Jump to content

3e keer prepaid nummerbehoud ?

Ramo

Recommended Posts

Hallo,Ik ben 2 keer van prepaid provider veranderd met nummerbehoud (dus van tmobile naar Vodafone ) en nu wil ik van vodafone naar AH of Kruidvat.Is het mogelijk voor de 3e keer nummerbehoud te krijgen?Wie heeft hier ervaring mee....?Hoeveel keer mag je bij overstappen naar een andere provider met nummerbehoud?

Hallo,Ik ben 2 keer van prepaid provider veranderd met nummerbehoud (dus van tmobile naar Vodafone ) en nu wil ik van vodafone naar AH of Kruidvat.Is het mogelijk voor de 3e keer nummerbehoud te krijgen?Wie heeft hier ervaring mee....?Hoeveel keer mag je bij overstappen naar een andere provider met nummerbehoud?

Beste Ramo,

Er zijn geen restricties voor het aantal keer meenemen van uw telefoonnummer naar een andere provider. Het telefoonnummer is immers van `u`. Indien u uw nummer mee wenst te nemen dan Kruidvat Mobiel, dan kunt u dit eenvoudig op onze website www.kruidvatmobiel.nl aangeven als u een account aan hebt gemaakt.

Als u hulp nodig hebt bij het aanvragen van nummerbehoud naar Kruidvat Mobiel, dan horen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groet,

Kruidvat Mobiel Webcare

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...