Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Edu S.

Ervaringen Delight Mobile

Recommended Posts

Guest Sathumax

Hi,

Na half jaar gebruikt te hebben, ben ik toch maar overgestapt naar een andere provider.

Plus punten:

- Voor 10,- heb je 300minuten/300 sms/300 data.

- Goed bereik (KPN)

Min punten:

- Eenmal 1 bundel gekocht bijvoorbeeld die van 10,- en stel je 300data is op dan kun je die niet weer uitbreiden met zelfde bundel voor 10,- , maar moet je een andere bundel van alleen data bijkopen voor 10,-.

- Je overgebleven minuten gaan verloren.

- Vertraging op de telefoonlijn.

- Zo af en toe opgewaardeerde geld is weg.

- Geen app waarmee je belminuten data en sms verbruik bij kan houden.

- Vage en slecht werkende verbruik specificatie via internet, ik zie mijn onverbruikte data bundels staan, na 1 maand nog staan ipv: dat ze vervallen zijn.

Guest anoniem

ik had een vraag

ik ga naar het buitenland en ik neem mijn delight simkaart mee, maar kunnen mensen van nederland mij nog steeds bereiken?

of doet die simkaart het dan niet

alvast bedankt

x

Guest Anoniem

ik had een vraag

ik ga naar het buitenland en ik neem mijn delight simkaart mee, maar kunnen mensen van nederland mij nog steeds bereiken?

of doet die simkaart het dan niet

alvast bedankt

x

Je bent bereikbaar onder de voorwaarde dat je handmatig in menu van je telefoon buitenland kiest.

Je moet dus elke keer als je naar buitenland gaat in menu buitenland selecteren.

Als je weer terug bent kies je weer Nederland.

Paar keer in buitenland meegemaakt dat mijn smsjes niet aankwamen op mijn delight simkaart.

Guest Sathumax

Hi,

Na half jaar gebruikt te hebben, ben ik toch maar overgestapt naar een andere provider.

Plus punten:

- Voor 10,- heb je 300minuten/300 sms/300 data.

- Goed bereik (KPN)

Min punten:

- Eenmal 1 bundel gekocht bijvoorbeeld die van 10,- en stel je 300data is op dan kun je die niet weer uitbreiden met zelfde bundel voor 10,- , maar moet je een andere bundel van alleen data bijkopen voor 10,-.

- Je overgebleven minuten gaan verloren.

- Vertraging op de telefoonlijn.

- Zo af en toe opgewaardeerde geld is weg.

- Geen app waarmee je belminuten data en sms verbruik bij kan houden.

- Vage en slecht werkende verbruik specificatie via internet, ik zie mijn onverbruikte data bundels staan, na 1 maand nog staan ipv: dat ze vervallen zijn.

Even nog 1 aanvulling hierop.

Je kan ook geen gratis 0800 nummer bellen met je simkaart van delight

Guest Zanzi

Slecht ervaringen met deze provider. Er moet het programma "Kassa'of 'Radar" buigen op de prijktijken van deze oplichters. Tot twee keer toe waardeer ik online mijn beltegoed prepaid op, je krijgt toch een bevestigingsmail van de financiële  dienstverlener Alphacom met een ordernummer. Toch kreeg ik geen beltegoed op mijn account en als je 10 keer de klant service belt, wordt het probleem z.s.m opgelost maar dan gebeurt niets of je mag zelf naar Alphacom bellen, je wordt uiteindelijk van het kasje naar de muur gestuurd. Je krijgt nooit je geld terug of beltegoed. Stelletje oplichters, ik kan me niet voorstellen dat de autoriteiten zo'n een bedrijf de burgers laat oplichten

Guest petra

Slecht ervaringen met deze provider. Er moet het programma "Kassa'of 'Radar" buigen op de prijktijken van deze oplichters. Tot twee keer toe waardeer ik online mijn beltegoed prepaid op, je krijgt toch een bevestigingsmail van de financiële dienstverlener Alphacom met een ordernummer. Toch kreeg ik geen beltegoed op mijn account en als je 10 keer de klant service belt, wordt het probleem z.s.m opgelost maar dan gebeurt niets of je mag zelf naar Alphacom bellen, je wordt uiteindelijk van het kasje naar de muur gestuurd. Je krijgt nooit je geld terug of beltegoed. Stelletje oplichters, ik kan me niet voorstellen dat de autoriteiten zo'n een bedrijf de burgers laat oplichten

klopt, ik heb ook al 2 x voor niks opgewaardeerd. Twintig euro naar de knoppen, en delight geeft niet thuis, je word van het kastje naar de muur gestuurd, rotprovider!!!

