Jump to content

Simyo drama

marjan

Recommended Posts

Sinds enkele maanden heb ik een sim only abonnement en prepaid van Simyo.
Het aanvragen ging prima, maar daarna....begon het.
Inmiddels heb ik al 2 maanden problemen met bellen. De telefoon kraakt, zinnen vallen weg, sms-jes komen niet binnen en sinds eergisteren kan ik helemaal niet meer bellen. Natuurlijk heb ik gecontroleerd of het aan mijn telefoon lag, maar de simkaart werkt ook niet in een andere telefoon.

Meerdere malen heb ik de klantenservice gebeld. Na lang wachten legde ik het probleem uit. Een medewerker van Simyo zei dat er werkzaamheden waren aan de umts-mast in mijn buurt, maar dat zou snel opgelost worden.
De problemen bleven. Weer gebeld en een medewerker deelde mee dat er netwerkproblemen waren bij KPN, maar dat zou snel opgelost worden. Ik zou gecompenseerd worden voor het ongerief, n.l. het abonnementsgeld zou ik niet hoeven te betalen. Ik tevreden en maar wachten op verbetering.

Helaas! Weer problemen. Bellen maar weer. Men wist niets van netwerkproblemen, nee, het moest de simkaart zijn. Ik moest een nieuwe simkaart aanvragen. Compensatie? Mevrouw, er is niets genoteerd door die mijnheer, dus daar weet ik niets van. Dat krijgt u dus niet.
Een nieuwe simkaart aangevraagd, maar helaas, die heb ik ook nog steeds niet gekregen.

Inmiddels is mijn lijn helemaal dood. Ik heb nog veel belminuten, maar ja, ik kan ze niet opmaken, want mijn telefoon werkt niet en ook mijn prepaid van Simyo werkt niet, want die heeft dezelfde problemen. Twee beschadigde simkaarten zou wel erg toevallig zijn.

Je verwacht met zoveel problemen begrip van Simyo, maar ook nu weer helaas. Geen excuses of iets dergelijks. Aangezien ik alleen een mobiele telefoon heb, kan ik sinds eergisteren helemaal niet meer bellen. Zelfs geld overmaken kan ik niet, want als de bank voor mijn tancode een sms-je stuurt, komt deze niet binnen met het gevolg dat ik niet kan internetbankieren. Kortom een drama dat nog niet is opgelost!

• 2 months later...
Guest kocak

dag mvr marjan ik het verhaal gelezen ik had precies het zelfde verhaal maar op den duur heb ik het klanten service ook moeten bellen maar het lag aan de simkaart dus kreeg ik een nieuwe toegestuuurd en daar na was het probleem voldig opgelost ik kreeg wel een mailtje dat er een storing was in het kpn netwerk maar goed ik kan weer bellen ik raad u aan een nieuwe simkart te bestellen met een nieuwe nummer dat werkt zeker mocht u vragen hebben vraag het gerust m.v.g. b.kocak

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...