Jump to content

Tele2


Ren
 Share

Recommended Posts

Heb sinds 17/12 geen internet en telefonie meer van Tele2. 19/12 is er een kpn monteur in de wijkcentrale geweest en heeft geconstateerd dat er een storing is in een plaat van Tele2 op 3 poorten. Monteur heeft Tele2 daarvan melding gemaakt en Tele2 heeft de monteur toegezegd dat zij die plaat zouden resetten en contact met mij opnemen als het probleem was opgelost. Nu 3 dagen en 17,00 euro verder aan mobiele telefoonkosten verder is het probleem nog steeds niet opgelost. Als ik de klantenservice belt wordt er doodleuk gezegd dat ik af moet wachten en dat ik zo spoedig mogelijk teruggebeld wordt. Dat hoor ik nu al 3 dagen maar terugbellen ho maar. Als ik dan vraag aan zo een droeftoeter om mij door te verbinden met de technische dienst wordt er gezegd dat hij of zij alleen maar op een binnenkomende lijn zit en geen uitgaande lijn. Kan je het voorstellen van zo groot telecombedrijf. nou ik niet. Het is nu 21/12 14.37 uur en nog steeds niet teruggebeld. Zo gaat Tele 2 met zijn klanten om. Slogan zou veranderd moeten worden in BORN TO BE ****. Mochten er mensen zijn die willen overstappen naar Tele2 .NIET DOEN !!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...