Ruud Posted December 7, 2011 Report Share Posted December 7, 2011 bij mijn vorige aanbieder,Orange, mocht ik mijn elke maand hetg edeelte dat ik niet gebruikt had uit mijn bundel meenemen en opsparen. toen T-mobile Orange overnam bleef dit geldig, het stond immers in het contract. Nu loopt het contract 1 Maart 2012 af, de Flex 25 bundel bestaat niet meer, dus ik moet al een duurder abonnement nemen, plus de 52 Euro die ik de afgelopen tijd heb opgespaard ben ik dan kwijt. T-Mobile heeft mij hierover nooit ingelicht. Kunnen zij dit zomaar doen? Als ik naar een andere provider overstap ben ik het kwijt, dat begrijp ik, maar ik als ik blijf ben ik het ook kwijt, ook als ik ga verlengen. wie heeft hier ook ervaring mee, en wat is een oplossing? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cisca Posted January 2, 2012 Report Share Posted January 2, 2012 Hoi Ruud,Gewoon even contact opnemen met T-mobile zelf, je bent echt niet de eerste met dit probleem! Je opgebouwde flex tegoed ben je volgens mij niet kwijt, ergens op het forum van T-mobile is er al heeeeel veel over geschreven. Ik moest ook mjn abonnement verlengen en op de website kon ik ook geen flez meer kiezen maar toen ik belde kon het wel, maar dat was wel vorig jaar dus ik weet niet of dat nog zo is. Wel weet ik ik dat je soms verder komt als je belt of een pb-tje stuurt via het forum, veel succes ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.