Jump to content

Wij kunnen al een week niet bellen-niet gebeld worden


Guest Fenny
 Share

Recommended Posts

B)Al een week kunnen wij niet bellen/niet gebeld worden. Vlg.KPN komt het door Tele2 internet. Maar wij hebben ons telefoon abonnement bij KPN dus... zorg dan dat wij kunnen bellen. KPN is rampzalig. De site is niet meer dan een manier om geld te verdienen. Bij het genoemde storingsnummer sta je zonder probleem meer dan een half uur in de wacht á ..ct. pm. Wij hebben dat 3x geprobeerd. Na 30 min. maar opgegeven. Naar winkel: aardige mevrouw. Deed haar best. Maar bellen ..Nee! Monteur zou komen. Kon niets doen. Ligt aan Tele2. Ja? En nu.? Wist hij niet. Dagen later weer gebeld. Zou worden teruggebeld. Niet dus. Ten einde raad. Toch maar overstappen naar andere maatschapp.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...