Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Edu S.

Ervaringen Delight Mobile

Recommended Posts

Guest kristian

Kan 3 dagen niet bellen, de website ligt eruit, de klantenservice van Delight in Engeland zou me eergisteren terugbellen als ze het probleem opgelost zouden hebben (niet gebeurd), het zou vanavond verholpen zijn (ook niet gebeurd). Ik wil  overstappen naar Lebara, maar die geven aan dat ik voor nummerbehoud een sms op mijn delight-nummer dien te ontvangen. Leuk, kan mijn hele adressenboek informeren over een nieuw nummer nu Delight  gevlogen lijkt te zijn. 

Guest neurootje

WAT MOET IK DOEN??WAT MOET IK DOEN??

Guest Jean leroi

Ze zijn nu compleet uit de lucht , met de noorderzon vertrokken denk ik zo ,iedereen bij het begin van de maand opgewaardeerd . Nu kan ik helemaal niets meer met mijn telefoon . Ik belde vaak naar het buitenland. Gauw van provider veranderen is mijn tip . Dit zijn OPLICHTERS !!!,!,!

Guest mj

Website (alweer) offline!!! Kan niet opwaarderen.

Zou iemand mij kunnen vertellen wat het nummer van de helpdesk van delight is?

het nummer is   1200 vanuit uw mobile  of 0659000222 of mail naar   support@delightmobile.nl

Guest hassan

Dat is gewoon nix gat een ander providor zoeken goedkop is altijd duur koop zegen ze geen service helpdesk personnel zijn gewoon duup als klanten ik heb 10euro betaald geen beltegoed moet ik een  week bellen naar kl.serv.zonder enkel resultaat 

Guest michael

heb laatst opgewaardeerd

kom er achter dat de smartrates niet meer gelden voor oude klanten

moet nu het dubbele betalen als de oude smartrates

alleen nieuw klanten kunnen gebruik maken van de smartrates

ben al overgestapt naar lebara 

Guest Delight sucks

I have bad experiences with Delight Mobile. I use(d) it for calling and texting to Morocco. My sms did never arrive, but I had to pay... Then the connection...louse...every 3 minutes a breakdown of connection. And don't contact custom services....their telephone is unavailalble...Delight Sucks...

Guest Onbetrouwbaar....niet doen

Delight Mobile is heel erg onbetrouwbaar. sinds 10 maart ben ik nog onbereikbaar en kan mijn nummer niet terugkrijgen! 2 aangetekende brieven toegestuur geen enkel reactie ontvangen! Vorige jaar was 4 dagen zoder bereiken...dus niet doen!! klantservice doet er niks mee. Kijk gewoon Delight storigen....dus bezig met een jurischeactie...willen jullie mijn ervaring met Delight mobiele weten?? Persoonlijke informatie verwijderd