Jump to content

Ervaringen T-Mobile

William

Recommended Posts

Hallo allemaal,Graag zou ik wat informatie verzamelen over de gebruikerservaringen van T-Mobile-gebruikers. Het gaat dan om dingen als bereik, service enzovoorts. De resultaten van dit onderzoek worden gebruikt om de belangrijkste factoren met betrekking tot de tevredenheid van klanten van T-Mobile te bepalen. Dit gebeurt door middel van een enquete. Met vriendelijke groeten,William

• 3 years later...
Guest h.roosenhoogh@ziggo.nl

Zeer ontevreden.

Moest laatst naar het buitenland,prepaid mobieltje ligt in de auto voor nood gevallen,wilde s,avonds even bij aankomst naar huis bellen en bleek niet mogelijk omdat ik twee dagen te laat was met mijn verplichte telefoontje,ik had een beltegoed van 80 euro.

Ben bij thuiskomst naar een T-mobile winkel gegaan en vroeg of er een coulance regeling was waarop ik van een zeer simpele medewerker schamper te horen kreeg hoe stom ik was.

Als reactie op mijn mail naar de klantenservice kreeg ik een standaard e-mailtje retour.

Mijn vier medewerkers krijgen van mij iedere maand een opwaardering op hun prepaid mobieltje van 50 euro dit krijgen ze nog natuurlijk maar via een andere aanbieder en wel SIMYO,scheelt ook nog eens de helft in bel kosten.

Was wel 20 jaar klant.

Wat een oplichters,een braakmiddel.

Harm.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...