Felicia27 Posted November 20, 2011 Report Share Posted November 20, 2011 Ik heb namelijk in het verleden een klein bedrag gehad dat ik niet in een keer kon betalen bij Vodafone. Er waren hoge bel kosten onstaan door hevige familieomstandigheden. Dit was niet een schrikbarend hoog bedrag, maar te hoog om in een keer te voldoen. Daar heb ik toen direct een regeling voor afgesproken met Vodafone die ik in 3 maanden netjes ben na gekomen. Betekent het feit dat ik die betalingsregeling heb gehad dat ik nu elke keer in de toekomst een credit check krijg bij elke mobiele telefonie aanbieder? Ik wilde laatst namelijk een nieuw Vodafone abonnement in een telecom winkel afsluiten en er werd toen gezegd door de medewerker dat ze eerst moesten afwachten of Vodafone het zou goedkeuren. De medewerker noemde dit een credit check, ik had er nooit eerder van gehoord. Ik hoor hier binnenkort meer over. Ik heb begrepen dat zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.