Jump to content

Maffia

Een belazerde klant

Recommended Posts

Zie hier onze "fijne" ervaringen met Simpel, in italie noemen ze zo`n organisatie maffia

Hoogachtend debiteurenbeheer Simpel,

Ik ontving van u een schrijven waarin u stelt dat ik een schuld heb opgebouwd van 149, 49 en een schuld van 19,19 voor een telefoon die jullie afgeschreven hebben, Bovendien stelt u dat ik een abonnement heb van 12 maanden, het volgende stuk geeft aan dat dit 24 maanden zijn,XXX
KOPIE 1
Beste T Zuydendorp,

Jouw aanvraag wordt in behandeling genomen en binnen een week zal Simpel de eenmalige incasso van de abonnementskosten uitvoeren, zoals staat vermeld in je contract.

Simpel zal de volgende abonnementskosten als volgt incasseren:
24 maanden x

• 5 months later...

Medio februari 2011 stuurden wij Simpel een mail met het verzoek ons rekeningnummer waarvan geïncasseerd werd te wijzigen. Hierop kwam de reactie dat dit schriftelijk moet (vreemd want Simpel doet alles wel via internet) en dit is dus eenzijdig bezwarend. Maar goed dat terzijde.Simpel beweerd ijskoud dat wij deze mail pas op 21-9 hebben gestuurd, een pertinente onwaarheid! Ik kan dit echter niet weerleggen omdat er via hun site gestuurde mails geen copie op je eigen pc achterblijft.In maart 2011 is deze wijziging vervolgens schriftelijk door ons doorgegeven. Eind april bleken de rekeningen nog steeds van het verkeerde nummer geïncasseerd te worden. Wederom is er toen door ons een wijziging gestuurd.Ongeveer een half jaar na onze eerste pogingen is het betreffende rekeningnummer opgeheven en werden de incasso’s natuurlijk gestorneerd. Deze zijn echter vanaf onze andere rekening wel betaald. Sommige te laat welleswaar maar dit was volledig buiten onze schuld omdat wij immers niet konden zien dat de incasso’s niet geïncasseerd werden. De rekening was immers al opgeheven!4 November 2011 hebben wij, door de uitzichtloze gang van zaken, het GSM abonnement bij Simpel ten einde raad maar beëindigt. Het kenmerkt de chaos bij Simpel dat wij ook nu (maart 2012)nog steeds dreigementen ontvangen dat ons nummer wordt afgesloten….Wij zijn zelfs enige maanden lang door Simpel aangemaand over een factuur van een luttele €7,- die op 7 sept. al betaald was (de vervaldatum was 2 september). Simpel kon deze betaling echter niet terugvinden. Wij hebben hier steeds schriftelijk (waaronder met kopieën van bankafschriften) op gereageerd voordat dit administratief is gecorrigeerd en men de fout eindelijk erkende. De correctie vond pas plaats afgelopen januari 2012!Over de aanmaningskosten, dat is het bedrag van €30,24 blijft Simpel echter aanmanen. Deze aanmaningen zijn steeds schriftelijk (tot januari 2012) door ons beantwoord. Op onze reacties wordt door Simpel gewoon niet gereageerd. Het hele verloop moe zijnde hebben wij Simpel ten einde raad verzocht om het incassobureau dan maar in te schakelen hopende dat e.e.a. dan eindelijk gecorrigeerd wordt.Voor mij nooit meer Simpel je bent gewaarschuwd!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...