Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Edu S.

Ervaringen Delight Mobile

Recommended Posts

Guest Edu S.

Via Delight Mobile en Vectone kun je bellen naar het buitenland voor een fractie van de kosten die andere aanbieders hanteren. Nederland is eigenlijk ook niet zo heel duur, 9,5 ct plus 3,5 ct per minuut, maar addertje: Nederlandse VOIP nummers zijn niet alle bereikbaar. Ziggo wel, KPN ook, maar wie bij een provider als Voiceworks, Ziggozakelijk of Tele2 zit heeft pech: die nummers zijn onbereikbaar vanaf het Vectone netwerk dat Delight Mobile gebruikt.

Guest D.S

Ik ben op zoek gegaan naar een sim bij aangegeven winkels waar deze sim verkrijgbaar zou zijn. Helaas, Scheer en Foppe en Halfords hebben nog nooit van Delight Mobile gehoord, heel vreemd.

Guest M.K.A

Ik raad Delight Mobile ten zeerste af. Onlangs heb ik via de website van de aanbieder een simkaart opgevraagd en is deze ongefrankeerd naar mij gestuurd, waardoor ik nu portikosten moet betalen. Op mijn email aan de supportafdeling hoe ik de te betalen portikosten kan terugvorderen, krijg ik maar geen antwoord. En de klantenservice wil me ook niet verder helpen. Nu gaat het om een klein bedrag, maar het is echt niet netjes. Daarbij is de verbinding naar Kenia (daarvoor heb ik `m aangeschaft) vaak slecht. Bij Lyca Mobiel, weliswaar duurder, is de gesprekskwaliteit veel beter.

Guest M.K.A.

Uiteindelijk heb ik een reactie gekregen van Delight Mobile. Toegezegd is om de portikosten terug te betalen. Daar ben ik wel blij mee!

Guest Ar

Ik heb geen problemen met Delight Mobile. Gebruik het om naar Turkije te bellen en de verbinding is altijd goed en bel veel voordeliger dan met Lyca of Lebara. En wat betreft het onvoldoende frankeren, gooi de berichten van tnt bij het oud papier en na de 2de vraag of je wil betalen hoor je er nooit meer wat van.

Guest Roland

Ik moest ook porto kosten betalen! Volgens Delight Mobile zou TNT zelf zijn geweest die er te weinig op heeft gedaan! Raar, want er zat gewoon een postzegel op!

Guest louie

ik heb ook een gratis sim aangevraagdmaar delight is vreselijkzwak signaal en slecht verbindingen teisteren delight mobielga weer terug naar vectone

Guest belletje

"voicemail gaat erop na 2-3x beltoon. *61*[nummer]*11*[sec]#
Doorschakelingen uitzetten gaat met ##002#
tijd verlengen kan met **61*[nummer]*11*[sec]#
call waiting staat standaard aan, uitzetten gaat met #43#
Na registreren via http://myaccount.vectonemobile.nl/my-vectone/login.aspx kun je je beltegoed bekijken (ja: delight is een vectone kloon)
En inderdaad is de KS zowat niet bereikbaar, dus klagen helpt niet.

**61*[nummer]*11*[sec]# "

Guest huuske

"

voicemail gaat erop na 2-3x beltoon. *61*[nummer]*11*[sec]#
Doorschakelingen uitzetten gaat met ##002#
tijd verlengen kan met **61*[nummer]*11*[sec]#
call waiting staat standaard aan, uitzetten gaat met #43#
Na registreren via http/myaccount.vectonemobile.nl/my-vectone/login.aspx kun je je beltegoed bekijken (ja: delight is een vectone kloon)
En inderdaad is de KS zowat niet bereikbaar, dus klagen helpt niet.

**61*[nummer]*11*[sec]#

he dank je wel.
is die engels miep nu ook weg ,werd er niet goed van .
je moets snel zijn met op paken. anders was het weer voicmail. "

Guest Anoniem

Ik zou delight niet gebruiken.Slechte verbindingen, en het internet is ook al niet meer gratis!Betaal dan liever wat meer voor bijv Vodafone!Ik ga denk ik weer terug naar vodafone!Vodafone= simply the best provider!

Guest Anoniem

Je kan ook al niet mms sturen!Als je een mms verzendt, dan gaat er 50 cent van je beltegoed af , maar de mms verzendt niet!

Guest sam

Een hele slechte provider met een hele slechte verbinding.
Krijg vaak geen verbinding of geeft aan dat degene zn mobiel uitstaat terwijl deze gewoon aan staat.
Ik raad iedereen delight mobiel af.
Terug naar Lyca maar weer.

Guest nazz

Ik moest ook porto kosten betalen! Volgens Delight Mobile zou TNT zelf zijn geweest die er te weinig op heeft gedaan! Raar, want er zat gewoon een postzegel op!

ook bij mij zit er geen postzegel op!
en bovendien heb ik 5 stuks ontvangen
en weetje wat zo raar is er staat geen afzender op !!
maar dan gaat het retour !!
dan maar geen sim!! en is dus niets gratis !!

