Jump to content

Hollandsnieuwe


Guest An
 Share

Recommended Posts

Wat een slecht bedrijf ! Aanbieding simkaart + samsung e1230 besteld. Na 1 week sim in de brievenbus. Maar toen ! Na 1,5 week reactie verzonden, men is nl niet bereikbaar per telefoon. Na 2 dagen reactie: men wist het niet. ik moest maar de pakketdienst bellen. Daar hadden ze helemaal geen idee. Was wat vertraging alom en ik moest maar even geduld hebben. Na 3 dagen weer gebeld. Ik zou terug gebeld worden als de supervisor iets wist. Niks gehoord. Weer gebeld, ja de supervisor had het erg druk, was nog niets bekend. Weer een dag gewacht.
Weer gebeld, supervisor had het enorm druk ! (GEEN ZIN) Kon niet aan de telefoon komen. Men wist niks te vertellen. Ik heb nog gezegd, als jullie niet kunnen leveren, zeg het dan gewoon, weer eerlijk. Ga nu de sim retour zenden.
Dus wees gewaarschuwd !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...