Jump to content

KPN wil veel geld voor data zonder bewijs

Guest J.Doevelaar

Recommended Posts

Guest J.Doevelaar

Ik zit met het volgende probleem.Voor zowel mijn werk als privé ben ik regelmatig in Amerika. Ik zat vroeger bij T-Mobile met geen enkel probleem. Tegenwoordig zit ik bij KPN. Ik heb daar in Amerika het internet een keer of twee aangehad op mijn telefoon, de rest ging via de Wi-Fi in zowel mijn hotel als bij vrienden thuis. Ik kom thuis, bekijk mijn bankafschrift, en KPN denkt voor de een of andere reden dat ik maar liefst 700+ euro heb gebruikt aan data in de Verenigde Staten. Ik natuurlijk schrikken, maar goed dit moet een foutje zijn nietwaar? Dus ik bellen naar KPN en de mevrouw aan de andere kant van de telefoon begon met het verhaal "niets aan te doen, zo staat het in het systeem".Nu weet ik zelf donders goed wanneer ik wel en niet mijn telefoon gebruik, en 700 kan bij lange na niet (3 weken geweest). Ik heb dat echter proberen aan te kaarten met deze mensen maar blijven maar zeggen "niets aan te doen – dat staat in het systeem." Ik gebruik KPN voor zakelijk, en thuis, en dus ook mobiel. Ik denk er over het thuis abonnement op te zeggen want met deze mensen wil ik geen zaken doen, ze zeggen enkel dat het zo is, geen bewijs, en ik moet maar het tegendeel bewijzen.Heeft iemand misschien een idee wat mijn volgende stap moet zijn? Ik weet dat ik het geld kan terugvorderen en gewoon niet betalen, maar dat lijdt tot een deurwaarder etc. Ik weet echt niet wat mijn volgende stap moet zijn maar zou alle ideeën heel erg waarderen.Alvast bedankt voor enig idee. J.Doevelaar

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...