YDZEN Posted October 1, 2011 Report Share Posted October 1, 2011 HEB SINDS PAAR WEKEN VECTONE SIMKAART,HEB ALLEMAAL PROBLEMEN KAN NIET SMS VERSTUREN NAAR LYCA ABONNEES .ALS IK BEL KLANTENSERVICE ZEGT DIE MEVR U WORD DOOR VERBONDEN MET KLANTEN SERVICE EN DAN WORD DE VERBINDING VERBROKEN, HEB TIETAL KEER GEPROBEERD LUKT NIET. NU WIL IK BELLEN MET VECTONE NAAR ANDERE ABONNEE ZEGT DIE MER U BELTEGOED IS NUL EURO,TEWYL IK HEB GEBELD GISTEREN EN TOEN STOND ER NOG 30 EURO OP.EN WAT IK OOK VREEMD VIND DAT IK EEN NUMMER IN MYN TELEFOON VOND VAN 06xxx HEB IK NOOIT MEE GEBELD EN LEEN NOOIT MYN TELEF UIT AAN ANDER. NU VRAAG IK MY AF HOE KRYG IK MYN VERDWENEN BELTEGOED TERUG. GROETJES YDZEN MISCHIEN IS ER IEMAND MET OPLOSSING, LYKEN WEL GANGSTER BY VECTONE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kanninga Posted June 1, 2012 Report Share Posted June 1, 2012 geachte heren het is mij nu tweemaal over komen dat ik een op waardeer kaart koopt,en dat het niet wil om die code van 10 cijferig als ik ddat heb gedaan ze die vrouw op dat bandje foute code,dan druk je hem weer in dan is hij niet meer geldig die code weg 20 euro op waardering Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chrisje Posted June 11, 2012 Report Share Posted June 11, 2012 Ik was even in Belgie (roaming via MobiStar) en moest even met Suriname bellen. Na het juiste nummer te hebben gekozen hoor ik alleen maar gekraak en is het net of mijn mobieltje vol met kortsluiting zit. Dus gestopt. Even kijken wat dat gekost heeft die paar sekonden gekraak: juist 6 euro!! Een sms-je ging wel goed a raison van 1 euro per kort sms-je. Als je langere sms-jes stuurt worden deze per pagina in rekening gebracht.Nog een grap. Als ik onderweg ben en even thuis wil melden hoe laat ik ongeveer thuis zal zijn, krijg ik het volgende bericht: Sorry, your account is not allowed to call to such a destination, of woorden van deze strekking. Ook leuk van Vectone dus. Ik kan dus niet naar mijn eigen huisnummer bellen met Vectone. Wat ze echter nooit vergeten is om je beltegoed te verminderen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ahmet Posted January 16, 2013 Report Share Posted January 16, 2013 60 euro is weg ik had niet gebeld maar beltegoed was weg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sevent Posted February 27, 2013 Report Share Posted February 27, 2013 Vectone heeft bij mij 8 euro gestolen telefoon stond uit maar toen ik hem aanzette om weer te bellen 8 euro`s waren weg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hadees Posted April 29, 2013 Report Share Posted April 29, 2013 nou ik heb vandaag 10 euro ingedaan en had dus 25 doe ik internet bundel van 10 en alles was weg had geen geld meer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest O Posted June 8, 2013 Report Share Posted June 8, 2013 vectone is dus slecht? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marco Posted February 25, 2014 Report Share Posted February 25, 2014 Inmiddels al voor de derde keer mijn beltegoed volledige kwijt na het activeren van een bundel V12C. Het lijkt erg goedkoop maar inmiddels ben ik al meer dan 60 euro bel tegoed kwijt geraakt (en dan neem ik het zogenaamde gratis beltegoed nog niet eens mee). Laatste keer had ik 20 euro + 20 euro gratis opgewaardeerd. Na activeren van bundel V12C (300Mb 300 min 300 SMS) voor 12 euro, was mijn beltegoed veranderd in 30 euro gratis beltegoed. Een maand later kon ik niet meer bellen omdat mijn beltegoed op was terwijl ik 100% zeker niet buiten mijn bundel heb gebeld (gebruik de telefoon maar weinig). Inmiddels al vele malen gebeld met de helpdesk. ook zij kunnen niet zien wat de transacties zijn m.b.t. beltegoed. Daarnaast is het lastig dat ze erg slecht Nederlands praten en de verbinding vaak slecht is. Ook wordt er niet op e-mails gereageerd.Ik ben er klaar mee en ga op zoek naar een andere provider. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest eva Posted March 24, 2014 Report Share Posted March 24, 2014 geachte ook ik heb mnd. lang problemen .ook als je niet belt zelf met gewone opwaardeer , loopt het bedrag af zonder dat je belt en dat is strafbaar .EN WAT NOG ERGER IS men lapt de regels aan de laars , als je extra bel tegoed krijgt 20-40-60 euro , dat wordt ongeachte als de mnd. om is van je rekening afgepakt , zonder toestemming van de persoon die er voor betaald heeft , als je via je bank betaald hebt , dan wil dat zeggen dat vectone akkoord gaat zelf met het bedrag dat het totaal krijgt dus ook het gratis bel tegoed moet tot beschikking blijven tot dat de koper het gebruikt heeft , en niet elke mnd. weer op nu zetten , alleen hier mee verdienen zij meerdere miljoenen , om doodgewoon dit eerst toe te kennen aan de koper !en vervolgens weer na een mnd. te stelen ! van de zelfde koper . ik heb vorige week 2x gratis gespekt met een advocaat in Venlo gehad en dit besproken , zij zoekt nu uit of dit nog wel in de nieuwe regels van d Europa mag , als dit zo als zij verwacht strafbaar is , zal ik landelijk in de media alle klanten die dit probleem hebben met vectone oproepen zich te melden bij deze advocaat in Venlo , ook kassa zal dan aandacht geven aan deze zaak en het adres vermelden waar men zich aanmelden kan om aan te sluiten bij deze advocaat om samen naar Brussel te stappen . er wordt dan wel een bijdragen gevraagd per geregistreerde persoon van 5 euro voor de onkosten , zo dat de advocaat haar werk kan blijven doen tot het hoogste orgaan als het moet , eens houd het op met het gegeven gratis te goed blater weer te stelen .best regards h.p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.