Jump to content

vectone

shon
 Share

Recommended Posts

adviseer iedereen afstand te doen van vectone simkaart
het bedrijf is een grote oplichterij
week geleden gratis simkaart ontvangen 10 euro opgewardeerd deze werd dubbel
na vier keer over gaan springt hij naar voicemail automatische deze kost jou iedere keer 0.28 euro cent
8 keer gebeld met klantenservice slecht sprekend nl vrouw belooft iedere keer voicemail uit te zetten maar niet gebeurd tot op heden.
naar mij mening je word gewoon opgelicht met al die 1 cent pm en gratis sms
niks van waar.
uiteindelijk jou beltegoed is weg probeer maar
groetjes,
shon

• 2 weeks later...

Iedere startende ondernemer heeft zo`n zijn plus en min punten, zo zijn de grote jongens ook ooit begonnen.

Maar ga niet klagen over de nationaliteit van een persoon van de servicedesk, terwijl u ook niet netjes bent in uw geschrift.

U bent vrij om een mening te hebben, maar ga niet ten onrechte uw gal spuwen.

Bel even 1233 met uw mobiele telefoon en schakel daar uw voicemail uit.

Fijne dag!

Groet,

Paul

• 1 year later...
  • 6 months later...

Voicemail uitzetten alle mobiele telefoons nederland en Belgie is heel simpel ##002# en dan de groene zendtoets aanvragen volgt en direct alle doorschakelingen staan uit, ik heb het gedaan met mijn vectone en het werkt echt,groet John

• 5 weeks later...

Hoi allemaal...
Sommige mensen klagen,maar ik kan heel kort zijn...
Het is GRATIS onder elkaar bellen en smsen onbeperkt, waar je bij telfort al snel 30 euro per maand kwijt bent... Dus per jaar 12x30 euro... Dus kijk eens wat je bespaart t.o.v. andere providers.. Ik ben al een jaar dol gelukkig met Vectone, en ook mijn vrienden en vriendinnen en hele familie belt en smst geheel gratis.En als je dan toch een andere provider belt of een vaste lijn dan gaat je beltegoed heel heel traag. Nog een plus punt.. Je kunt makkelijk je beltegoed onderling doorgeven en tja.. ook weer gratis. En tja.. de klantenservice laat te wensen over, maarja... het is dan ook wel zo "goedkoop". Mag je eigenlijk ook niet zeuren toch?

Ga zo door Vectone.. Hoop nog heel wat jaren van jullie diensten gebruik te mogen maken !

• 1 year later...

Tevreden vectone klant.

123 concept is prima.

Geklaag over gratis 008 nr. Die je niet kunt bellen is onzin.

Leuk vectone app, bellen via de app of gebeld worden.

Werkt perfect en met wifi gewoon je normale bel kosten, werkte zelfs in azie.

Vindt je hetb123 concept maar niks dan kun je van spot goedkope bundels gebruik maken.

Super provider.

Betreft gezeur over de helpdesk.

Die is internationaal.

Van een medewerker begrepen, dat ze vier tot vijf talen beheersen.

Ik doe het ze niet na.

Ze doen het best goed.

• 1 month later...
Guest jansen

Nieuw aanbod Vectone al gezien

Voor 10 euro, 500 minuten bellen in nederland en buitenland, onbeperkt sms en data.

Vectone to Vectone is gratis.

En dat voor een prepaid prijs!!!!!!!

Betreft klachten dat zaken niet werken, na een half jaar klant zijn nog niet meegemaakt.

GA ZO DOOR!!!!!!

• 1 month later...
Guest Sam Sung

Positieve reacties neem ik met een korreltje zout. Die kunnen van medewerkers van het bedrijf komen die hun product willen verkopen.  Negatieve zijn de ware ervaringen van klanten.

Ik prober sinds 22 augustus mijn oud nummer over te laten zetten naar mijn "nieuwe" vectone sim. Heb al 4 pogingen gedaan. Tot op heden geen success. Ook de terugkoppeling van Vectone is nul. Vandaag mijn laatste poging. Lukt dat weer niet zijn ze een klant kwijt. Ik Hecht toch wat waarde aan de betrouwbaarheid van een provider. Bij Vectone heb ik dat nog niet gezien.

