Jump to content

pretium


Guest P de bruijn
 Share

Recommended Posts

Guest P de bruijn

Pretiummedewerker doet zich voor als een medewerker van KPN.Vooral ouderen hebben hier last van. Zo ook mijn ouders.Voor ze het weten zaten ze aan een abbonnement vast bij pretium.
Ze kunnen zich beroepen op misleiding en dwaling.Termijn is drie maanden voor verweer.Het bedrijf heeft geen goede bedoelingen.Altijd melding maken bij OPTA telefoon 070-3153500Begrijp niet dat dit nog in nederland kan gebeuren met zoveel klachten op het internet.De toezichthouder zou hier toch afdoende tegenop moeten kunnen treden.Ook het blad Privilege waar je het tweede jaar €80 voor moet betalen(koppel aan het telefoon abbonnement) is je reinste oplichting
.Geen eerlijke bedoeling in iedergeval.Indien men denkt te zijn misleid/en of opgelicht door pretium kunt u kosteloos aangifte doen bij deHoofdofficier van Justitie te Haarlem,Arrondissementsparket Haarlem,Simon de Vrieshof 12019 HA HaarlemKunt u ook opzoeken op internet.In alle gevallen; TOT 7 dagen na onvangst van de WELKOMSTBRIEF kan men altijd bezwaar maken. Brief faxen of AantekenenHet Blad Privilege: ook aangetekend opzeggen.Drie maanden voor vervaldatum

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...