Jump to content

hyves


Guest Wim Plate
 Share

Recommended Posts

Guest Wim Plate

Beste Wim,

Je vraag aan Hyves mobile is:
Ik voel mij bedrogen, in de steek gelaten en opgelicht. Vanaf otober 2011 kan ik niet via de computer mijn beltegoed inzien. Als ik dit had geweten dan had ik nooit dit abonnement afgesloten. Ik vraag U vriendelijk en beleefd om voor de komende 4 maanden geen abonnementskosten in rekening te brengen. Als dit niet mogelijk is dan verzoek ik U dit abonnement per eerstvolgende kontrakts-vervaldatum te beeindigen.


Ik vind het vervelend dat je de belstatus niet kunt bekijken. Op dit moment ondervindt Hyves Mobile een storing met betrekking tot de belstatus. Hierdoor is het overzicht tijdelijk niet in te zien. Onze excuses voor het ongemak. Het is een bekend probleem en onze technische dienst doet er alles aan het probleem op te lossen.

Echter is Hyves Mobile niet wettelijk verplicht om een belstatus beschikbaar te stellen. Dit is enkel een extra service wat geleverd kan worden. Ik kan je hierom geen vergoeding aanbieden. Mijn excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Groeten, Hyves Mobile



Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...