Guest P de bruijn Posted February 28, 2012 Report Share Posted February 28, 2012 Pretiummedewerker doet zich voor als een medewerker van KPN.Vooral ouderen hebben hier last van. Zo ook mijn ouders.Voor ze het weten zaten ze aan een abbonnement vast bij pretium.Ze kunnen zich beroepen op misleiding en dwaling.Termijn is drie maanden voor verweer.Het bedrijf heeft geen goede bedoelingen.Altijd melding maken bij OPTA telefoon 070-3153500Begrijp niet dat dit nog in nederland kan gebeuren met zoveel klachten op het internet.De toezichthouder zou hier toch afdoende tegenop moeten kunnen treden.Ook het blad Privilege waar je het tweede jaar €80 voor moet betalen(koppel aan het telefoon abbonnement) is je reinste oplichting .Geen eerlijke bedoeling in iedergeval.Indien men denkt te zijn misleid/en of opgelicht door pretium kunt u kosteloos aangifte doen bij deHoofdofficier van Justitie te Haarlem,Arrondissementsparket Haarlem,Simon de Vrieshof 12019 HA HaarlemKunt u ook opzoeken op internet.In alle gevallen; TOT 7 dagen na onvangst van de WELKOMSTBRIEF kan men altijd bezwaar maken. Brief faxen of AantekenenHet Blad Privilege: ook aangetekend opzeggen.Drie maanden voor vervaldatum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.