Jump to content

hollandse nieuwe

karin
 Share

Recommended Posts

Karin,

Hollandse Nieuwe is de éna goedkoopste in bellen, sms-en en internet op je mobiel. Dit is gerealiseerd om zoveel mogelijk klanten te lokken, zoals jij er nu één van ben.

In Nederland kan men onbestraft particulieren en bedrijven een oor ``aannaaien``. Dit betekent dat als men getekend heb zoals jij bij HN, dat je juridisch je geld kwijt bent, tenzij je met harde bewijzen aankomt dat je door HN je bwust gemanipuleerd ben.

• 8 months later...
Heel Slecht bedrijf ,

Heb een telefoon besteld met 24 maanden contract .

Telefoon ontvangen en werkte niet goed , dus Aangetekend Retour gestuurd en gemeld dat ik het conctract wil beeindigen want dat mag gewoon binnen 7 dagen.

antwoorden amper of niet op email berichten .

Toen 3 maanden geleden á 0.35c per minuut Klantenservice te bereiken na diverse malen te hebben gebeld maar heel veel minuten in de wacht gestaan ( denk kleine 60 minuten in tottaal)

NU per heden Telefonisch nog steeds zeer slecht te bereiken , minimale wachtijd 30 minuten a 0,15c per minuut.

Helpdesk ***t maar wat , geduld geduld komt wel goed ik loop er nu naartoe en u krijgt binnen 10 dagen bericht , dat is me al verschillende malen keer toegezegd

PAS OP ze hebben een bepaalde CONTRACT.

EENMALIG x 24 CONTRACT BV AUTOMATISCHE INCASSO .

Dit betekend dat je ze NIET kan blokkeren of STORNO kan doen .

Al meer dan 3 maanden en ik ben er nog steeds ermee bezig ,

Ben er goed ziek van allemaal NOOIT MEER DIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 2 months later...

Hollansche nieuwe is het schofterigste bedrijf wat er bestaat!1e bestelign had plots een verkeerde woonplaats, wel mijn oude woonplaats .. dus ik dacht ik heb het fout ingevoerd. Parket mocht niet geleverd worden dus ik HN bellen. Werd na 10 min geholpen... zoooo klantvriendelijk?!?
Het schaap vertelde dat ze niks konden doen... BEstellign zou dor hen worden geannuleerd en ik moest opnieuw bestellen.
Zo gezegd, zo gendaan.
Bellen ze weer, voor de levering, klopt het adres weer niet! Dus mij wordt helder dat het HUN fout is en niet d emijne, iets gaat mis in het systeem. Aflverdame doet haar best en geeft aan het om te zetten. Zaterdag zouden ze komen.
Computer storing, ze komen dinsdag. EN ja, ze waren er vandaag, met TWEE pakketjes. De erste, ondanks een ander woonplaats toch aangekomen! Duys niet geannuleerd. Al het gezeik nadoen voor niets. Maar, mocht het niet aannemen.. want het adres klopte niet.. maar was toch aangekomen.. huh?!?!
Werd ter plekke dus alsnog geannuleerd.
Het 2e pakket moets dan het correcte zijn; klopt de kleur van de telefoon niet.
Beide pakketen terug, niemand kon wat doen.
Zojuist weer HN gebeld, en ja hoor, na 15 min in de wacht te hebben gestaan; een klacht kan je niet indienen, de hebben d eorder bekeken en klopt, de verkeede kleur is geleverd. EN te laat. En??
Ne hor, wij kunnen niks doen. Opnieuw bestellen... en dan vertrouwen dat het wel goed komt?!?
Het ergste bedrijf OOIT dus nee, goedkoop is duurkoop!!!!!!!!
NEVER EN NOOIT AAN HOLLANDSCHE NIEUWE BEGINNEN in mijn advies- het kost je geld, vrije middagen, tijd, enorm veel frustratie en ... wat denk je?!? Heb er NIKS voor terug gekregen!
advies; niet doen!

• 5 weeks later...

als je twijffelt om bij hollandse nieuwe te bestellen,,,NIET DOEN!!!4 weken gewacht tot me telefoon eindelijk op voorraad was, 1e bezorg poging van ze werd afgezegd door technisch probleem,2e bezorg poging schofterige chauffeur die niet wilde wachten ( ik reed om de hoek meneer heeft precies 10 sec aan de deur gestaan terwijl die liep te klagen dat ie maar 3 min per persoon heeft)3e poging was gisteren, ik had aangegeven in avonduren omdat ik 1e poging al vrij genomen had, en niet zomaar weer vrij kon krijgen, krijg ik email dat ie om 16:00 komt, dit zijn geen avonduren, ik smorgens gelijk gebeld dat ik dat niet ging redden, geen probleem zei mevr gewoon tegen chauffeur zeggen als die belt :o maken we nieuwe afspraak,,,krijg ik vanmorgen een email tot onze grote spijt heeft u de bestelling geanuleerd, :owij bellen, stomme doos aan de telefoon, neeeee kan niks meer geregeld worden je moet maar opnieuw bestellen,nou hollandse nieuwe steekt u die telefoon maar in je poepgat ik hoef m niet meer!!superrrr slechte service, uren wachttijd bij klantenservice en vervolgens afgepoeierd worden,failllllllllll