Guest haci

delight , zijn oplichters eerst beloven ze 5 cent min. daar na doen ze je beltegoed.zelf opmaken raar bedrijf je blijft in feite maar bonnetjes kopen .advies iets ander zoeken .

Guest Hassan

Wat een klo::::: te klote delight slechter kan niet grote oplichters ik gooi die ****ing sim weg Ik heb min gebeld en zou 5 cent zijn en toch 230€cent betaald

Guest Fer Tekelenburg

Heb het met Delight helemaal gehad. Konstant bereikbaarheidsproblemen ondanks het KPN netwerk. Helpdesk is kompleet waardeloos, hebben mij 3x beloofd terug te bellen en ben geen enkele keer teruggebeld. Veranderen tussendoor ook nog de belbundel zonder verdere informatie. Geen aanrader.

Guest rico

je belt wel goedkoop met Delight, maar je krijgt geen gratis simkaart van ze, die moet je kopen in de winkel voor 5euro de verkoper zij dat ik ook 10euro beltegoed moest kopen omdat je anders niet gratis kan bellen naar de 0cent bestemmingen. ik heb geen verbindingsproblemen en na het opwaarderen bel je ook wel gratis??het klopt inderdaad dat ze de tarieven zomaar omgooien en klantenservice geeft zich niet thuis. volgens mij wordt Delight gerund door een debiel die thuis deze site heeft opgericht en suggereert dat er een klantenservice bestaat.

Guest delight suckss

Begin er nooit aan, het zijn oplichters . Niks van wat ze beloven is waar. slechtte signaal en een misselijk makende internet vetbinding .. Success

Mensen let op: veel erg veel addertjes onder het gras bij delight mobile:===============1. Bundels zijn maar 1 maand geldig. Overige minuten worden na deze maand direct verwijderd. 2. Wanneer de bundel op is, kan men een maand lang geen nieuwe of andere bundel activeren. 3. Men wordt overladen met ( reclame ) smsjes van DelightMobile zelf, vooral over het bellen naar andere continenten. 4. Veel Normale Net- nummers werken simpel niet. 5. 0900 - Nummers zijn niet te bereiken binnen de bundel. 6. Smsen naar spelletjes werkt niet. 7. Beltegoed controle werkt niet. 8. De verbinding valt vaak helemaal geruime tijd uit, midden op de dag. 9. Wanneer men een ander belt met dezelfde provider, springt hij na 1 maal al over op voice-mail.10. Zeer moeilijk verstaanbare klantenservice, meestal Engels.

Guest Tring

Mensen let op: veel erg veel addertjes onder het gras bij delight mobile:===============1. Bundels zijn maar 1 maand geldig. Overige minuten worden na deze maand direct verwijderd. 2. Wanneer de bundel op is, kan men een maand lang geen nieuwe of andere bundel activeren.

Heb ik iets gemist, want ik heb alleen nog maar prepaid aanbiedingen ontdekt bij delght? Geen abonnementen, en dus is bij prepaid aansluitingen geen sprake van "bundels", maar alleen van een geldiheidsduur van het beltegoed. Ik citeer uit hun algemene voorwaarden:

U dient elke 180 dagen een handeling met betrekking tot de aansluiting te verrichten (zie artikel 1 onder e). Wanneer u dat niet doet, zal uw SIM worden afgesloten van het netwerk .....

Guest erik

ik heb ook delight en ik wou men bundel veranderen maar dat kan ik pas op 19-4 doen en ben bijna door mijn belbundel heen.en nu moet ik wachten tot 19 april dan kan ik pas men bundel verhogen.maar op zich ben ik er wel tevreden mee alleen vindt ik het wel jammer dat je geen 0900 en een paar andere nummers niet mee kan bellen.ik kijk het nog 1 maand aan en anders stap ik over naar een andere aanbieder

Guest natasja

Grappig ik wil gewoon goedkoop kunnen bellen en internetten heb verder weinig eissen dus vind dat Delight best wel oke is..
inderdaad geen 0900 kunnen bellen dat is lastig maar verder prima zo.. kost me tenminste niet zoveel als al die andere abonnementen..en daar gaat het toch om..om de kosten zo laag mogelijk te houden elke maand weer die 50 euro te moeten betalen omdat ze 100 min over je beltegoed heen bent nou..dat heb ik gehad...Delight is verder OKE..

Bellen naar 088-nummer gaat ook niet.
Er klopt niks van de afschrijvingen van het tegoed. Een enkele keer gaat het goed, betaal ik 10 cent per minuut. Soms is er gewoon een paar euro verdwenen. Vandaag 1x gebeld naar een gewoon vast nummer, in 2 minuten was mijn tegoed van 1,56 naar 0,00!!! Ik ga niet opwaarderen. De kaart gaat de prullenbak in.