Jump to content

KPN ISDN opzeggen


reinard70
 Share

Recommended Posts

Hallo ,In januari ben ik overgestapt naar Ziggo "alles in een" pakket. Hierbij is ook mijn KPN ISDN overgezet naar Ziggo bellen.
Vorige week kreeg ik de laatste factuur van KPN betreffende het ISDN abonnement.
I.p.v een bedankje voor meer dan 18 jaar vaste KPN bellen klant te zijn geweest kreeg ik een bedrag van 355 euro extra op mijn factuur in verband met kosten n.a.v. opzegtermijn.Gebeld naar KPN en deze vertelde mij dat ik ooit in de maand maart het ISDN abonnement heb afgesloten en ISDN heeft officieel een opzegtermijn van 3 maanden.Omdat het abonnement in januari door Ziggo is opgezegd moet ik nog tot maart 2013 door betalen.Dit is toch niet meer van deze tijd ! Ik ben notabene ook al meer dan 15 jaar klant van KPN Mobiel/HI maar dit verandert natuurlijk mijn gehele instelling naar dit bedrijf.
Dit is toch geen manier om vaste klanten te behandelen.
Ondertussen is het bedrag gewoon van mijn rekening afgeschreven.KPN, bedankt voor deze zeer slechte behandeling.
Iemand ervaring met dit soort praktijken van de KPN ?

Groet,
Reinard

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...