BertP Posted February 20, 2012 Report Share Posted February 20, 2012 Ik heb eens zitten kijken wat ik per maand betaal voor de aansluiting van de vaste telefoon (KPN), internet (ook KPN) en standaard TV (UPC). Daar schrok ik best wel van. Kan het goedkoper en zo ja, ook met onderstaande gegevens?De situatie is als volgt:- ISDN centrale met 2 telefoonnummers (KPN);- 1 telefoonnummer / aansluiting is aangesloten op een persoonlijk alarm (voor als je in je huis valt / onwel wordt kun je op een knopje drukken);- 1 ADSL internetaansluiting (KPN);- 3 tv`s met allen standaard kabel-tv (UPC).Ik zelf denk dat het het makkelijkst is om een alles-in-1 pakket van KPN te nemen. Wellicht dat dat iets duurder is, maar het gaat me niet om 5 euro per maand.Kun je bijvoorbeeld bij een KPN-pakket ook nog gewoon tv blijven kijken? Of kun je dat na aanschaf alleen nog via een decoder? Niet op elke tv in huis hoeft digitale tv gekeken te worden. Woonkamer is voldoende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.