Guest Emile Posted February 20, 2012 Report Share Posted February 20, 2012 ok mensen hoop een goede reactie te krijgen dit is mijn situatie: ik woon in een studenten woning en nu waard er door ons pand een kruimeldief. Waarschijnlijk dus een van mijn mede bewoners. Nu heeft deze persoon steeds meer lef en jat alles wat los en vast zit. Tot op heden hebben we degene nog niet op heterdaad kunnen betrappen, maar daar zit hopelijk dus schot in, want een tijdje geleden is mijn broertje komen logeren bij mij. Nu heeft mijn broetje in een onbewaakt ogenblik zijn telefoontje met een prepaid sim kaartje op mijn kamer laten liggen, terwijl hij op het toilet was is zijn simkaarjte gestolen en leeg gebeld. De geschiedenis is gewist dus we kunnen niks terug vinden iemand een tip hoe we deze nummers terug kunnen vragen? het Sim kaartje is ondertussen wel weer teregt want ik heb het weer terug gevonden terwijl ik onze container aan het legen was. Nu wordt dit verhaal nog leuker : ik heb namelijk een ander simkaartje op mijn kamer gevonden die dus niet van mij of 1 van mijn vrienden of broertje enz is. Dit is dus waarschijnlijk het kaartje van degene die het kaartje van mijn broertje heeft leeg gebeld. Nu heb ik dit kaartje in mijn telefoon gestopt, alleen kan ik niet vinden wat het nummer is en is het kaartje volgens mij ook geblokeerd, want het geeft steeds de melding dat het geen provider kan vinden en dat de MMI code onjuist is. Ik hoop dat iemand mij met dit probleem kan helpen, want ik wil graag degene betrappen die dit dus op zijn geweten heeft. Met vriendelijke groet,Emile ps let aub niet op mn spelling want ik ben een beetje dislexties Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.