Guest lydia Posted September 13, 2011 Report Share Posted September 13, 2011 Ik heb een klacht ingediend bij Belkaart.be , maar zij blijken daar geen aandachtaan te geven.Ik kan mijn belkrediet voor Senegal niet meer gebruiken , belt maar krijg geen antwoord.Heb dan met directbellen en telesoldes gebeld en ja zonder problemen onmiddellijk mijn correspondent in Senegal aan de telefoon gehad.Hij had eerder al een anders gsm gehaald, omdat hij dacht dat het probleem bij zijn gsm lag, leuk he !!Ik ben ervan overtuigd , daar er helemaal niet gereageerd is op mijn klachten ,dat deze firma Belkaart.be (van belkaart.nl) helemaal niet te vetrouwen is , en ga daarom als ik vandaag geen deftig antwoord krijg, een klacht tegen deze firmavoor heeling indienen bij de lokale politie !!!!DUS BELKAART.BE , pas er mee op , je bent je geld gewoon kwijt, ik ben begonnen met 10,99 heb na herhaaldelijk proberen nog amper 8 euro , en ja deze kan ik dustot op heden niet meer gebruiken , OPLICHTERS volgens mij !!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.