CC Posted November 25, 2011 Report Share Posted November 25, 2011 Omdat ik een zakelijk abonnement bij Vodafone heb, wist ik dat er een 3 maanden opzegtermijn was. Ik heb ik ruim 4 en halve maand van ten voren aangegeven dat ik mijn abonnement wilde opzeggen bij het einde van de contractsduur. Deze wilde ik eerst omzetten naar een pre-paid. Ik wilde namelijk mijn nummer houden. Maar een 0 euro abonnement werd mij aangeboden omdat dit misschien wel handig voor mij zou zijn. Want ik hoef dan niet op te waarderen en krijg einde van de maand gewoon een factuur. Tevens werd er vertelt dat er geen probleem was om hem op te zeggen. De kosten van de betreffende maand zal dan einde van de maand gefactureerd worden. Er was geen sprake van een opzegtermijn bij de nul Euro abonnement en ik kon gelijk een ander abonnement aangaan zowel bij Vodafone of welk ander provider dan ook . Dus waarom niet!Begin van de maand heb ik een abonnement aangevraagd bij KPN. Hierbij heb ik aangegeven met nummerbehoud van de nummer van Vodafone. Vervolgens kreeg ik gisteren een brief binnen dat de nummerbehoud pas in februari 2012 kan plaats vinden omdat Vodafone de nummer niet wilt vrijgeven en ik een opzegtermijn heb. Vodafone gebeld en je raad het al wat ik te horen kreeg. Bij een 0 Euro abonnement zit ook een drie maanden opzegtermijn. Dit zal mij dan ook verteld zijn tijdens het gesprek met het aanbod. Ik heb hun dan ook gevraagd om dit dan te bewijzen dat ik akkoord ben gegaan met de 0 euro contract volgens de voorwaarden zoals ze opeens noemen, maar dat konden ze niet. Ik moest dan maar een brief gaan schrijven en een onderzoek laten starten. Een omgekeerde wereld!Pas op voor de list van Vodafone en trap er niet in. Zet je abonement ruim van ten voren om naar een pre-paid zodat je bij het afsluiten van een nieuwe abonnement geen opzegtermijn hebt en je nummer kan behouden. Mij zullen ze ook niet meer terug zien. Het zijn gewooon stelletje oplichters. Ps: Ze gaan toch niet stiekem denken dat ik in de drie maanden opzegtermijn gebruik ga maken van de 0 euro abonnement........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.