Wat nr. Portering betreft heb je gelijk.

Maar als je de volgende handeling doet gaat het goed.

Download het porterings formulier, vul het in, scan het in en mail het ze.

10 minuten later bel je de gratis helpdesk en vraag naar je portering, ze zoeken het dan gelijk via de mail en zetten het in werking.

Zo heb ik het gedaan en sindsdien geen problemen gehad.

• 7 months later...
Guest Petros

Vectone 500 bel min.

In het begin had ik ook problemen. Heb mijn eigwn nr. Behouden. Het formulier invullen, scannen en sturen. Na 10 dagen en bellen met de helpdesk eindelijk gelukt. Wel iritaties want ik kon 3 dagen niet bellen. Helpdesk gebeld, eindelijk gelukt. Sinsdien heel veel profijt.

En uitkijken met als je naar het buitenland gaat. Je kunt dan niet bellen en gebeld worden. Heeft te maken met de helpdeks die zou dan een knop indrukken wn dan heb je wel bereik.(refreshen). Althans mijn ervaring.

Groet, Petros.

Ik heb geen netwerk ineens...

Al dagen kan is t bereik niet goed en ik ben bij een winkel geweest, en die man vertelde dat vectone vaker storingen heeft.. Nu dus "lekker" afwachten totdat m'n netwerk er weer is. Dit zuigt wel zeg.

Hopelijk heeft iemand hier wat Advies

Grtz.D.D

Guest Karel Vermeer

Inderdaad. Positieve reacties moet je met een flinke korrel zout nemen. Bij problemen zal blijken of een bedrijf betrouwbaar is of niet. Betrouwbaarheid is bij Vectone VER te zoeken. Toen ik mijn sim bestelde kon ik voor 5 cent per minuut naar Suriname bellen en binnen Nederland 3 cent per minuut. Prachtig. In een paar weken tijd zijn de tarieven ontelbare keren gewijzigd. Nu heb je smart. Maar dat moet je elke maand opnieuw activeren a 10 euro per maand. Bij simple heb ik een abonnement van 5 euro per maand 100 min bellen naar Suriname. Tegenwoordig kost het me bij Vectone 13 cent. Tenminste als ik kan bellen. Lukt het wel, wordt de verbinding na een paar minute verbroken, zodat je opnieuw mag bellen. Start tarief 26 cent. Tenminse dat werd afgetrokken van mijn beltegoed. Op het internet staat er wat anders. Nu zijn ze blijkbaar boos op me. Mijn sim is al dagen geblokkeerd en Vectone is zowel via de mail, als het internet EN telefonisch onbereikbaar. Krijg een keuzemenu kiezen tussen engels en nederlands. Na de keuze wordt de verbinding verbroken.

Hierbij een oproep aan ALLE vectone klanten die slechte ervaringen hebben.

Dien een klacht in bij de Authoriteit Telecom

• 8 months later...
Guest O.G.A van Setten

Ik weet echt niet of er zulke sukkels werken bij Vectone of dat ze expres je mobiele telefoon steeds op die verdomde voicemail zetten. Vorige maand leek het, na vele  mailtjes en telefoontjes met klantenservice, dat het was opgelost, Maar na een een paar weken, jawel weer op die voicemail. Ik gebruik de mobiele telefoon om bereikbaar te zijn maar dat lukt niet op deze manier. Voordat ik de gsm uit mijn zak heb gevist dan gaat de telefoon na 1 minuut over op voicemail.  Ik ben meer dan 10 jaar klant en loop niet zo snel weg maar nu is de maat echt vol.Ik overweeg naar een andere provider te gaan want die mag voor mij ook wel duurder zijn want dat bespaart me veel ergernissen. Ik verdenk Vectone er van dat ze dit  met opzet doen om (goedkope) de prijs op deze manier te compenseren. Als dit binnen een week niet is opgelost ga ik een klacht indienen bij de telecom. Ik ben het nu echt zat !

O.G.A van Setten 06 21672257

• 2 weeks later...