Jump to content

youfone

Guest phalbi

Recommended Posts

Guest phalbi

Nogal wat aan te merken op Youfone:Op 8/2/2012 gebruikersovereenkomst ontvangen.Het hieropvermelde e-mailadres informatie@youfone.nl reageert tot nu toe niet op een op 27 febr gestuurde vraag.Dan maar via de vragensite van Youfone gebruikt. Ik vraag naar de status van mijn levering. Antwoord is een dooddoener: 3 weken na bestelling zal geleverd worden. Het is nu 10 febr en ik heb nog niets.Daarna heb ik nog 1 maal een vraag gesteld, waarvan alleen de ontvangst wordt bevestigd. Verder 1 klacht geuit op het niet reageren van informatie@youfone.nlGeen reaktie.Vandaag (zaterdag) besluit ik toch maar eens te bellen. Op de http://www.youfone.nl/vragen/abonnementen/ site staat, dat de klantenserviice op zaterdag te bereiken is tussen 10 en 16 uur. Het telefoonnummer zegt door middel van een antwoordapparaat : te bereiken op werkdagen van 09:00 tot 18:00 uur.Voorlopig heb ik na meer dan 1 maand na bestelling: 1 afschrijving, geen aansluiting, bovengenoemde redenen van tanend vertrouwen.10/02/2012 13:03 phalbi Renkum

• 5 months later...

Ik word helemaal gestoord van Youfone! Slechter kan haast niet! Het begon vorig jaar met het invullen van een verkeerde bankrekening. Daana kon ik hoeveel keerik ook belde ............. een jaar lang geen aansluiting, extra kosten omdat Youfone het maar niet lukte om mijn rekeningnr correct in te voeren dus aanmaningen stuurde ( die ik zelf niet kreeg) en ik maar extra betalen voor hun niet doorgevoerde handelingen. Nu weer afgesloten!!!! Aarg........ Wat is dat voor een puinhoop daar? En hoezo zaterdags bereikbaar? WAARDELOOS.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...