Jump to content

misleiding


alebosma
 Share

Recommended Posts

Heb in jan 2011 2 kortingskaartjes van wat ik dacht KPN ingestuurd.
Bleek ik klacht te zijn geworden bij zakelijke telefonie.nl.
Via KPN alle telefoonnummers teruglatenztten. OP 28 mei was ik na 3mnd
opzegtermijn van zakelijke telefonie.nl bevrijd.
Zij blijven echter fakturen sturen voor bel bundels.
Na telefonisch overleg zou ik nog een bundel betalen en zou binnen
2 maanden een eindafrekening krigen.
Echter geen afrekeing wel nieuwe facturen.
Als klap op de vuurpijl volgde automatische incasso zonder mijn
toestemming.

Ik heb nu een klacht een ingediend via fraudehelpdesk.nl

Ik raad iedereen aan dit ook te doen voor gezamelijke jurische stappen

A Bosma

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...