Guest Wim Plate Posted January 17, 2012 Report Share Posted January 17, 2012 Beste Wim,Je vraag aan Hyves mobile is:Ik voel mij bedrogen, in de steek gelaten en opgelicht. Vanaf otober 2011 kan ik niet via de computer mijn beltegoed inzien. Als ik dit had geweten dan had ik nooit dit abonnement afgesloten. Ik vraag U vriendelijk en beleefd om voor de komende 4 maanden geen abonnementskosten in rekening te brengen. Als dit niet mogelijk is dan verzoek ik U dit abonnement per eerstvolgende kontrakts-vervaldatum te beeindigen.Ik vind het vervelend dat je de belstatus niet kunt bekijken. Op dit moment ondervindt Hyves Mobile een storing met betrekking tot de belstatus. Hierdoor is het overzicht tijdelijk niet in te zien. Onze excuses voor het ongemak. Het is een bekend probleem en onze technische dienst doet er alles aan het probleem op te lossen. Echter is Hyves Mobile niet wettelijk verplicht om een belstatus beschikbaar te stellen. Dit is enkel een extra service wat geleverd kan worden. Ik kan je hierom geen vergoeding aanbieden. Mijn excuses voor het ongemak.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Groeten, Hyves Mobile Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.