Jump to content

simpel

Guest Peter stevens

Recommended Posts

Guest Peter stevens

Het valt mij op dat je nergens een adres van Simpel vind. Ze gaan er daar van uit dat een ieder een techneut is of dat een ieder verstand heeft van mobiele telefoons en hoe je er meeom moet gaat. Je krijgt als je de bel limiet overschrijd bericht maar ik zou ook graag als dat niet gebeurt ook willen weten wat ik bel. Ook over pin- en puk codes is het moeilijk communiceren.
Als ik een probleem of een vraag heb dan mail ik dat naar mijn leverancier. Daar ben ik zeer over te spreken. Daar krijg ik in no time antwoord terug van een medewerker. Zonodig belt zij voor mij naar Simpel en ik krijg via haar altijd een oplossing aangereikt.

Peter Stevens

Guest Kilroy

@Peter,Het kopje contact al geprobeerd op de website van simpel?? Daar staat het volgende postadres Postbus 123465 ZGDriebruggen

• 2 weeks later...
Guest Roland van Eerd

Als je Simpel een vraag stelt krijg je niet echt antwoord. Je krijgt een standaard antwoord en er wordt verwezen naar hun website die lang niet VOLLEDIGE informatie geeft. Zo wilde ik een lijstje van alle bijzondere nrs zoals Simyo die heeft, maar die krijg ik gewoonweg niet.!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...