Jump to content

Hollands Nieuwe volstrekt incompetent!

Johan
 Share

Recommended Posts

Nu kan ik het toch niet meer voor me houden. Sinds december reageert Hollands Nieuwe niet meer op hulpvragen van mij. Slechts standaardmailtjes dat ik teruggebeld wordt. En dan niets meer.
Ik heb ondertussen een geschiedenis met hen van incompetentie. Tijdens een vakantie in Zweden was ik onbereikbaar en kon een week niet bellen. Ik kon ze ook geen hulp vragen wat mijn internet deed het ook niet.
Als ZZP-er ben ik er 2 klanten mee kwijtgeraakt omdat ik beloofd had ze te bellen. In Nederland bleek dat ik toch geld moest betalen voor vermeend gebruik in Zweden. Ondertussen bleek er steeds iets mis met mijn rekening. Ze beloofden mij te bellen om het op te lossen en dat deden ze soms wel en soms niet. Steeds weer iemand anders die het aan een andere afdeling zou doorgeven. Op een gegeven moment werd ik door iemand gebeld die zijn excuus aanbood en beloofde een groot deel van het ten onrtechte betaalde geld terug te storten. Weken hoorde ik er niets meer van en toen kreeg ik een paar tientjes teruggestort, Slechts een deel van het beloofde. Ik wordt hier gek van en ik loop er ook nog schade mee op. Tot nu toe 2500,- aan omzet!
De helpdesk laat niet meer van zich horen nu. Wanprestatie dus. Maar ik ben verplicht nog tot oktover lid te blijven. Het eerste wat ik dan doe is opzeggen. Ik ga ondertussen alle feiten chronologisch op een rijtje te zetten en de publiciteit opzoeken. Zoiets moet bestreden worden. Volgende week meer!

• 2 weeks later...

Heb precies hetzelfde probleem in Zweden. Bellen of gebeld worden, via Tele2, is niet mogelijk, SMS-en is wel mogelijk.
In sommige gevallen mag je een andere provider kiezen en kan er wel worden gebeld, maar het kiezen van een provider is lang niet altijd mogelijk of toegestaan.
Bijzonder ergelijk. Via hollands nieuwe een aantal tips gekregen maar die hadden betrekking op het instellen van de telefoon, terwijl het probleem in het netwerk zelf lijkt te liggen. Tot op heden nog geen afdoende oplossing van Hollands Nieuwe mogen ontvangen.

• 2 weeks later...

Sinds 1 jaar maak ik gebruik van Hollands Nieuwe. In eerste instantie tot volle tevredenheid. Echter sinds 2 maanden heb ik geen ontvangst meer thuis. SMS sturen of bellen vanuit huis lukt niet meer. Hollands Nieuwe zegt dat het dan wel aan de zendmast zal liggen en dat ze er niets aan kunnen doen. Zij stellen voor dat ik dan maar mijn contract af moet kopen, nou zo zout hebi k het nog nooit gegeten. Afgelopen weekend was ik in het buitenland. Buitenland functie nooit ingesteld gekregen. Was ook niet in staat om te sms. Bij thuiskomst veel berichten op mjijn antwoordapparaat dat ik niet te bereiken ben .... of het wel goed met me gaat. Ja ja Hollands Nieuwe, of .... ligt het toch aan Vodafone, zorgt die voor al deze problemen omdat ze teveel concurrentie ondervinden van Hollands Nieuwe?????
Andere providerszijn gewoon bij mij thuis te ontvangen!!!

• 10 months later...