Guest robert Posted October 4, 2011 Report Share Posted October 4, 2011 Een grote mobiele provider Simpel.nl, waar ik een 2 jarige abonnement heb lopen, Die wou ik niet verlengen. Anders moest ik het dubbele tarief gaan betalen. Via aangetekende brief heb ik dat kenbaar gemaakt.Ik zou na twee jaar recht hebben op 6 maanden gratis abonnement. Hoi Hoi.Helaas ze hebben toch mijn mobiel abonnement onterecht afgesloten.Ik heb een tweede brief verstuurd en ook mijn klacht ingediend,daarop werd niet (gelijk) op gereageerd.En het ergste was: ik had ook geen telefoon meer.Een reddende engeltje, een medewerkster van een webshop,waar ik het abonnement hebt besteld,heeft als prettige intermediair mij goed geholpen.Door haar zijn de zaken tot een sneller en goed einde gekomen.Door haar werd voorkomen dat het een langlopende zaak zou worden,en ook dat ik nog meer aangetekende post heb moeten versturen.Zinvol, waardevol en prettiger is om een abonnement van Simpel (of andere provider) via een webshop te bestellen.Stel mocht bij de provider toch wat aan de hand zijn,dan ben je bij haar op het juiste adres.Je hoef niet in je eentje te vechten tegen de administratieve molens.Robert Paul uit Amsterdam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.