Jump to content

Abonnement loopt af en 4 maanden in Engeland... wat zijn mijn opties?

Mike
 Share

Recommended Posts

Dag beste mensen,Ik heb niet veel verstand van mobiele telefonie (triest, ik weet het) en zit met het volgende:Mijn abonnement loopt in januari en wil deze niet verlengen. Ik zit namelijk van januari t/m april in Engeland. Nu hoor ik een hoop termen om me heen (sim-lock vrij maken, simkaartje kopen, prepaid, etc.) maar ik zou niet weten wat voor mij nu het handigst is om te doen. Ik wil niet dat Hi mijn abonnement verlengd en ik wil ook niet met een abonnement (ook geen Engelse) in Engeland zitten. Mijn vragen zijn als volgt:1. Hoe laat Hi weten dat ik mijn abonnement niet verlengd wil zien?2. Moet ik voor ik naar Engeland vertrek nog actie ondernemen, bijvoorbeeld simlock-vrij laten maken of iets dergelijks?3. Wat kan ik het beste in Engeland hebben (prepaid, simkaartje,...) en hoe werkt dat?Nummerbehoud is een plus, maar niet essentieel.Ik heb een Nokia 6700 Classic met (in januari dus aflopend) 2-jarig Hi abonnement.Zou het erg op prijs stellen als jullie me hiermee zouden kunnen helpen! Geplaatste AfbeeldingGroeten,Mike