steeds dat nummerbehoud bij prepaid niet mogelijk is. Afgelopen week heb ik ook de wachttijden (en de kosten) bij de telefonische klantenservice maar eens getrotseerd. Maar ook zij houden vol dat nummerbehoud niet mogelijk is. Wordt het niet eens tijd dat Tele2 door de OPTA op de vingers getikt wordt?

• 5 weeks later...
Guest jose vissers

Heb vandaag mijn nieuwe prepaidtoestel van tele-2 ontvangen. In de handleiding staat bij punt 2 dat je je huidige nummer kunt behouden. Als je dan naar de opgegeven website gaat, kom je niet verder.
Er wordt beloofd dat er gebeld zal worden door de klantenservice. Heb nog niets gehoord.

• 2 weeks later...
Guest TELE2 sucks

Bij registratie bij Bliep blijkt dat nummerbehoud van TELE2 naar Bliep nog steeds niet mogelijk is.

Schandalig!

Ik probeer nu maar een tussenweg via nummerbehoud van TELE2 naar een AH-prepaidkaartje, en van AH naar Bliep...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...