Karen Posted December 3, 2011 Report Share Posted December 3, 2011 Kijk nu op mijn mobiel pagina en zie dat ik geen tegoed heb. Blijkt dus dat je je € 5,00 tegoed krijgt met een tegoedbon.Heb begin November een sim kaart gekocht ,heb echter geen prepaid start-tegoedbon gekregen in het filiaal. Het bonnetje heb ik niet meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidvat Mobiel Posted December 7, 2011 Report Share Posted December 7, 2011 Beste Karen,Wij vinden het vervelend voor u dat u geen startbon hebt ontvangen bij de aanschaf van het startpakket. Helaas vergeten onze medewerkers weleens deze mee te geven aan onze klanten. Als u via webcare@mobiel.kruidvat.nl ons uw Kruidvat Mobiel-telefoonnummer laat weten en dat u geen startbon hebt ontvangen, dan zullen wij het starttegoed van vijf euro handmatig voor u bijschrijven.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Kruidvat Mobiel Webcare Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karen Posted December 11, 2011 Report Share Posted December 11, 2011 Toppie geregeld!! Heb net mail gestuurd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.