Guest m.vlug Posted December 22, 2011 Report Share Posted December 22, 2011 Beste Allemaal Een aantal jaar geleden een telfort sim only afgesloten geen enkel probleem ,maand meenemen bel tegoed etc totdat ik een verlenging deed op hetzelfde abonnement en tot mijn verbazing geen beltegoed meer meeneemt zonderook maar iets te melden> Dit heet diefstal dus gebeld naar telfort en er werd gezegd dat je de nieuwe voorwaarden maar had moeten lezen. uitgelegd dat heteen verlenging is en geen nieuw abonnement maar geen enkel reactie van telfort en er werd keihard gezegd pech en je belminuten weg en uiteindelijk je geld weg Dus daarom ga nooit met telfort of in dit geval kpn in zee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rene Posted April 6, 2012 Report Share Posted April 6, 2012 Ook ik heb dezelfde ervaring. Als Telfort eerlijk zaken zou doen, zou ze haar klanten wijzen op de aangepaste voorwaarden! Nu kom je er pas achter nadat de verlenging is ingegaan. Geen goede reclame voor Telfort en ik zou anderen ook zeker niet aanraden met ze in zee te gaan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.