Jump to content

sms`en met vectone naar buitenland

bert

Recommended Posts

Ik heb sinds enige tijd een vectone simcard om goedkoop te kunnen sms`en naar het buitenland (azie). Dit werkte behoorlijk tot 8 dagen geleden. Er kwam geen enkel bericht meer aan! Toen maar eens de helpdesk, of zoals dat bij vectone heet, customer service gebeld. Dit is overigens gratis en dat is maar goed ook, want ze zitten in Engeland. er is 1 nederlands sprekende medewerker, de rest spreek gebrekkig engels, althans met een moeilijk te verstaan accent.
De nederlander is de enige die althans de schijn wekt om je willen helpen. Ik ben nu 8 dagen bezig en men zou nu volgens zeggen eindelijk weten wat het probleem is! Nu nog even oplossen dan!
Ik heb in totaal 17 keer gebeld met de customer service en ben 3 keer door hun teruggebeld. iedere keer een belofte doen en hem vervolgens niet waarmaken. vectone maakt gebruik van het KPN netwerk, dus hun antwoord van j.l. woensdag, dat het probleem in de Vectone centrale in Azie zit, neem ik met een korreltje zout! Ik ben benieuwd of er een oplossing komt, maar heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in. Vectone is veruit de goedkoopste aanbieder (6 cent per sms naar filipijnen), maar als het niet werkt, wat heb je er dan aan??
-> zijn er meer mensen met soortgelijke sms problemen en wat zijn hun ervaringen??

Na 2 weken ellende is het probleem eindelijk opgelost. Na talloze test smsjes heeft men blijkbaar ontdekt wat het probleem was. Al met al heeft het mij geld gekost, omdat ik nu gebruik heb moeten maken van mijn KPN simcard! Hopelijk heeft Vectone nog een leuke tegemoetkoming voor mij!
Dus: De aanhouder wint!

• 3 months later...

VECTONE....NOOIT DOEN !!Regelrechte oplichting. Ik heb 20 euro opgewaardeerd en kreeg 40 euro extra. Voor 20 euro had ik 60 euro beltegoed. Prima... En nu de grap...ik werd uit het buitenland gebeld op Vectone nr. ... weg 7 euro. Ik belde naar het buitenland. Weg 15 euro in 2 minuten.Gebruik voor het buitenland Kruidvat. VECTONE IS ECHTE OPLICHTING !! De gepubliceerde tarieven zijn NEP !!

• 5 months later...
  • 2 weeks later...

Bij mij ook opeens alle beltegoed van VECTONE van de ene op de andere dag weg!! Juist een paar dagen voor een bundel af liep. Ik had een nieuwe bundel willen activeren, maar m`n saldo staat opeens op 0,00!! Nu denken ze zeker dat ik weer op ga waarderen, maar ik ben gekke Gerritje niet! Als ik m`n beltegoed nog terugkrijg, ben al 3 dagen bezig, maak ik dat op en ben ik weg bij VECTONE!! VECTONE = slecht nieuws!!

• 3 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...