edwin janssen Posted March 22, 2012 Report Share Posted March 22, 2012 Hoi allemaal na lang zoeken zijn er maar weinig forums waar je veel kan lezen over sip voip bellen.Ik ben benieuwd welke provider nu stabiel is we gebruiken broadsoft en zijn zeer te vreden maar hoe kun je iets vergelijken.Ik wil graag informatie delen, maar ook zeker helpen om mensen met hosted pbx of sip trunk te helpen.Maar een ding is zeker het wordt de toekomst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prawo Posted January 14, 2013 Report Share Posted January 14, 2013 Daar is inderdaad lastig iets over te vinden. Er zijn veel wereldwijde aanbieders die je kunt gebruiken, maar die worden niet allemaal met elkaar vergeleken. Voorde prijzen na enig zoeken wel: Niet al die diensten werken overigens al met SIP. Een kwaliteitsvergelijking ben ik nog nergens tegengekomen.Wellicht ligt hier een nieuwe uitdaging voor Ben W.?Omdat we begin dit jaar op kantoor hosted telefonie kregen ben ik thuis ook overgegaan op SIP bellen. Al snel dacht ik dat dat goedkoper zou moeten kunnen.Dat leidde na enige zoeken tot een oplossing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.