Guest jack

Helaas heb ik alleen maar problemen met Delightmobile: zo kost een smsje naar Frankrijk 29 cent terwijl er bij de tarieven 9 cent staat.....
Slechte verbinding bij hetbellen naar binnen en buitenland, teveel onderbrekingen.... Wil mijn beltegoed verdragen ook dat mislukt....
Ik ga zo snel mogelijk veranderen van provider!!!

Guest jack

Helaas heb ik alleen maar problemen met Delightmobile: zo kost een smsje naar Frankrijk 29 cent terwijl er bij de tarieven 9 cent staat.....
Slechte verbinding bij hetbellen naar binnen en buitenland, teveel onderbrekingen.... Wil mijn beltegoed verdragen ook dat mislukt....
Ik ga zo snel mogelijk veranderen van provider!!!

Guest Henk

Ik gebruik Delight nu een half jaar om naar het buitenland te bellen, nog nooit een probleem mee gehad.

Opwaarderen doe ik online tot nog toe ook zonder problemen.

Wel is de helpdesk driedubbel niks, maar wat wil je ook met deze goedkope tarieven. Er moet toch ergens aan verdiend worden.

Guest Gast

OPLICHTERS, MET SMERIGE KLANTENSERVICE MEDEWERKERS DIE NIET EENS TE NOEMEN ZIJN ALS SERVICE ANA KLANTEN VVERLENEN

Guest Thais

Delighjt is wat mijn betreft een slecht provider.... 10 euro verloren en wordt rechtstreeks naar muur gestuurd.. Ik stap naar een andere provider

Guest natasja appeldoorn

Wat is code voor 500 belmin voor 10 euro?

Groetjes natasja

Guest natasja appeldoorn

de code van nederland bundel van delight 500 belminuten voor 10 euro please help

Guest natasja appeldoorn

de code van nederland bundel van delight 500 belminuten voor 10 euro please help

Guest Gast

delight one belooft gratis bellen tussen delight klanten onderling.

Op de afrekening staat echter telkens 21 ct per gesprek.

Connection charge zou maar 10.5ct zijn

Klopt dus niet helemaal.

Ivm eerdere contactpogingen met de helpdesk ga ik maar een naar een ander prepaid kaartje omzien

Guest Michael

Delight Mobile has the worst customer service ever. The agents are rude and outright abusive. But what do you expect as there are no regulators curbing their excesses.. Shameful

Guest Samira C.

Slechte verbinding som geen waar ik woon. Gebruik nu vaste telefonie en wifi app van bellenvoormaar.nl voor mij de juiste oplossing zeer voordelig per minuut.

Guest Lilly

Zou iemand mij kunnen vertellen wat het nummer van de helpdesk van delight is?

Guest Tsman0624585103

Wilt overstappen naar andere provide, ze weiger ,ik kan niet overplaatsen naar t-mobiel, en nu storing, Kan niet bellen en gebelt worden !!!!!

Guest Almere

ik kan vanaf 29 juni 2015 niet meer bellen en gebeld worden met delight mobile. is er iets aan de hand met dit bedrijf?

Ik kan de Klantenservice Delight Mobile ook niet bereiken.

Wat nu?

Guest Marinella

Ik kan niet meer bellen met mijn mobieltje. Had nog ruim 18 euro beltegoed.

Hebben meer mensen dit meegemaakt? Heb het nummer wel een half jaar niet gebruikt.

Guest Marinella

ik kan vanaf 29 juni 2015 niet meer bellen en gebeld worden met delight mobile. is er iets aan de hand met dit bedrijf?

Ik kan de Klantenservice Delight Mobile ook niet bereiken.

Wat nu?

be

Bent u ook uw beltegoed kwijt?

Guest Marinella

Wat nu?

Wat nu?

Zou het kunnen dat ze failliet zijn?